Tere,
Mure siis järgmine: Käigukangi andurid ei saa aru, mis asendis käigukang on. Tabloo peal näitab, et on reverse peal, kuigi füüsiliselt on kang parkingu peale lülitatatud. Tegemist pidi olema (tarkade mehhaanikute sõnul) asendianduritega. Imelik, et see viga just peale pikemaid otsasid välja lööb:freak: Siit ka mu küsimus: Kas keegi oskab juhendada kuidas seda asja parandada ilma uusi juppe kasutamata? Ehk kas on võimalik neid andureid kuidagi puhastada vms. Asi on juba üsna häirivaks muutunud, kuna vahel lülitub auto tänu sellele jamale limp home mode-i peale.
Endal puuduvad igasugused kogemused aut.kastiga, kuna pole enne omanud ühtegi.
9-5 aut.kasti asendiandurid streigivad.
Ma küll nüüd ei ole spets ... aga ...
Sama jama ka minu vanal saabil oli ... öeldavasti pidi mingi trossi ära vahetama, mis oli liiga pikaks veninud ja ei saand aru, et ta juba P peal on, aga samas jäi R sisse.
Sinu tekstist muidugi ei saa aru, kas ka tegelikult läheb P sisse või jääbgi ta R peale ka reaalsuses, kuigi oled juba P peale lükanud
(Loads of bullshit, ai knou, ei oska paremini seletada/küsida)
:(Sipelgaz:mad:
Sama jama ka minu vanal saabil oli ... öeldavasti pidi mingi trossi ära vahetama, mis oli liiga pikaks veninud ja ei saand aru, et ta juba P peal on, aga samas jäi R sisse.
Sinu tekstist muidugi ei saa aru, kas ka tegelikult läheb P sisse või jääbgi ta R peale ka reaalsuses, kuigi oled juba P peale lükanud

(Loads of bullshit, ai knou, ei oska paremini seletada/küsida)
:(Sipelgaz:mad:
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: K Mai 03, 2006 12:41
- Asukoht:
- Auto:
Käigukang jääb ikka sinna parking asendisse(saab võtme süütelukust kätte ja puha) aga tabloo näitab et on reverse peal. Sellega seoses ilmselt tekibki mingi konflikt andurite ja elktroonika vahel ning lülitub sisse Limp home mode. Kui kohapeal süüdet keerata ja vahepeal käigukangiga edasi-tagsi sõuda hakkab asi tööle kuid mootori ja käigukasti hoiatustuli jääb armatuuris põlema. Need hoiatused kustuvad umbes 24 h pärast aga häirib ikkagi.
Soovituseks sulle, kuida saada masinat kergesti tööle ...
P peal asend paned võtme sisse,
Lükkad käigukasti N peale ja käivitad ... voilà
See vahetus tundus ka mulle kallis ja seetõttu jäi ta ära, sest auto sai niikuinii romulasse saadetud 4 kuud hiljem
:drink:sipelgaz:poke:
P peal asend paned võtme sisse,
Lükkad käigukasti N peale ja käivitad ... voilà

See vahetus tundus ka mulle kallis ja seetõttu jäi ta ära, sest auto sai niikuinii romulasse saadetud 4 kuud hiljem

:drink:sipelgaz:poke:
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: K Mai 03, 2006 12:41
- Asukoht:
- Auto:
Kas seda level selectorit hooldada või ravida ei saa kuidagi?
Ei taha uut teemat tekitada, mure ligilähedane :
käigukang(aut) ei fikseeru korralikult, käike vahetab korralikult, kuid peaks nagu raskemalt käima, jääb nagu "loperdama".
Et mis teha, kas esindus ainult aitab, või saaks ka mujal teeninduses hakkama.
käigukang(aut) ei fikseeru korralikult, käike vahetab korralikult, kuid peaks nagu raskemalt käima, jääb nagu "loperdama".
Et mis teha, kas esindus ainult aitab, või saaks ka mujal teeninduses hakkama.
Algselt postitas: ptr21
Ei taha uut teemat tekitada, mure ligilähedane :
03 a. 9-5-l käigukang(aut) ei fikseeru korralikult, käike vahetab korralikult, kuid peaks nagu raskemalt käima, jääb nagu "loperdama".
Et mis teha, kas esindus ainult aitab, või saaks ka mujal teeninduses hakkama.
Saab remontida seda kulissi.Ja nii remontida,kui uuega asendada võib seda mehanismi kes iganes.Esindus ei remondi,vaid vahetab,saad tutika ja garantiiga jupi-töö.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: AERO-plaan
Kas seda level selectorit hooldada või ravida ei saa kuidagi?
Saab küll,aga päris suur töö.kui ise ei tee,siis uus lasta panna tuleb samasse hinnaklassi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kuliss on veidi vale termin aut.kasti puhul."Selector lever" on mehanismi nimi ja asub käigukangi all.Vääga palju peenmehaanilisi vidinaid.
Kuliss on man. kasti ja käigukangi vaheline mehanism/hoovastik.
Põrandakonsool oleks kasulik eest ära võtta.Sul seal kindlasti mõni fiksaatorpolt lahti,või midagi sarnast.
Kuliss on man. kasti ja käigukangi vaheline mehanism/hoovastik.
Põrandakonsool oleks kasulik eest ära võtta.Sul seal kindlasti mõni fiksaatorpolt lahti,või midagi sarnast.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Käigutrossi asendit katsu mitte muuta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989