Check radiator !

Vasta
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#1

Peale tühikäigumootori puhastamist unustasin kogemata:red: , ühe vooliku korralikult kinni keerata, ja tosool jooksis kõik välja:wtf:. Peale märgutule süttimist sõitsin veel umbes 2 km, ja panin paisupaagi uuesti täis ja vooliku keerasin tugevalt kinni, aga check radiator põleb endiselt, mida teha ???
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#2

Mootor keema ka läks? Igaks juhuks remondikotta ülevaatusele või akul juhe maha mõneks ajaks.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#3

Mõistlik oleks teada saada miks tuli põleb.

Kiri peaks kustuma kui akujuhe mõnekümneks minutiks maha võtta.

Tühikäigu mootori puhastamiseks mingeid tosooli voolikuid küll lahti ei pea keerama. Piisab kui võtad mootori koos kahe õhuvoolikuga maha (voolikuid mootori küljest lahti saada on ülimalt kitsas ja ebamugav) ja selle hästi jämeda õhu peale jooksu põlve eest ära. Ja juhtme lased kuskilt vitsa küljest lahti, et ta rohkem välja tuleks.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: avelito
Peale tühikäigumootori puhastamist unustasin kogemata:red: , ühe vooliku korralikult kinni keerata, ja tosool jooksis kõik välja:wtf:. Peale märgutule süttimist sõitsin veel umbes 2 km, ja panin paisupaagi uuesti täis ja vooliku keerasin tugevalt kinni, aga check engine põleb endiselt, mida teha ???

Kumb siis põleb check engine või check radiator?
Iga ratas veab and then some!
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#5

Pigem tšekk radikat! Tosooli on vähevõitu. mis muud seal ikka olla saab
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: avelito
Peale tühikäigumootori puhastamist unustasin kogemata:red: , ühe vooliku korralikult kinni keerata, ja tosool jooksis kõik välja:wtf:. Peale märgutule süttimist sõitsin veel umbes 2 km, ja panin paisupaagi uuesti täis ja vooliku keerasin tugevalt kinni, aga check engine põleb endiselt, mida teha ???

Kumb siis põleb check engine või check radiator?

to IFF: Põleb ikka check radiator.
to Nastix: Mootor keema ei läinud.

Paak on tosooliga juba täidetud !!!
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: avelito
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: avelito
Peale tühikäigumootori puhastamist unustasin kogemata:red: , ühe vooliku korralikult kinni keerata, ja tosool jooksis kõik välja:wtf:. Peale märgutule süttimist sõitsin veel umbes 2 km, ja panin paisupaagi uuesti täis ja vooliku keerasin tugevalt kinni, aga check engine põleb endiselt, mida teha ???

Kumb siis põleb check engine või check radiator?

to IFF: Põleb ikka check radiator.

See viitab tosooli vähesesule.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#8

Õhku sees? Kas paisupaak on ikka täis või on juba tühjaks jooksnud (tosool süsteemi läinud)?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#9

Nüüdseks hoidsin aku juhtmeid maas juba tund aega, süsteem on õhutatud, ja paisupaak täidetud MAX asendisse, aga CHECK RADIATOR endiselt põleb :(
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: avelito
Nüüdseks hoidsin aku juhtmeid maas juba tund aega, süsteem on õhutatud, ja paisupaak täidetud MAX asendisse, aga CHECK RADIATOR endiselt põleb :(
Aga äkki läks andur tuksi?
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#11

Pilt

See voolik jäi eile lahti, seda lahti võttes oli tühikäigumootorit lihtsam ära võtta.

To suur: Kas andurit saab ka ilma paisupaaki tühjendamata ära võtta ???
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: avelito
To suur: Kas andurit saab ka ilma paisupaaki tühjendamata ära võtta ???
Ei mina tea. Lihtsalt arvasin siin. Andur ise on lisatud pildil tähistatud "31A".

Lisatud failid
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#13

Enam ei pea radikat tšekkima, korras, teema lukku:wise:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

Kirjutanud siis mis viga oli vähamalt...:poke:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: Cyber
Kirjutanud siis mis viga oli vähamalt...:poke:

Oleks isegi kirjutanud, kui täpselt teaks. Koju jõudes võtsin akult klemmid tunniks-paariks maha, ja siis panin peale tagasi, mitte midagi...ikka põles. Peale herr Suure soovitust andurit kontrollida, liigutasin anduri juhet, ja ühendasin ta korraks lahti, peale tagasi ühendamist näppisin ka kõik kaitsmed läbi ja peale seda enam häiret ei andnud.

Võimalik, et miski kala selles anduri pistikus oli, kuna peale lahti ja kokku ühendamist asi töötas, vaevalt kaitsmete näppimine korda saamist kuidagi soosis. VOT
Vasta