Saab 95 ja 93 alates 2002 a.

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Sector
Postitusi: 6
Liitunud: K Okt 26, 2005 20:04
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,

Tunnen huvi: Saab 9-5 alates 2002 a. või Saab 9-3 alates 2003 a.

Leidsin mõned pakkumised:

Saab 9-5Aero 2.3
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Saab 9-5 Estate 2.3
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Saab 9-5 ARC 3.0 V6
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Saab 9-3 2.2 TID
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Oskab keegi nende kohta midagi kommenteerida?

Kui suur kütusekulu vahe on 2.3 aerol ja tavalisel 2.3 T?


Ette tänades.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

Aero on ökonoomsem, kui 2,3 FPT. Maksimaalse ökonoomsuse tagaajamiseks sobib kõige paremini 2,3t (ehk lpt) koos manuaalkastiga.
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#3

Mis vahet on kas võtab liiter vähem rohkem?:freak:
jannos
Postitusi: 53
Liitunud: L Juul 29, 2006 23:57
Asukoht:
Auto:

#4

Kui aastane läbisõit on 40000 km, siis liitri võrra suurem kütusekulu maksab u.5000. Ehk siis väike hinnavahe läbitud km kohta.Kui issi auto ostab ja bensuraha annab, ei ole see muidugi oluline.
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: jannos
Kui aastane läbisõit on 40000 km, siis liitri võrra suurem kütusekulu maksab u.5000. Ehk siis väike hinnavahe läbitud km kohta.Kui issi auto ostab ja bensuraha annab, ei ole see muidugi oluline.
5000 eeki jaga kuudele ja tuleb mingi tühine 416 eeki. Kui juba kütuse kulu vaatad siis vali autot Hunaday Getz, Ford KA ja teiste selliste seast. Ega kõike head korraga ei saa. Kuskil tuleb kompromiss teha.
P.S issi ei anna ammu enam midagi-seega ära tule solvama :angry:
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#6

kindlalt võta aero, kallim küll pidada kuid sõidumõnu on ka mitmekordselt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14418
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

Tühja ta kallim pidada on... Turbovahetus ei kollita kohe jms... Muu osa on sisuliselt sama ju.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Ka paljud nn."sisseprogrammeeritud" hädad ei kummita Aero ja Hirschi masinaid .
Sector
Postitusi: 6
Liitunud: K Okt 26, 2005 20:04
Asukoht:
Auto:

#9

Kas leotelus esimesel Saab 9-5Aero 2.3 on tõesti ainult 2 turvapatja??


Saab 9-3 2.2 dti 92 kW
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 4_ee.html

Käisin seda Saabi vaatamas. Automüüja üritas tagurpidi käiku panna, kuid seal kõrval olev kate tuli sellest väiksest liigutusest üles. Pani vale võtme sisse ning üritas autot käima panna ja pärast õige võtmega enam ei läinud. Väitis, et saab blokeerib auto ära, kui kasutada vale võtit. Vastab see tõele?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#10

Kui juba kütuse kulu vaatad siis vali autot Hunaday Getz, Ford KA ja teiste selliste seast. Ega kõike head korraga ei saa. Kuskil tuleb kompromiss teha.

Ford Ka võtab 7-8l/100km. Ajast ja arust mootor see 1.3. Kunagi oli peres selline, hea et lahti saime :gun:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14418
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Algselt postitas: Sector
Kas leotelus esimesel Saab 9-5Aero 2.3 on tõesti ainult 2 turvapatja??
4 peaks olema...

Aga selle vale võtme blokki võib ju uskuda isegi... Mitte, et ma ise teaks väga, aga täitsa usutav on see.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Sector
Postitusi: 6
Liitunud: K Okt 26, 2005 20:04
Asukoht:
Auto:

#12

Käisin testimas erinevaid variante. Saab 9-5 2.2 diisel on ikkagi väga nõrk sellise kere jaoks (minu arvamus). 9-5 3l diisel on suhteliselt asjalik, kuid sain aru, et sellel mudelil puudub automaatkast.

Nüüd hakkan otsima järgmiseid mudeleid: Saab aero 9-5 (alates 2002 a.) või 9-3 aero (al 2003 a.).

Võib ka olla 9-3 (al 2003 a.) bensiini mootoriga, kuid kindlasti peaks olema automaatkast ja nahksisu.

Kui kellegil midagi sellist müüa on või kuskilt silma hakanud, siis ootaksin meeleldi pakkumisi.

Hea hinna ja kvaliteedi suhtega autot on väga raske leida :wall::wall:
Helix
Postitusi: 87
Liitunud: L Okt 28, 2006 19:42
Asukoht:
Auto:

#13

a mis sel esimesel mustal Aero sedaanil viga oli, et asjaks ei läinud?
Sector
Postitusi: 6
Liitunud: K Okt 26, 2005 20:04
Asukoht:
Auto:

#14

Tegemist oli siiski sinise aeroga. Jättis kuidagi räsitud mulje. Sellise raha eest tahan autot, millega olen täielikult rahul.

Mõned päevad tagasi müüdi Saab 9-3 aerot, millest jäin väga napilt ilma. Muidugi auto jõudis müügis ka olla ühe päeva. Peab rohkem silmad lahti hoidma, kuid vavealt enam nii head pakkumist tuleb. Hea auto ei seisa kaua.
Helix
Postitusi: 87
Liitunud: L Okt 28, 2006 19:42
Asukoht:
Auto:

#15

Ma käisin möödaminnes seda Tartu kombi Vectorit vaatamas, välimuselt tundus ok olema, pikka aega müügis olnud, aga hind ei taha paiduda kuidagi.
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#16

Algselt postitas: Cyber
Tühja ta kallim pidada on... Turbovahetus ei kollita kohe jms... Muu osa on sisuliselt sama ju.

Olen ka vaadanud, et Aerod pole hinna mõttes oluliselt kallimad teistest mudelitest.... bensukulu pole ka teab mis teema.... AGA - huvitav, palju erinevad kaskokindlustuse hinnad? Kasko ju ka kilowattidega seotud, niisiis suur vahe, kas 136 kW/162 kW/184 kW 9-5 puhul näiteks.... Mõned Aero-omanikud võiks mainida, palju nad kaskot maksavad?

P.S. Eks ma leiaks seda kW infot ka mujalt veebist, aga mille jaoks need foorumid siis on :cool:
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#17

Arvan et väga vahet polegi kasko hinnas kas Aero või madalama varustusega Saab. Mul tehnilises passis 154kw ja maksan veidi üle 1000kr kuus. Minu meelest on see hirmus vähe :)
Algselt postitas: Skybound
Olen ka vaadanud, et Aerod pole hinna mõttes oluliselt kallimad teistest mudelitest.... bensukulu pole ka teab mis teema.... AGA - huvitav, palju erinevad kaskokindlustuse hinnad? Kasko ju ka kilowattidega seotud, niisiis suur vahe, kas 136 kW/162 kW/184 kW 9-5 puhul näiteks.... Mõned Aero-omanikud võiks mainida, palju nad kaskot maksavad?

P.S. Eks ma leiaks seda kW infot ka mujalt veebist, aga mille jaoks need foorumid siis on :cool:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14418
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

Tavaline liikluskindlustus käib küll kilovattide järgi aga kas siis kasko ka või (sorry, mul pole elusees nii uut autot olnud, et kaskot vaja oleks)? Minu teada on Aero kasko sinna 12-15k kanti aastas.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#19

Kasko minu teada kilovati järgi ei käi, pigem ikka auto hinna pealt + siis veel mõned tegurid, nagu varaste ligitõmbamise võime + liiklusõnnetuste statistika. Mina oma SE-l maksan uuest aastast kaskot 790.- kuus, käimasoleval aastal oli 840.-
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Kasutaja avatar
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#20

mul 9-3 oli kasko 1000 krooni kuus...
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#21

Palusin eelmisel talvel Ergolt 2002 aasta 9-5 Aero kasko pakkumist. Hääle järgi tundus keskealine mees olevat, kes soovis täpsustada ühtteist. Pakkumise number oli kuskil 35000 krooni aastas. Millegiga pani see onu vist küll mööda. Äkki pidas Saabi Subaruks???
Mustang
Postitusi: 36
Liitunud: L Dets 09, 2006 14:13
Asukoht:
Auto:

#22

Tegin just Aerole kasko, sai If-st võetud ja kokku tuli natsa alla 20 kilo. Neil huvitav teema, et lisavarustuse (veljed jm selline) summa kirjutavad vastavalt margile, minu saabil pakkusid algul 35 kilo, kuid kuna mul peale velgede muu standardis, siis sai nii 20-le tingitud. Muidu kes soovib võrrelda, siis saate seda teha aadressilt www.e-kindlustus.ee, seal suht täpselt arvutab.

Aa, If kasuks otsustamise tingis väike boonus (-50%) :cool:

Tavakindlustus jääb järvamaalasele alla 2 kilo aasta.
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#23

Proovisin ka seda e-kindlustuse kalkulli erinevate kilovattide/kasutuspiirkondade jne.-ga. Üllataval kombel suurt vahet pole jah (välja arvatud ERGO, mis mingil seletamatul põhjusel teistest üle poole kallim, nii et qdwin räägib õiget juttu) :mad: Teised seltsid pakuvad 2002.aasta 9-5-le mingi 11-15k aastas....

Pole endal ka veel kaskoga autot olnud, seepärast ei ole kogemust.... kasko kW-ga sidumise juttu rääkis sõber, kellel uuem Mazda3.
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Vasta