Melett või nerings?
http://www.mrtuning.se/p/modellanpassat ... turbo.html
Meil üks klubiline kasutab seda ja ei kurda.
Lihtsam osta valmis asi kui jamada CHRA-de ja kodadega. Üks hiina kõik enivei, aasta garantiid ja Rootsis müüakse neid päris palju.
Pilte reaalsest asjast
https://l26cew-dm2305.files.1drv.com/y4 ... jpg?psid=1
https://l26cew-dm2305.files.1drv.com/y4 ... jpg?psid=1
https://l26cew-dm2305.files.1drv.com/y4 ... jpg?psid=1
Meil üks klubiline kasutab seda ja ei kurda.

Pilte reaalsest asjast
https://l26cew-dm2305.files.1drv.com/y4 ... jpg?psid=1
https://l26cew-dm2305.files.1drv.com/y4 ... jpg?psid=1
https://l26cew-dm2305.files.1drv.com/y4 ... jpg?psid=1
Ei sõida kaua. Aga väga ei muretse ka. Sellise raha eest on teda küll. Garantii on ka aastake. Mõte on teda piinata aastaga nii palju kui saan.
Puhub mis kole teine. Autol kohe teine hingamine.
Müüa ütles, et neil on mingil masinal see juba 100 000 peal ka töötab ilusasti. Nende käest pidada töökojad ja tuunijad võtma neid kõvasti.
Kui ka lõpuks läbi läheb, siis uus keskosa sisse ja volaa. Rauda on sellel asjal kõvasti. Paigaldamisel lasin juba jupi metalli küljest ära lõikajaga, mida on seal kohati üleliia isegi
Lihtsalt toru jaoks polnud ruumi jäetud. Õli äravoolu voolik tuli ka ise leiutada.
Puhub mis kole teine. Autol kohe teine hingamine.
Müüa ütles, et neil on mingil masinal see juba 100 000 peal ka töötab ilusasti. Nende käest pidada töökojad ja tuunijad võtma neid kõvasti.
Kui ka lõpuks läbi läheb, siis uus keskosa sisse ja volaa. Rauda on sellel asjal kõvasti. Paigaldamisel lasin juba jupi metalli küljest ära lõikajaga, mida on seal kohati üleliia isegi
