Nimelt esimene märk oli- sõidu pealt tuli laksu pealt aku "not charging" hoiatus armatuurile.
teine- salongi vent hakkas jonnima, õrnemalt, tugevalt jne.
kolmas- vent jäigi käima, kiirust regullida saab ilma probleemideta, võtme välja võtad või venti paned OFF peale, puhub ta ikka õrnalt edasi, ja kasvõi terve öö- kuni akut on...
Hakkasin siin uurima seda jama ja kiskusin siis google abil kõrvalistuja jalgealuse jahti (kindalaekas) seal oli selline asi nagu salongipuhuri regulaator , puhuri korpuse alumise osa küljes, see asjandus läheb ülikuumaks sekunditega niikui kaitsme sisse paned, et vent puhuks...
Küsimus siis selles: kas see õrnalt banaani kujuline jubin peabki üli kuumaks minema, et kätega kinni ei kannata hoida vmis? Äkki keegi teab mingit nõu anda?
Tänud ette