Hommikul tahtsin tööle minna aga auto ei läinud käima, kõik tuled ja muu töötas korralikult aga peale käiamise ei muffigi. Ise olen autoasjanduses suht võõras, aga äkki keegi oskab veits nõu anda kuidas telle elu sisse saaks või mis tal viga võib olla. Kõik nõuanded on teretulnud!!!
Ette tänades
9-5 ei läinud hommikul käima
Algselt postitas: silver44
Hommikul tahtsin tööle minna aga auto ei läinud käima, kõik tuled ja muu töötas korralikult aga peale käiamise ei muffigi. Ise olen autoasjanduses suht võõras, aga äkki keegi oskab veits nõu anda kuidas telle elu sisse saaks või mis tal viga võib olla. Kõik nõuanded on teretulnud!!!
Ette tänades
Süütekassett, mis muud. 4,5KKR välja käia ja läheb jälle...

[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 499
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
näiteks bensupump.
hästi kuulates peaks süüte sisselülimisel taga istme poolt 1 sekundiks pumba häält kostma.
enne pane turvavöö kinni, siis ei ole seda häirivat "pimm-pomm" häält.
või kassett ( kuigi peaks enne tõmblemisega märku andma, aga kõike võib juhtuda)
hästi kuulates peaks süüte sisselülimisel taga istme poolt 1 sekundiks pumba häält kostma.
enne pane turvavöö kinni, siis ei ole seda häirivat "pimm-pomm" häält.
või kassett ( kuigi peaks enne tõmblemisega märku andma, aga kõike võib juhtuda)
Algselt postitas: silver44
Hommikul tahtsin tööle minna aga auto ei läinud käima, kõik tuled ja muu töötas korralikult aga peale käiamise ei muffigi. Ise olen autoasjanduses suht võõras, aga äkki keegi oskab veits nõu anda kuidas telle elu sisse saaks või mis tal viga võib olla. Kõik nõuanded on teretulnud!!!
Ette tänades
Mind jätis aastake 2 tagasi just bensiinipump nõnda hommikul ukse ette, starterit käiama.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: t8
või kassett ( kuigi peaks enne tõmblemisega märku andma, aga kõike võib juhtuda)
Mul ei andnud kuidagi märku.

Hommikul tuli Trionic, uus kassett pagasnikus ja auto sõitis jälle

[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Põhjus võib olla ka selles, et immol on auto (mitte)käivitamise suhtes oma arvamus. 900NG-l näiteks on nii, et kui istud autosse ja kohe ei käivita, siis läheb immo uuesti peale ja sümptomid on samuti umbestäpselt sellised, nagu kirjeldasid;)
Meenub veel üks aastatetagune tobe lugu, kus mu ülemus ostis auto ja poole aasta pärast keeldus see samasuguste sümptomitega käivitumast. Uuris ise, lasi targematel uurida ja 1,5 päeva uurimise peale leitigi viga üles - eelmine omanik oli pannud salanupu(millest ülemus teadlik ei olnud), mis bensiinipumba välja lülitas ja ülemus oli sellele tõenäoliselt kogemata jalaga vastu läinud.
Meenub veel üks aastatetagune tobe lugu, kus mu ülemus ostis auto ja poole aasta pärast keeldus see samasuguste sümptomitega käivitumast. Uuris ise, lasi targematel uurida ja 1,5 päeva uurimise peale leitigi viga üles - eelmine omanik oli pannud salanupu(millest ülemus teadlik ei olnud), mis bensiinipumba välja lülitas ja ülemus oli sellele tõenäoliselt kogemata jalaga vastu läinud.
Algselt postitas: napoleon
Põhjus võib olla ka selles, et immol on auto (mitte)käivitamise suhtes oma arvamus. 900NG-l näiteks on nii, et kui istud autosse ja kohe ei käivita, siis läheb immo uuesti peale ja sümptomid on samuti umbestäpselt sellised, nagu kirjeldasid;)
Meenub veel üks aastatetagune tobe lugu, kus mu ülemus ostis auto ja poole aasta pärast keeldus see samasuguste sümptomitega käivitumast. Uuris ise, lasi targematel uurida ja 1,5 päeva uurimise peale leitigi viga üles - eelmine omanik oli pannud salanupu(millest ülemus teadlik ei olnud), mis bensiinipumba välja lülitas ja ülemus oli sellele tõenäoliselt kogemata jalaga vastu läinud.
NG ja 9-5 vahel ei saa võrdlusi teha,täiesti erinev maailm.
DI,või pump , vahel harva ka süüteandur(kaks juhust viimasel nädalal),aga viimane hakkab tavaliselt varakult anomaaliaid põhjustama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989