vanemate kui 10 a Saabide remont ja hooldus.

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#1

Tere

Tekkis selline küsimus/mõte.... kas vanemaid kui 10 aastaseid autosid veetakse VM/Troosti/Saabianti juurde hooldusesse ja remonttöödeks? Ja kas ostetakse vanadele masinatele uusi juppe?
Endal on päris vana auto, (oma meelest) 12a vana ja ikka vahel mõtlen kuidas odavamalt läbi saada ja otsin vahel asju kasutatud autode pealt ning romulast. Igal asjal muidugi omad plussid ja miinused aga nii ta on...Üldjuhul ostan jupid uued ja teen remondi hoopis ise, sest töö hind hirmutab mind kah nati.
Sry kui tundun koonerina, aga isegi selle vana autoga elan natuke rahaliselt üle oma võimete.:wall:
ÜLDJUHUL- vanem auto- vähem raha.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Minu 21 aastane käib küll Troostis...

Ja üldiselt ei kehti see vanem auto - vähem raha... Vana autoga tuleb ikka igasugu imeasju ette, mille remont võib absurdsete summadeni minna. Loomulikult, kui sa oled ise tegija inimene, siis hoiad tööraha kokku. Uuema autoga võivad hetke summad näida suured, aga neid ei tule ikkagi nii tihti ette.

Romulajupid on ka selline teema, et ... igaks juhuks vaata siiski üle ka uute hind, tihti pole see hinnavahe sugugi nii suur, et tasuks koonerdada ja kasutatud jupp külge kruvida. Mina lasen oma autot uute juppidega remontida, sest tegelikult on classicu jupid odavad. Loomulikult on ka juppe, mille hind hüsteeriliselt naerma ajab..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#3

Jätkusk cyber viimasele lausele-
mootoripadi: Saab- 1900.- eek
Opel-(pea, et identne- sobis hästi) 350.- eek
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#4

mul 15 aastat vana masin ja panen nii uusi, kui kasutatud juppe. kui aega ja võimalusi on, siis remondin ise, kui ei ole, siis troost või anti.
uutest juppidest olen pannud: sumpsi osad, piduri osad, mootori osad(ketimajandus), tuleklaas.
kasutatud: bensupump, DI ja osad jupid, mis on pigem silmailu, kui oluline auto töös - näiteks, käigukangi kate ja puust nupp, jne.
DI osas on vennal kurb kogemus. ostis kasutatud DI ja sai aasta sõita, ning pidi ikka uue ostma. samas minul kasutatud DI on kestnud juba mitu aastat, kuigi kummi otsad olid katki. Kontrollida on seda raske rohkem vedamise asi. Loomulikult kui juba kasutatud ostetud, siis tasub teha ennetavat hooldust cyroxiga.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

saab 96 puhul sarniiride ja rooliotsade uute kvaliteet on täiesti saast, aga kui leiad kasutatud 1975 aasta masina pealt need, ja kui nad veel korras on, siis kestavad vähemalt niikaua, et unustad, millal need sai vahetatud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#6

Enda 15 aastasel kasutan nii uusi kui vanu... Viimati said tagumised pidurid korda tehtud, siis suportid läksid kasutatud (no andke andeks, aga 2500 ühe eest on palju ikka), klotsid ja kettad läksid uued. Suvel sai sumps ka uus pandud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Kulumaterjalid peaks alati olema uued,samuti turvaelemendid.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#8

IMHO et peale 3-5 aastat auto kulud jaavad umbes samax, kuna ei hakka kummid, kontaktid jms madanema. teine vqimalik mure on kui auto on nii vana, et osi pole saada.
Naitex kui ostad 5-aastane auto vahetad vedelikud, pidurikettad, rihmad ja akki natuke vedrustuses osi. Kui ostad 15-aastat vana eelnevalt vaadates vqi vedab - teed kqik sama.
Kui ostad uus auto - maxad hulk mqtetuid asju.
Mul oli nii, et 15 aastat vana ///M535 pidevate upgradeidega, pqletavate tagumiste kummidega ja bensukuluga 16-19 linnas oli 40% odavam kokku aastas, kui uus nissan almera.
Praegune 15 aastat vana 900 olex yldse sigaodav, kui mitte minu upgradeid :)))
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#9

Kulumaterjalid on siis mõtet uued osta,kui oled nii võimekas et neid osta, või kui vahetusi teostad remonditöökodades. Kui teed ise omast vabast ajast siis.võib ka visuaalselt ülevaadates kasutatud asju osta ja paigaldada...
Muide ostsin romulast pea et tutika siduriketta ja korvi NG-le.Kettal sooned veel ilusti peal ja korv täiesti töökorras. Ainult survelaagri ostsin uue. kokku 1200eek. Sidurikomplekt uus, kõige odavam mis leidsin 3500.- eek
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

ja kust sa võtad,et vana korv korras on peale vaadates?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#11

Roomlane: umbes tund läks leidmiseks
Trionic: Enamike juppide puhul olen kasutanud oma silmi ja käsi, et selgitada nende korrasolek. Kui siin on vastuväiteid selle meetodi paikapidavuse kohta, siis mina vastu ei vaidle, sest niikuinii on siin palju targemaid kui mina. Tõenäoliselt tahad sa väita, et sidurikorvi käte ja silmadega kontrollides ei saa õiget sotti? Kui nii, siis ÕNNEKS minu oma töötab hästi.
Aga minumeelest on point selles, et suur enamus suht VANAL 94 a Saabil juppidest on ju lihtsad asjad, mis küll võivad palju maksta uuena, aga on täiesti kasutatavad ka kuskilt käkrasse sõidetud autodelt, sest koostekvaliteet juppidel hea. Ei taha siin elektroonikast rääkida.
Ärge arvake, et ma nüüd ostangi ainult vanu/kasutatud asju. Olen 2 kuuga oma ei-väsi-veelkord-kordamast VANALE Saabile andnud ka uusi varuosi 7tuh eek eest. Paljud asjad Troostist. Kõige kihvtimad on summuti kummist puksid:D Neid olen küll 4tk võtnud

Kasparius
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

ma norisimgi ainult korviteemal,teinekord hakkab lausa hale,kui inimesed särava-kiiskava "tutika" korvi õnge lähevad.muuga olen täiesti päri.
Näiteks enda masinale otsin üht seadet,mis uuena maksab 6900EUR`i.Vaevalt ma kunagi seda uuena raatsiks osta.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#13

Enne pidasin '90 aasta tonnist ja need vähesed korrad, kui midagi teha oli vaja, lasin Antil teha. Nüüd viisin oma uue(kasutatud) 900NG täna esimest korda VM-i. Ahjaa... kui meenutada, siis korra lasin tonnisel pidurikettad-klotsid ka tesperas vahetada, kuna vähemalt üks ketas oli kõver ja soov oli leida lahendus kiiremini, kui nädala jooksul. Veermikumuredega olen seal muud marki autodega ka varem käinud ja siiani pole pettunud.
Üldiselt arvan, et kui ise ei taha või oska teha, siis on mõtet viia auto sinna, kus teatakse ja osatakse. "Nurgataguses" töökojas võib juhtuda, et vaatamata madalala tunnihinnale on summa sama või isegi suurem ja/või käkitakse midagi ja hiljem käkki omaks ei tunnistata.
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: napoleon
"Nurgataguses" töökojas võib juhtuda, et vaatamata madalala tunnihinnale on summa sama või isegi suurem ja/või käkitakse midagi ja hiljem käkki omaks ei tunnistata.

Endalgi paar korda kogemus olemas nn. "Onu Vasjadega". Lõppkokkuvõttes on asi kallimaks läinud, kui kohe esinduses oleks teha lasknud. Lisaks veel liiga suur aja- ja närvikulu
otsa.
Siit järeldus, et tuleb spetsiifilisemaid asju teha lasta oma ala spetsialistidel, pärast on puhtam ja kuivem tunne. :)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Vasta