1. leht 1-st

9000 esimeste piduriklotside vahetus

Postitatud: T Sept 19, 2006 9:59
Postitas MAREKJUU
Tere!

Annaksite äkki nõu, kas esimeste piduriklotside vahetus on samasugune protsess, nagu tagumiste puhul?
Tagumiste klotside vahetusega sain hakkama ja töötavad ilusti, nüüd oleks vaja ka esimesed vahetada, aga pole veel uurinud, kas sama süsteemiga läheb silinder sisse?

Marek

9000 esimeste piduriklotside vahetus

Postitatud: T Sept 19, 2006 12:06
Postitas TFK
silinder ei lähe samamoodi sisse kui tagumistel piduritel vaid tavapäraselt eebliga lükates või pitskruviga keerates muu peaks sama olema .

9000 esimeste piduriklotside vahetus

Postitatud: T Sept 19, 2006 16:33
Postitas Trionic
Mingeid erinippe,ega -riistu pole vaja.

9000 esimeste piduriklotside vahetus

Postitatud: T Sept 19, 2006 17:20
Postitas MAREKJUU
Aga silindrit tuleb siiski suruda sisse?

9000 esimeste piduriklotside vahetus

Postitatud: T Sept 19, 2006 17:44
Postitas S9K
No pitskruviga on küll asi väga lihtne. Keerad pitsi pinge alla ja kolb peaks hakkama ise sisse minema. Nii tuleb siis järjest pingutada koguaeg. Ettevaatust kummiäärega!!!

9000 esimeste piduriklotside vahetus

Postitatud: T Sept 19, 2006 17:57
Postitas MAREKJUU
to Saabninethousand: ennäe, kah Viljandi mees:)
Ma kah siinkandis. Ehk võiks hakata tihedamalt andmeid vahetama Saabi teemadel?
Tänud nõuande eest, proovin hakkama saada.
Tagumiste klotside vahetus läks küll libedalt.

9000 esimeste piduriklotside vahetus

Postitatud: K Sept 20, 2006 8:33
Postitas Trionic
Mida te ajate lihtsat asja keeruliseks.Enne,kui sadula lahti võtad,kangutad ettevaatlikult välimise klotsi ja sadula liikuva" kelgu" vahelt tugeva kruvika,või õhukese eebliga kelgu lõpuni väljapoole ja ongi kolb lõpuni silindris.Ketta vastu ei tohi otse suruda,malm on rabe. Siinid tuleb spets kummisäästva pastaga määrida ja ülejäänud klotsiservade tööpinnad vaskmäärdega.