Panen nokamütsi pähe ja esitan küsimuse.
Et kui pargin oma autot käsipiduriga, pargib kullake end ilusti ära aga teeb mulle sellist häält "kõll" kahjuks ei jõudnud tuvastada ühtegi teksti SID il.
Mu autol ei tohiks ju olla ühtegi rullnoka vastast seadet.
Millest mul isiklikult küll natuke kahju. Aga millest see heli siis?
Tean, et saksa tehase autol tegi siis nii, kui tekkis külglibisemine ja ta ennast ise sirgeks hakkas väänama.
lumi ja libedus ja vigurid
Minu oma teeb seda häält siis, kui tõmbad käsipidurit enne, kui auto täiesti seisma on jäänud. Tõenäoliselt pole see mitte rullnoka vaid hoopis dumbuseri vastu, kellele ainult siis kohale jõuab, et käsipidur peal pole hea mõte sõita, kui auto lärmi tõstab.
Hmm tundub loogiline ja nii ma ka ise arvasin, a samas sidur ju alla vajutatud. Mõtlesin et siis ei lähe arvesse. Et ma ei sunni ju mootorit samal ajal rattaid vedama ja ise samas rattaid pidurdades.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Algselt postitas: napoleon
Minu oma teeb seda häält siis, kui tõmbad käsipidurit enne, kui auto täiesti seisma on jäänud. Tõenäoliselt pole see mitte rullnoka vaid hoopis dumbuseri vastu, kellele ainult siis kohale jõuab, et käsipidur peal pole hea mõte sõita, kui auto lärmi tõstab.
Mõtlesin rullnoka vastaste seadmete all, külglibisemise vastast seadet.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Algselt postitas: Cyber
Peaasi, et teil siis kässar seistes kinni ei külmu, muidu jäätegi sinna parkima..![]()
Et ei ole soovitav talvel kässariga seista? Mul ta öö läbi seisab maja ees ja 8 - 5ni kontori ees. Ja ilma kässarita sõidab ta mul minema ju.

Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ot mis sa jätad käigu välja või?? See pole küll hea mõte..
SUl peaks ju isegi vastav süsteem peal olema, et võtmeid ei saa kätte, kui tagurpidi käik sees pole?? Sellest loobuti ju alles SS-i puhul, või ma eksin?
Ja kässar talvel võib küll paha teha. Tuled sõidust, pidurid soojad, võiks öelda isegi tulised. Siis sulab ümbert igaltpoolt lund sinnna vahele veeks, pidurid jahtuvad ja vesi muutub jääks. Tulemuseks on jäätunud pidurid ja paigast mitte liikuv auto

Ja kässar talvel võib küll paha teha. Tuled sõidust, pidurid soojad, võiks öelda isegi tulised. Siis sulab ümbert igaltpoolt lund sinnna vahele veeks, pidurid jahtuvad ja vesi muutub jääks. Tulemuseks on jäätunud pidurid ja paigast mitte liikuv auto
Algselt postitas: Cyber
Ot mis sa jätad käigu välja või?? See pole küll hea mõte..SUl peaks ju isegi vastav süsteem peal olema, et võtmeid ei saa kätte, kui tagurpidi käik sees pole?? Sellest loobuti ju alles SS-i puhul, või ma eksin?
Ja kässar talvel võib küll paha teha. Tuled sõidust, pidurid soojad, võiks öelda isegi tulised. Siis sulab ümbert igaltpoolt lund sinnna vahele veeks, pidurid jahtuvad ja vesi muutub jääks. Tulemuseks on jäätunud pidurid ja paigast mitte liikuv auto
On küll mul see süsteem, aga millegipärast tagumine käik teda paigal ei hoia. Eriti kui nina poole kaldus. Ma pole muidugi kontrollind kui kaua ta vajuda suvatseb, vbolla vajub ainult meetri. Alati kohe kässri peale tõmmand
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Algselt postitas: Mart900
omalgi kogemus olemas kus sai toast ämbriga soojavett piduritele valamiseks tassitud, pärast seda ei kasuta kah käsipidurit pea üldse, ainult hädavajadusel, nii kõva mees kah pole et saab90-mmet käsipiduriga parkida.....
Sellega lugu nii, et kunagi üks auto oli tagasillaveoline ja sai õpitud jäärajal ja niisamagi müratud. Jäi natuke komme külge:red:
Enam pole küll selleks sobilik auto, kuid libisemist tahtsin ikka proovida. Ja esisillaga auto ei libise muud moodi kui käsipiduriga aidates või meeletut kiirust arendades, mida aga ei taha teha.
See kässardamine tuligi sellest, et tunda kuidas Saab libedaga käitub, kuidas ma hakkama saan. Igaks sajaks juhuks. Parem muidugi kui ei pea tunda saama reaalsituatsioonis.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Algselt postitas: EleriAlgselt postitas: Mart900
omalgi kogemus olemas kus sai toast ämbriga soojavett piduritele valamiseks tassitud, pärast seda ei kasuta kah käsipidurit pea üldse, ainult hädavajadusel, nii kõva mees kah pole et saab90-mmet käsipiduriga parkida.....
Sellega lugu nii, et kunagi üks auto oli tagasillaveoline ja sai õpitud jäärajal ja niisamagi müratud. Jäi natuke komme külge:red:
Enam pole küll selleks sobilik auto, kuid libisemist tahtsin ikka proovida. Ja esisillaga auto ei libise muud moodi kui käsipiduriga aidates või meeletut kiirust arendades, mida aga ei taha teha.
See kässardamine tuligi sellest, et tunda kuidas Saab libedaga käitub, kuidas ma hakkama saan. Igaks sajaks juhuks. Parem muidugi kui ei pea tunda saama reaalsituatsioonis.
Vihje oli rohkem sellele et mul käsipidur esiratastel;)
To Suur: jaga oma kogemust ehk mul viimane aeg õppust võtta?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14425
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Aaaga, NG-l ngi seal ju lisa trummelpidur kässari jaoks.Algselt postitas: suur
Mina tõmban ka talvel julgelt käsipiduri peale, sest tean mis juhtub kui kässarit EI kasuta. Saabil pole veel pidur peale jäänud. Kunagi trummelpiduriga oopelil küll ei julgend talvel kässarit näppida.
Tegelikult puudutab kogemus 9000 pidurite konstruktsiooni. Kui kässarit mitte kasutada, siis piduriklotse ketastele automaatselt lähemale ei reguleerita ja mingi hetk saab ilma tagapiduriteta sõita. Kuna mul on Aut. kastiga auto, siis alguses ei kasutanudki käsipidurit, sest "P" asendis auto enivei nagu puu taga. Tagajärg oli see, et mingi hetk olid tagumised pidurid kadunud.
EDIT: Võtsin teema üles, et foorumikasutajad 1:1'le puhta tõena ei võtaks. Käsipiduri kasutamise/mittekasutamise vajadus sõltub vägagi mudelist.
EDIT: Võtsin teema üles, et foorumikasutajad 1:1'le puhta tõena ei võtaks. Käsipiduri kasutamise/mittekasutamise vajadus sõltub vägagi mudelist.
Algselt postitas: Cyber
Noh. Tulemus on sama, auto ei liigu. Trosse aga veelgi sandim lahti sulatada..![]()
Külmunud trosse õnnestus vähemalt minul üsna kerge vaevaga lahti saada (muidugi kõigepealt tuli nipp selgeks saada). Kui tead, kus see tross asub, ajad käe ümber ratta või veljekodarate vahelt ja sikutad - alati on lahti tulnud. NB!

Aga pärast trossi vahetamist pole enam kordagi kinni jäänud. Kasutan talv läbi.
Mis asja. Mis imeloom see SAABi käsipidur on, et seda talvel kasutada ei või.
Endal Saabiga kogemus veel puudub, aga vanal VW Passatil, Ladal jms autodel olen kasutanud aastaringselt ja ka -25-ga Passatil see kinni ei jäänud.
See kässari kõll kui auto liigub on väga paljudel autodel tänapäeval (uued Fiat, Renault ja Peugeot nt tulevad esimesenda meelde)
Talvest veel: möödunud talv sai kulgetud Saab 96 -ga ja ülivinge oli see teel püsimine ja stabiilsus ja nüüd 900ga on see Saabi tõsine talvefiiling tagasi.
Endal Saabiga kogemus veel puudub, aga vanal VW Passatil, Ladal jms autodel olen kasutanud aastaringselt ja ka -25-ga Passatil see kinni ei jäänud.
See kässari kõll kui auto liigub on väga paljudel autodel tänapäeval (uued Fiat, Renault ja Peugeot nt tulevad esimesenda meelde)
Talvest veel: möödunud talv sai kulgetud Saab 96 -ga ja ülivinge oli see teel püsimine ja stabiilsus ja nüüd 900ga on see Saabi tõsine talvefiiling tagasi.

Ma lihtsalt ei arvand et see kõll ka siis tuleb kui sidur all.
Hmm miks minul pole ikka siis seda fiilingut,
sain küll täna alles esimest korda Saabuga lume peal sõita, kuid kas on asi harjumises, aga ei ole nagu vaba tunnet.
Sõicin üle pika aja oma vana golfiga, ja sellega olin ikka nagu kala vees. Golf sai muidugi talvel ka soetatud ja enne õppisin temaga sõitma lumel kui puhast asfaldit tunda sai.
Pean vist ikka kiiremas korras minema kuhugi, kus Saabi tunnetus kätte saada, aga ohutult.
Hmm miks minul pole ikka siis seda fiilingut,

Sõicin üle pika aja oma vana golfiga, ja sellega olin ikka nagu kala vees. Golf sai muidugi talvel ka soetatud ja enne õppisin temaga sõitma lumel kui puhast asfaldit tunda sai.
Pean vist ikka kiiremas korras minema kuhugi, kus Saabi tunnetus kätte saada, aga ohutult.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.