Tere,
Tunnen huvi: Saab 9-5 alates 2002 a. või Saab 9-3 alates 2003 a.
Leidsin mõned pakkumised:
Saab 9-5Aero 2.3
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Saab 9-5 Estate 2.3
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Saab 9-5 ARC 3.0 V6
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Saab 9-3 2.2 TID
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Oskab keegi nende kohta midagi kommenteerida?
Kui suur kütusekulu vahe on 2.3 aerol ja tavalisel 2.3 T?
Ette tänades.
Saab 95 ja 93 alates 2002 a.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Aero on ökonoomsem, kui 2,3 FPT. Maksimaalse ökonoomsuse tagaajamiseks sobib kõige paremini 2,3t (ehk lpt) koos manuaalkastiga.
5000 eeki jaga kuudele ja tuleb mingi tühine 416 eeki. Kui juba kütuse kulu vaatad siis vali autot Hunaday Getz, Ford KA ja teiste selliste seast. Ega kõike head korraga ei saa. Kuskil tuleb kompromiss teha.Algselt postitas: jannos
Kui aastane läbisõit on 40000 km, siis liitri võrra suurem kütusekulu maksab u.5000. Ehk siis väike hinnavahe läbitud km kohta.Kui issi auto ostab ja bensuraha annab, ei ole see muidugi oluline.
P.S issi ei anna ammu enam midagi-seega ära tule solvama

Ka paljud nn."sisseprogrammeeritud" hädad ei kummita Aero ja Hirschi masinaid .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas leotelus esimesel Saab 9-5Aero 2.3 on tõesti ainult 2 turvapatja??
Saab 9-3 2.2 dti 92 kW
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 4_ee.html
Käisin seda Saabi vaatamas. Automüüja üritas tagurpidi käiku panna, kuid seal kõrval olev kate tuli sellest väiksest liigutusest üles. Pani vale võtme sisse ning üritas autot käima panna ja pärast õige võtmega enam ei läinud. Väitis, et saab blokeerib auto ära, kui kasutada vale võtit. Vastab see tõele?
Saab 9-3 2.2 dti 92 kW
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 4_ee.html
Käisin seda Saabi vaatamas. Automüüja üritas tagurpidi käiku panna, kuid seal kõrval olev kate tuli sellest väiksest liigutusest üles. Pani vale võtme sisse ning üritas autot käima panna ja pärast õige võtmega enam ei läinud. Väitis, et saab blokeerib auto ära, kui kasutada vale võtit. Vastab see tõele?
Kui juba kütuse kulu vaatad siis vali autot Hunaday Getz, Ford KA ja teiste selliste seast. Ega kõike head korraga ei saa. Kuskil tuleb kompromiss teha.
Ford Ka võtab 7-8l/100km. Ajast ja arust mootor see 1.3. Kunagi oli peres selline, hea et lahti saime

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14418
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
4 peaks olema...Algselt postitas: Sector
Kas leotelus esimesel Saab 9-5Aero 2.3 on tõesti ainult 2 turvapatja??
Aga selle vale võtme blokki võib ju uskuda isegi... Mitte, et ma ise teaks väga, aga täitsa usutav on see.
Käisin testimas erinevaid variante. Saab 9-5 2.2 diisel on ikkagi väga nõrk sellise kere jaoks (minu arvamus). 9-5 3l diisel on suhteliselt asjalik, kuid sain aru, et sellel mudelil puudub automaatkast.
Nüüd hakkan otsima järgmiseid mudeleid: Saab aero 9-5 (alates 2002 a.) või 9-3 aero (al 2003 a.).
Võib ka olla 9-3 (al 2003 a.) bensiini mootoriga, kuid kindlasti peaks olema automaatkast ja nahksisu.
Kui kellegil midagi sellist müüa on või kuskilt silma hakanud, siis ootaksin meeleldi pakkumisi.
Hea hinna ja kvaliteedi suhtega autot on väga raske leida
:wall:
Nüüd hakkan otsima järgmiseid mudeleid: Saab aero 9-5 (alates 2002 a.) või 9-3 aero (al 2003 a.).
Võib ka olla 9-3 (al 2003 a.) bensiini mootoriga, kuid kindlasti peaks olema automaatkast ja nahksisu.
Kui kellegil midagi sellist müüa on või kuskilt silma hakanud, siis ootaksin meeleldi pakkumisi.
Hea hinna ja kvaliteedi suhtega autot on väga raske leida

Tegemist oli siiski sinise aeroga. Jättis kuidagi räsitud mulje. Sellise raha eest tahan autot, millega olen täielikult rahul.
Mõned päevad tagasi müüdi Saab 9-3 aerot, millest jäin väga napilt ilma. Muidugi auto jõudis müügis ka olla ühe päeva. Peab rohkem silmad lahti hoidma, kuid vavealt enam nii head pakkumist tuleb. Hea auto ei seisa kaua.
Mõned päevad tagasi müüdi Saab 9-3 aerot, millest jäin väga napilt ilma. Muidugi auto jõudis müügis ka olla ühe päeva. Peab rohkem silmad lahti hoidma, kuid vavealt enam nii head pakkumist tuleb. Hea auto ei seisa kaua.
Algselt postitas: Cyber
Tühja ta kallim pidada on... Turbovahetus ei kollita kohe jms... Muu osa on sisuliselt sama ju.
Olen ka vaadanud, et Aerod pole hinna mõttes oluliselt kallimad teistest mudelitest.... bensukulu pole ka teab mis teema.... AGA - huvitav, palju erinevad kaskokindlustuse hinnad? Kasko ju ka kilowattidega seotud, niisiis suur vahe, kas 136 kW/162 kW/184 kW 9-5 puhul näiteks.... Mõned Aero-omanikud võiks mainida, palju nad kaskot maksavad?
P.S. Eks ma leiaks seda kW infot ka mujalt veebist, aga mille jaoks need foorumid siis on

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Arvan et väga vahet polegi kasko hinnas kas Aero või madalama varustusega Saab. Mul tehnilises passis 154kw ja maksan veidi üle 1000kr kuus. Minu meelest on see hirmus vähe 

Algselt postitas: Skybound
Olen ka vaadanud, et Aerod pole hinna mõttes oluliselt kallimad teistest mudelitest.... bensukulu pole ka teab mis teema.... AGA - huvitav, palju erinevad kaskokindlustuse hinnad? Kasko ju ka kilowattidega seotud, niisiis suur vahe, kas 136 kW/162 kW/184 kW 9-5 puhul näiteks.... Mõned Aero-omanikud võiks mainida, palju nad kaskot maksavad?
P.S. Eks ma leiaks seda kW infot ka mujalt veebist, aga mille jaoks need foorumid siis on![]()
Kasko minu teada kilovati järgi ei käi, pigem ikka auto hinna pealt + siis veel mõned tegurid, nagu varaste ligitõmbamise võime + liiklusõnnetuste statistika. Mina oma SE-l maksan uuest aastast kaskot 790.- kuus, käimasoleval aastal oli 840.-
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Palusin eelmisel talvel Ergolt 2002 aasta 9-5 Aero kasko pakkumist. Hääle järgi tundus keskealine mees olevat, kes soovis täpsustada ühtteist. Pakkumise number oli kuskil 35000 krooni aastas. Millegiga pani see onu vist küll mööda. Äkki pidas Saabi Subaruks???
Tegin just Aerole kasko, sai If-st võetud ja kokku tuli natsa alla 20 kilo. Neil huvitav teema, et lisavarustuse (veljed jm selline) summa kirjutavad vastavalt margile, minu saabil pakkusid algul 35 kilo, kuid kuna mul peale velgede muu standardis, siis sai nii 20-le tingitud. Muidu kes soovib võrrelda, siis saate seda teha aadressilt www.e-kindlustus.ee, seal suht täpselt arvutab.
Aa, If kasuks otsustamise tingis väike boonus (-50%)
Tavakindlustus jääb järvamaalasele alla 2 kilo aasta.
Aa, If kasuks otsustamise tingis väike boonus (-50%)

Tavakindlustus jääb järvamaalasele alla 2 kilo aasta.
Proovisin ka seda e-kindlustuse kalkulli erinevate kilovattide/kasutuspiirkondade jne.-ga. Üllataval kombel suurt vahet pole jah (välja arvatud ERGO, mis mingil seletamatul põhjusel teistest üle poole kallim, nii et qdwin räägib õiget juttu)
Teised seltsid pakuvad 2002.aasta 9-5-le mingi 11-15k aastas....
Pole endal ka veel kaskoga autot olnud, seepärast ei ole kogemust.... kasko kW-ga sidumise juttu rääkis sõber, kellel uuem Mazda3.

Pole endal ka veel kaskoga autot olnud, seepärast ei ole kogemust.... kasko kW-ga sidumise juttu rääkis sõber, kellel uuem Mazda3.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson