uus saabi omanik.
mina olen nüüd ka paar kuud olnud uue auto omanik ja ostsin endale tartus saab 9-3, ja tekkiski uudishimu sellest saabi fenomenist et miks teised ei osta kellel pole olnud ja miks neil kel on olnud saab ostavad selle ikka ja jälle uuesti.mitte kuidagi ei taha marki vahetada.minu ostusoov tekkis ka puhtalt sellest et neli aastat tagasi sain sõita tagaistmel ühega,aga siis oli täiesti suva nagu iga teine autogi.aga kui nüüd ostmiseks läks oli korraga saab peas ja ära ei läinudki.
Eks üks põhjus on kindlasti see, et inimesed, kes SAABi ainult kaugelt näinud on, levitavad usinalt linnalegende, et juppe pole saada, need on kallid jne.
Keskmine eestlane seab auto ostmisel enamasti kriteeriumiks, et peab saama võimalikult odavalt punktist A punkti B ja siis pole SAAB tõesti kõige õigem valik.
Eks ta ole vist nii nagu kõige muuga, et kui pole paremat proovinud, siis pead seda mõttetuks kulutuseks ja kui korra proovid, siis enam kehvema peale tagasi minna ei taha;)
Keskmine eestlane seab auto ostmisel enamasti kriteeriumiks, et peab saama võimalikult odavalt punktist A punkti B ja siis pole SAAB tõesti kõige õigem valik.
Eks ta ole vist nii nagu kõige muuga, et kui pole paremat proovinud, siis pead seda mõttetuks kulutuseks ja kui korra proovid, siis enam kehvema peale tagasi minna ei taha;)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 123
- Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
- Asukoht:
- Auto:
Midagi Saabis on, mis tõmbab. Minu kogemus on Corolla, Baleno, Citroen XM, Saab 96 ja 900NG. Corolla ja Baleno olid truud vähenõudlikud tegelased, aga paraku ei tekitanud mingit tunnet. Neist loobumine piirdus kaabukergitamisega ja läinud nad olidki.
Vanast Saab 96 lahkumine tekitas teadmise, et esimesel võimalusel tuleb samasugune uuesti soetada. Nii saigi tehtud ja mingit soovi teda maha müüa pole. 900 ost oli juba kindla teadmisega, et see on õige mark ja nende kahe aasta jooksul pole pidanud kahetsema. Mahukas, mugav, mõnusa tunnetusega jne. Hiljuti just mõtlesin, et selle 10 aasta jooksul, mis sarnase kerekujuga 900 9-3 toodeti, tekkis ja kadus 4 Corolla põlvkonda, aga Saab näeb tänagi veel üsna nooruslik välja. Sama aastakäigu Corolla kohta seda ütelda ei saa.
Hoopis teine asi on Citroen XM. Lagunes mis jube, aga meeldis sellegipoolest 100%. Kui rahapuu aias kasvaks, muretseks koheselt uuesti selle suurima Citroeni. Ajaloos teist nii mugavat (paraku ka tujukat) autot tehtud vist pole.
Ise ootaksin Saabilt saabilikku väikest linnaautot, aga seda vist ei tulegi...
Vanast Saab 96 lahkumine tekitas teadmise, et esimesel võimalusel tuleb samasugune uuesti soetada. Nii saigi tehtud ja mingit soovi teda maha müüa pole. 900 ost oli juba kindla teadmisega, et see on õige mark ja nende kahe aasta jooksul pole pidanud kahetsema. Mahukas, mugav, mõnusa tunnetusega jne. Hiljuti just mõtlesin, et selle 10 aasta jooksul, mis sarnase kerekujuga 900 9-3 toodeti, tekkis ja kadus 4 Corolla põlvkonda, aga Saab näeb tänagi veel üsna nooruslik välja. Sama aastakäigu Corolla kohta seda ütelda ei saa.
Hoopis teine asi on Citroen XM. Lagunes mis jube, aga meeldis sellegipoolest 100%. Kui rahapuu aias kasvaks, muretseks koheselt uuesti selle suurima Citroeni. Ajaloos teist nii mugavat (paraku ka tujukat) autot tehtud vist pole.
Ise ootaksin Saabilt saabilikku väikest linnaautot, aga seda vist ei tulegi...
Meie pere esimene auto oli 96 L .Eesti kroon oli soetamise hetkel käibel olnud vist 2 kuud.Sellega läbisime u.100 000 km,kuni ta päris ära lagunes.Siis sai aastake sõidetud BMW-ga,kuni bensiini hind tõusis juba üle 3-e krooni.See jäigi viimaseks bensiini mootoriga autoks.Algas diisliajastu:
VOLVO 760 TD
VOLVO 760 TiC
VOLVO 940 TiC
Ja möödunud aastal jõudis aeg uuesti SAAB-i kätte (teiseks autoks peresse)ja miks ?
Mu abikaasa on 1.55m pikk ja SAAB 9-3 oli ainuke vastuvõetava välimuse ja sõiduomadustega auto,mida oli võimalik talle parajaks reguleerida.
Hetkel toetab SAAB-i siis VOLVO V-70 TDi.
VOLVO 760 TD
VOLVO 760 TiC
VOLVO 940 TiC
Ja möödunud aastal jõudis aeg uuesti SAAB-i kätte (teiseks autoks peresse)ja miks ?
Mu abikaasa on 1.55m pikk ja SAAB 9-3 oli ainuke vastuvõetava välimuse ja sõiduomadustega auto,mida oli võimalik talle parajaks reguleerida.
Hetkel toetab SAAB-i siis VOLVO V-70 TDi.
Algselt postitas: Saingi
Mu abikaasa on 1.55m pikk ja SAAB 9-3 oli ainuke vastuvõetava välimuse ja sõiduomadustega auto,mida oli võimalik talle parajaks reguleerida.
Ma olen hommikuti 2,0m & õhtuti 1,98m ja meie 900NG juhiiste ei ole sugugi tagumises asendis nii, et SAAB tundub üsna "inimsõbralik" autu olevat

¿_ __ ' ' )
( . ( . ) /|/|
LC___ @
¿___, ) (
( . ( . ) /|/|
LC___ @
¿___, ) (
Põrutan OT
To Saingi: Ma ei saanudki päris täpselt aru, kuhu sa selle teema teha tahtsid.
Tonnisega on oluliselt kehvemad lood. Ma vaevalt üle 1,8m jajuhiiste juba taga lõpus. Põlved veel vastu armatuuri alumist serva ei käi, aga ma ei kujuta ette, mida mehed mõõdus 190+ cm teevad. Purustavad liiklusõnnetuses oma põlvi vastu armatuuri alumist serva?Algselt postitas: EmmerichAlgselt postitas: Saingi
Mu abikaasa on 1.55m pikk ja SAAB 9-3 oli ainuke vastuvõetava välimuse ja sõiduomadustega auto,mida oli võimalik talle parajaks reguleerida.
Ma olen hommikuti 2,0m & õhtuti 1,98m ja meie 900NG juhiiste ei ole sugugi tagumises asendis nii, et SAAB tundub üsna "inimsõbralik" autu olevat![]()
To Saingi: Ma ei saanudki päris täpselt aru, kuhu sa selle teema teha tahtsid.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sinna vistAlgselt postitas: suur
To Saingi: Ma ei saanudki päris täpselt aru, kuhu sa selle teema teha tahtsid.
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
üks väike küsimus.kas ma pean ark-i auto ümberkirjutamisele passi kaasa võtma või ajavad juhiload asja ära
igaksjuhuks küsin,et üllatusi poleks..pass nimelt haapsalus
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Algselt postitas: pistyk
üks väike küsimus.kas ma pean ark-i auto ümberkirjutamisele passi kaasa võtma või ajavad juhiload asja äraigaksjuhuks küsin,et üllatusi poleks..pass nimelt haapsalus
Arki kodulehelt
1) Sõiduki omanikuvahetuse vormistamisel uue ja vana omaniku vahetul juuresolekul ARK-s tuleb esitada järgmised dokumendid:
- ARK avaldus omanikuvahetuseks
- Sõiduki registreerimistunnistus
- Vormistajate isikut tõendavad dokumendid
- Teeliikluses osaleva sõiduki kehtiv liikluskindlustuspoliis
ning Riigiteataja
§ 2. Isikut tõendav dokument
(1) Isikut tõendav dokument (edaspidi dokument) on riigiasutuse poolt väljaantud dokument, kuhu on kantud kasutaja nimi ja sünniaeg või isikukood ning foto või näokujutis ja allkiri või allkirjakujutis, kui seadus või selle alusel kehtestatud õigusakt ei sätesta teisiti.
(2) Käesoleva seaduse alusel väljaantavad dokumendid on:
1) isikutunnistus;
2) Eesti kodaniku pass;
3) diplomaatiline pass;
4) meremehe teenistusraamat;
5) välismaalase pass;
6) ajutine reisidokument;
7) pagulase reisidokument;
8) meresõidutunnistus;
9) tagasipöördumistunnistus;
10) tagasipöördumise luba.
Kuna juhiluba siin nimekirjas pole, siis ilmselt pead võtma ette sõidu Haapsallu...või helistad ARK'i ja küsid järgi, ehk on neil seadusest leebemad tingimused...?
terv, teager