Check radiator !
Peale tühikäigumootori puhastamist unustasin kogemata:red: , ühe vooliku korralikult kinni keerata, ja tosool jooksis kõik välja:wtf:. Peale märgutule süttimist sõitsin veel umbes 2 km, ja panin paisupaagi uuesti täis ja vooliku keerasin tugevalt kinni, aga check radiator põleb endiselt, mida teha ???
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mõistlik oleks teada saada miks tuli põleb.
Kiri peaks kustuma kui akujuhe mõnekümneks minutiks maha võtta.
Tühikäigu mootori puhastamiseks mingeid tosooli voolikuid küll lahti ei pea keerama. Piisab kui võtad mootori koos kahe õhuvoolikuga maha (voolikuid mootori küljest lahti saada on ülimalt kitsas ja ebamugav) ja selle hästi jämeda õhu peale jooksu põlve eest ära. Ja juhtme lased kuskilt vitsa küljest lahti, et ta rohkem välja tuleks.
Kiri peaks kustuma kui akujuhe mõnekümneks minutiks maha võtta.
Tühikäigu mootori puhastamiseks mingeid tosooli voolikuid küll lahti ei pea keerama. Piisab kui võtad mootori koos kahe õhuvoolikuga maha (voolikuid mootori küljest lahti saada on ülimalt kitsas ja ebamugav) ja selle hästi jämeda õhu peale jooksu põlve eest ära. Ja juhtme lased kuskilt vitsa küljest lahti, et ta rohkem välja tuleks.
Algselt postitas: avelito
Peale tühikäigumootori puhastamist unustasin kogemata:red: , ühe vooliku korralikult kinni keerata, ja tosool jooksis kõik välja:wtf:. Peale märgutule süttimist sõitsin veel umbes 2 km, ja panin paisupaagi uuesti täis ja vooliku keerasin tugevalt kinni, aga check engine põleb endiselt, mida teha ???
Kumb siis põleb check engine või check radiator?
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFFAlgselt postitas: avelito
Peale tühikäigumootori puhastamist unustasin kogemata:red: , ühe vooliku korralikult kinni keerata, ja tosool jooksis kõik välja:wtf:. Peale märgutule süttimist sõitsin veel umbes 2 km, ja panin paisupaagi uuesti täis ja vooliku keerasin tugevalt kinni, aga check engine põleb endiselt, mida teha ???
Kumb siis põleb check engine või check radiator?
to IFF: Põleb ikka check radiator.
to Nastix: Mootor keema ei läinud.
Paak on tosooliga juba täidetud !!!
Algselt postitas: avelitoAlgselt postitas: IFFAlgselt postitas: avelito
Peale tühikäigumootori puhastamist unustasin kogemata:red: , ühe vooliku korralikult kinni keerata, ja tosool jooksis kõik välja:wtf:. Peale märgutule süttimist sõitsin veel umbes 2 km, ja panin paisupaagi uuesti täis ja vooliku keerasin tugevalt kinni, aga check engine põleb endiselt, mida teha ???
Kumb siis põleb check engine või check radiator?
to IFF: Põleb ikka check radiator.
See viitab tosooli vähesesule.
Iga ratas veab and then some!
Õhku sees? Kas paisupaak on ikka täis või on juba tühjaks jooksnud (tosool süsteemi läinud)?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Algselt postitas: Cyber
Kirjutanud siis mis viga oli vähamalt...![]()
Oleks isegi kirjutanud, kui täpselt teaks. Koju jõudes võtsin akult klemmid tunniks-paariks maha, ja siis panin peale tagasi, mitte midagi...ikka põles. Peale herr Suure soovitust andurit kontrollida, liigutasin anduri juhet, ja ühendasin ta korraks lahti, peale tagasi ühendamist näppisin ka kõik kaitsmed läbi ja peale seda enam häiret ei andnud.
Võimalik, et miski kala selles anduri pistikus oli, kuna peale lahti ja kokku ühendamist asi töötas, vaevalt kaitsmete näppimine korda saamist kuidagi soosis. VOT