Autoks NG, rehv 15 &185. Naine mul hoiab ikka kahe käega roolist kinni kui Tammsaare teel Tondi selveri jurest alla tuleb.
Endal ka ebaloomulikult raske seda rooli paigal hoida.
Äkki keegi oskab nõu anda, mida vahetada vaja?
Või on see tavaline nähe NG puhul?
Thanks
Pikiroobastes meeletult rool kisub NG
Algselt postitas: kasparius
Autoks NG, rehv 15 &185. Naine mul hoiab ikka kahe käega roolist kinni kui Tammsaare teel Tondi selveri jurest alla tuleb.
Endal ka ebaloomulikult raske seda rooli paigal hoida.
Äkki keegi oskab nõu anda, mida vahetada vaja?
Või on see tavaline nähe NG puhul?
Thanks
See sõltub rehvi külgseina jäikusest. Mida jäigema külgseinaga rehv, seda rohkem kisub. Parandada saab seda teiste rehvidega.
Üleüldiselt ei tohiks vahet olla, mis autoga sa sealt sõidad. Reeglina on sõiduautod ikkagi konstrueeritud siledate teede jaoks ja vagudes sõitmine ajabki kiskuma. Mul endal ka suvekummidega mõnel pool Tallinnas rool hullult kiskus, eriti veel kiirendades - siis hoia hammastega roolist kinni, et tee pealt ära ei viiks. Talvekummidega enam nii hull asi pole.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Sillad tuleks eelnevalt paika keerata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Rehvirõhud võiks ka üle kontrollida. Kogemus omast käest -- rattavahetajad ajasid kevadel miskipärast üle 2,5 atm sisse (NG900, 205/55/R16) ja rooli tuli pikiroobastes kahe käega tugevalt kinni hoida (sillad eelnevalt troostis reguleeritud). Rõhk õigeks ja kohe tunne tunduvalt parem, kuigi võrreldes 9k-ga kisub roobastes endiselt märgatavalt rohkem. 195/65/R15 talverehviga jällegi ei kisu nagu eriti...
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Ma ei tea....muude autodega ei kisu niiväga. Sõidan nädalas nii nelja erineva autoga ja teistel ei kisu pea et üldse. Rõhud on paigas, pigem siis sillaregulli minna vaja. Ma mõtlesin, et NG viga.
Sent from my Monte Carlo using B236
oot-oot, mis sa nüüd räägid? Tuleks vist "offset'i toimimine" defineerida.Algselt postitas: krss
Muide, veidi vales mõõdus rehviga võib vale offset toimida palju paremini kui originaalis ettenähtu (vihje mitteoriginaal valuvelgede kasutamisest).
Sina vist pead silmas, et teadud laiusmõõdus rehvidega mõjub vale offset JUHUITAVUSELE positiivselt. Ehk siis juhitavus paraneb. (VT näide siitsamast foorumist)
Üldiselt on vale offseti mõju ikka see, et rattalaagrite koormusskeem muutub ning sõltuvalt laagerduse lahendusest (ehitusest) võib vale offset oluliselt lühendada laagrite eluiga.
Muutub ju ka pöörderaadius ,kogu roolimine muutub jne..,kas siis paremuse,või halvemuse poole.Koormus vedrustamata osadele ja roolimehanismile muutub,jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mina sain suurepäraselt aru,krss,mida sa mõtlesid.Ja enda elu on näidanud,et ei juhtu nende laagritega midagi,surevad illa siis,kui aeg surra.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Loogiline ju,et mida laiem rehv,seda tundlikum pikivagudele.Offset siin asjasse ei puutu ja see,kas suurema/väiksema offset`ga läheb juhitavus halvemaks/paremaks sõltub sajast pisiasjast:sildadesettingud,rehvid,veljed,alusvankri geomeetria jne. Mingeid kindlaid reegleid pole. VT ja Griffi rööbe suurenes 6 cm. ning juhitavus paranes totaalselt.Praegusel liikuril on orig. ET-10 235 rehvile.All on ET-19 295 rehv,velje laius 10,5" ja mahub ka alla.Ise küll ei julgeks sellisele avantüürile minna aga õnneks on AC Schnitzer arvutuste eest hoolitsenud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
huvitaval kombel ei mõju minu SAABile pikivaalud pea yldse.
originaalis all 4" velg ja peal 155 kumm. ka laia veljedga (4,5") ja 165 kummiga ei ole mingit muutumist. muidugi sillad korras ja stenditud.
vaid kevadel jääga ja vana tagasillaga käitus masin kummaliselt:
sõites asfaldilt jäisele teele, viskas auto minema nagu välguga hoobi saanu ja kunagi ei teadnud kuhupoole ja kui kõvasti! probleemiks osutus kõver tagasillatala.
ega ma fordist kirjutama ei hakka
originaalis all 4" velg ja peal 155 kumm. ka laia veljedga (4,5") ja 165 kummiga ei ole mingit muutumist. muidugi sillad korras ja stenditud.
vaid kevadel jääga ja vana tagasillaga käitus masin kummaliselt:
sõites asfaldilt jäisele teele, viskas auto minema nagu välguga hoobi saanu ja kunagi ei teadnud kuhupoole ja kui kõvasti! probleemiks osutus kõver tagasillatala.
ega ma fordist kirjutama ei hakka
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



No mis masinad teile küll satuvad, mis kisuvad
Kunagi sõitsin 215/65R15 rehviga. Ei kiskunud. roolivõim oli veel sellise ehitusega, et ühe käega keeraminegi liiga kerge. Ei olnud 2 käega vaja ka 9000'ga hoida, ega ka nüüd. Kuigi rehv vaid 195/60R15.
