Auto jõnksutab hirmsasti.

Vasta
vassa1980
Postitusi: 11
Liitunud: R Nov 10, 2006 21:07
Asukoht:
Auto:

#1

Auto hakkab 1. ja 2.käigul kiirendades hirmsasti jõnksutama ja edasi ei lähe. Milles võib probleem olla?
Kasutaja avatar
djk
Postitusi: 187
Liitunud: R Dets 03, 2004 14:03
Asukoht:
Auto:

#2

uuematel autodel on tavaliselt õhukulu lugeja põhjus, vb vahest juhtmed+küünlad
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#3

3-4-5 käiguga ei jõnksuta? Lisaks eelpool mainitud asjadele kütusepump või filter, siis veel DI kassett ja umbes neliviiskuussada asja... spetsialist hoolduses oskab vast täpselt ütelda, mis konkreetselt katki on
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Õhulekked,kütuserõhk,turbokompressor,DI,Küünlad jne...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

Ilma DI-ta. Rootor, jagaja, küünlad, juhtmed jne...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

paraku on tegu 9-5`ga
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ilma DI-ta. Rootor, jagaja, küünlad, juhtmed jne...

Kui sa nüüd vaatad siis tal on Saab 9-5 profiilis. Minu teada neid olma DI'ta ei olegi.

Edit: Trionic jõudis oma tegusate näppudega kiiremini. ;)
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

iff va libekala jõudis ette
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#9

Ei ma tean ju, et tegu 9-5 -ga. Lihtsalt mainisin.
vassa1980
Postitusi: 11
Liitunud: R Nov 10, 2006 21:07
Asukoht:
Auto:

#10

nüüd autol pillid kotis ja seisab. Sain hommikul 500 m sõita. Kuu aega tagasi ostsin ja siis oli kõik OK. Käisin diagnostikaski.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: vassa1980
nüüd autol pillid kotis ja seisab. Sain hommikul 500 m sõita. Kuu aega tagasi ostsin ja siis oli kõik OK. Käisin diagnostikaski.

See lõhnab küll nagu DI kasseti surma moodi. Maksab teine sinna 5000.- kanti. Ning on sellest on ka kõvasti juttu olnud varasemates teemades.
Iga ratas veab and then some!
vassa1980
Postitusi: 11
Liitunud: R Nov 10, 2006 21:07
Asukoht:
Auto:

#12

Vot see on valus. Kas muud probleemi ei või olla. Ainus, mida algusest peale täheldasin, et see auto ei käivitunud matsust. Aga ei pööranud sellele suurt tähelepanu. Ja targemad ei osanud öelda muud kui vaheta küünlad ära. Kas mingi odavam probleem ei või olla? 2000.- veel elan üle aga 5000.- on juba liig.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: vassa1980
Vot see on valus. Kas muud probleemi ei või olla. Ainus, mida algusest peale täheldasin, et see auto ei käivitunud matsust. Aga ei pööranud sellele suurt tähelepanu. Ja targemad ei osanud öelda muud kui vaheta küünlad ära. Kas mingi odavam probleem ei või olla? 2000.- veel elan üle aga 5000.- on juba liig.

Noh alati võib põhjuseid olla mitmeid. Niimodi jutupeale vast ei oska keegi täspelt öelda. Ei saa välistada ka, et näiteks töö on lõpetanud kütuse pump. ( Seda saab muidugi lihdsalt kontrollida, käivitamise ajal peaks pagassist kuulda pumba urinat olema. Kõige parem kontrollida, et 1 käivitab teine on peadpidi pagassis :) )

Lisaks veel igast muid võimalusi. Helista teadjamatele meestele või vea oma auto nende juurde, nemad ikka oskavad aidata.

Edit: Sa õnneks pealinna mees pole vaja kaugelt abi otsida.
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

sel saabil on pump salongis,mitte pagassis ja isegi kui pump häält teeb,ei pruugi ta pumbata.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: Trionic
sel saabil on pump salongis,mitte pagassis ja isegi kui pump häält teeb,ei pruugi ta pumbata.

:red:

Ai kurja vabandan ebatäpsuse pärast. Seda enam peaksid teadja meeste juurde end sokutama.
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#16

Ega need uuemad pumbad salongi eriti kosta ka.
vassa1980
Postitusi: 11
Liitunud: R Nov 10, 2006 21:07
Asukoht:
Auto:

#17

Kas seda DI kassetti on mujal ka müüa peale VM-i ja odavamalt.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#18

Sm. romza on siin midagi sarnast pajatanud:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 1#pid40607

EDIT: www.bildelsbasen.se järgi (märgusõnad tändspole, tändkassett, di kassett) tundub neid lademetes olevat. Hind tavaliselt 1125 rootsi kronu.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#19

kui sa vassa umbes tunni jooksul reageerid, siis ma tln piires saan üle vaadata. 5236279
Vasta