Selline mure, et sõitsin:drive: täna ja üks hetk,käiku vahetades,auto suri välja ja enam käima ei lähe, tee mis tahad:wall:.
1)Mootor käib ringi(mingid klobinat ei ole), starterit andes liigub auto ka edasi
2)Bensiini pump käib ringi, bensiini küllaga.
Äkki keegi oskab aidata, mida kontrollida ja mis viga võib olla. Kui DI kuidas ja kus seda kõige parem kontrollida oleks.
Tänud ette kõigi vastuste ja soovituste eest.
9000 '91 ei lähe käima! Aidake lahendus leida!
Mitte just odavaim kuid lihtsaim lahendus oleks auto Troosti vai Saabi Anti töökotta tarida. (sobib asjatundmatutele ja siidikäppadele) DI ei tohiks nii järsult ehk otsi anda et üldse käima ei lähe kui enne kõik ilusti töötas
Kassett,pump(kust sa tead et kütust küllaga),või väntvõlliandur.DI`d niisama kontrollida ei saa,otsi keegi,kellega vahetada prooviks.Käiata ei tohi,käiamine tapab kasseti enivei.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tohib ja kuidas veel. Minul suri vägavarahommikusel ajal keset kadaka teed auto kõmmdi ära. Enam käima ei läinudki enne kui asendusDI peal oli. Ja mingeid märke DI suremisest ei olnud. Enne suremist käis kui kellavärk.Algselt postitas: TGB
DI ei tohiks nii järsult ehk otsi anda et üldse käima ei lähe kui enne kõik ilusti töötas
Ja kuula Trionicut - ära enne starterit anna, kui viga likvideeritud (muidu jääd enivei DIst ilma).
võid anda,aga mitte pidevalt ja korduvalt käiata(pole ka käiamisel mõtet,niikuinii ei käivitu ju).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sai siis veel täna uuritud ja puuritud. DI nagu sädet anna(aga selle töös nagu ikka kindel ei ole, kütust saab kätte kuna küünlad olid märjad, Tõmmates mootor pöördeid näitas, nii et väntvõlli anduris asi ei tohiks olla. Proovisime siis tõmmata aga ikkagi ei midagi. Ise kahtlustan ikkagi DI-d, aga kus seda proovida saaks on kellelgi ette panekuid.
Algselt postitas: TGB
Mitte just odavaim kuid lihtsaim lahendus oleks auto Troosti vai Saabi Anti töökotta tarida.
Lihtsus on selle lahenduse juures suhteline. "Ei käivitu" pole mitte põhjus vaid tagajärg ja hullemal juhul saad 1-2 nädala pärast aja defekteerimiseks ja siis 1-2 nädala pärast remondiks. 2-4 nädalat ilma autota ei ole lihtne;)
Algselt postitas: napoleonAlgselt postitas: TGB
Mitte just odavaim kuid lihtsaim lahendus oleks auto Troosti vai Saabi Anti töökotta tarida.
Lihtsus on selle lahenduse juures suhteline. "Ei käivitu" pole mitte põhjus vaid tagajärg ja hullemal juhul saad 1-2 nädala pärast aja defekteerimiseks ja siis 1-2 nädala pärast remondiks. 2-4 nädalat ilma autota ei ole lihtne;)
Ära aja pada.Kiired ja hädalised saavad meilt abi tavaliselt KOHE, st. tööpäeva jooksul.Ja kui auto ei käivitu,siis tavaliselt pole sel ketid puruks,või mootor kinni jooksnud,seega abi saab suht ruttu.
Loomulikult on töömahukad toimingud järjekorra kraam.
Ja eks see kõik ole suhtlemiseoskuse küsimus.Mõni tegelane saadetakse kõikjalt puu taha,mõni topitakse kuhu iganes vahele jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sul 2 ketti.Teoreetiliselt on võimalik purunenud nukkade keti puhul,et segi taotud klapid enam kolbe ei takista ja mootor käib vabalt ringi.
Balansketi purunemine tavaliselt ringikäimist ei takista.
Balansketi purunemine tavaliselt ringikäimist ei takista.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ketid katkevad tavaliselt käivituse hetkel, mitte käiguvahetusel. Sul märgitud Käina/Tallinn asukohaks, maini siis vähemalt, kus sa hetkel autoga oled. Äkki mõni heasüdamlik sama piirkonna foorumlane laenab sulle DI proovimiseks.
Trionicu poolt viimasena toodud stsenaariumi puhul oleks ul ilmselt märksa rohkem kära kapoti alt kostnud. Mõtle ise, mis juhtub, kui kolvid ja klapid kokku saavad.
Trionicu poolt viimasena toodud stsenaariumi puhul oleks ul ilmselt märksa rohkem kära kapoti alt kostnud. Mõtle ise, mis juhtub, kui kolvid ja klapid kokku saavad.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Alul on veidi kärarikas aga mõne aja möödudes on käivitamine muutunud uskumatult vaikseks ja starteril nagu polekski koormustAlgselt postitas: Cyber
Mõtle ise, mis juhtub, kui kolvid ja klapid kokku saavad.
Ei olnud küll jah mingit kära sealt kuulda lihtsalt suri välja ja ei lähe käima kogu muusika ja kui veetud sai natuke maad teda ei tulnud sealt ka midagi kui käig sai sisse korraks pandud, mis oleks kõrva riivanud vaid käis kenasti ringi.
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: E Aug 07, 2006 23:46
- Asukoht:
- Auto:
huvitav mis riskid kaasnevad selle DI ümberviskamisega?
tahaks aidata aga tahaks enne teada kas on endal pärast sama karta:?
tahaks aidata aga tahaks enne teada kas on endal pärast sama karta:?
Algselt postitas: Jarmo
Hetkel, ehk viimane aasta olen tallinnas pesitsenud.
sellest oleks ju võinud alustadada,et kus auto hetkel ja kas keegi saab....
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: simpson005
huvitav mis riskid kaasnevad selle DI ümberviskamisega?
tahaks aidata aga tahaks enne teada kas on endal pärast sama karta:?
ei mingeid riske,ja kui siis ka ei käivitu,pole mõtet pikalt punnida.
siis tulevad juba riskifaktorid mängu.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
mina näiteks
52 72 989
52 72 989
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mul läks bensupump aeg tagasi - samad tundemörgi - ja isegi korra sain tööle nii et gaasiga pedaali all hoides hoidsin elus aga miskit head selt ei tundunud. Kuna mul sai just DI vahetatud siis viisin Carringusse ja vennad uurisid puurisid ja leidisid, et bensupunp ikkagi saba andnud - vahetasin ära 6,5 K
ja nüüd töötas ilusti.

Kui aus olla siis mõni aeg tagasi hakkas bensiini näitik küll lolli mängima, et ei tahtnud eriti alguses kui käima panid bensiini kogust näidata ja SID näitas et ma saan veel ERR kilomeetrit sõita, kuid mõnda aega sõites hakkas jälle näitama. Seda igta kord kui autosse istusid ja sõitma hakkasid. Huvitav kas sellel võib olla mingi seos sellega?