Tere!
Hankisin nüüd endale 2-ukselise esiistmed (väideti olevat 9000 omad) aga:
- Seljatoe välimisel küljel olev lingike peaks seljatoe ette laskma aga ei tee seda mitte. On sellel viguril mingi spetsiifiline tüüpviga? Mis seal võiks katki olla ja kuidas seda parandada?
- Seljatoe siseküljel on mingi ümmargune keeratav nupuke. Mis võiks selle kena asjakese otstarve olla (keerates ei saa küll aru, et midagi toimuks ja eelmine omanik ei tea'nd kah)?
Rein
Probleemid esiistmetega
Kaheukselisi 9000-ndeid pole olemas. Seega ei saa ka 9k istmed mingil moel ette käia! Seljatoe kallet reguleeritakse välisküljel oleva keeratava nupu abil. Siseküljel muteada keeratavad nupud puuduvad.Algselt postitas: rein69
Tere!
Hankisin nüüd endale 2-ukselise esiistmed (väideti olevat 9000 omad) aga:
- Seljatoe välimisel küljel olev lingike peaks seljatoe ette laskma aga ei tee seda mitte. On sellel viguril mingi spetsiifiline tüüpviga? Mis seal võiks katki olla ja kuidas seda parandada?
- Seljatoe siseküljel on mingi ümmargune keeratav nupuke. Mis võiks selle kena asjakese otstarve olla (keerates ei saa küll aru, et midagi toimuks ja müüa ei teand kah)?
Rein
Ma nüüd küll juba õllene, aga niipalju kui mina tonniseid tean (9000) siis pole neil ühtki ametliku kupee mudelit, ehk siis allaklapitavad istmed puuduvad. See teine asi keeratav muudab seljatoe jäikust.
Edit: nää kodanik Suur kiirem, jällegi.
Edit: nää kodanik Suur kiirem, jällegi.
Iga ratas veab and then some!
No vahi valevorsti (müüjat mõtlen)!
Ei nad sellised ka ei ole, nagu "ken'i" pildil. Aga Saab'i omad peaks vast ikka olema. Pilti teha ei saa, proovin kirjeldada:
Ees all on sellina pea istme laiune traadist sang, millega saab istet reguleeria edasi-tagasi.
Seal, kus pildil see kang paistab, on suur ümmargune nupp seljatoe kalde regulerimiseks, teisel pool on turvavöö kinnitusklamber.
Istmepadja välimisel küljel on kang, millega sab istet kõrgemaks-madalamaks reguleerida.
Seljatoe sisemisel küljel keskel on see salapärane väiksem ümmargune nupp.
Seljatoe välimisel küljel keskel on tõmmatav lingike (ilmselt seljatoe etteklappimiseks - aga ei toimi).
Kas keegi suudaks tuvastada minu kirjutise alusel sellised esiistmed!?
Ei nad sellised ka ei ole, nagu "ken'i" pildil. Aga Saab'i omad peaks vast ikka olema. Pilti teha ei saa, proovin kirjeldada:
Ees all on sellina pea istme laiune traadist sang, millega saab istet reguleeria edasi-tagasi.
Seal, kus pildil see kang paistab, on suur ümmargune nupp seljatoe kalde regulerimiseks, teisel pool on turvavöö kinnitusklamber.
Istmepadja välimisel küljel on kang, millega sab istet kõrgemaks-madalamaks reguleerida.
Seljatoe sisemisel küljel keskel on see salapärane väiksem ümmargune nupp.
Seljatoe välimisel küljel keskel on tõmmatav lingike (ilmselt seljatoe etteklappimiseks - aga ei toimi).
Kas keegi suudaks tuvastada minu kirjutise alusel sellised esiistmed!?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Eks sind ootab ees istme lammutamine..
ilmselt see hoob on kusagilt kas puruks või lihtsalt lahti. Ma arvan, et väga raketiteadus ei ole see lammutamine. Kirjelduse järgi võiks küll kaheukselise NG900 istmeteks neid liigitada.

-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
tegemist siis 900 kupee 94-98 istmetega. ümmargune nupp reguleerib seljatoe jäikust. seljatoe porolooni tagant käib läbi tekstiilist lint, mida nupust saab pingutada või järgi lasta. reeglina lähevad katki lindi otstes olevad traadist klambrid.
seljatoe kallutamine käib trossiga. kui link käib tühjalt, siis on tross katki. kui mitte, siis on tavaliselt tross niipalju veninud, et fiksaatorkonksu piisavalt ei tõmba.
et asi selgeks saada, tuleb seljatoe kate üles tõmmata. selleks tuleb alumises servas olevad traadist rõngad läbi hammustada( pärast paned nibukatega kokku) ja hakata katet üles sikutama. siis näed juba isegi, mis vedrusid ja värke on vaja lahti lasta. kallutamise lingi välja jääva plastosa kättesaamine on paras urgitsemine peene kruvikeerajaga. pingsuse nupp tuleb ära kõvasti tõmmates.
seljatoe kallutamine käib trossiga. kui link käib tühjalt, siis on tross katki. kui mitte, siis on tavaliselt tross niipalju veninud, et fiksaatorkonksu piisavalt ei tõmba.
et asi selgeks saada, tuleb seljatoe kate üles tõmmata. selleks tuleb alumises servas olevad traadist rõngad läbi hammustada( pärast paned nibukatega kokku) ja hakata katet üles sikutama. siis näed juba isegi, mis vedrusid ja värke on vaja lahti lasta. kallutamise lingi välja jääva plastosa kättesaamine on paras urgitsemine peene kruvikeerajaga. pingsuse nupp tuleb ära kõvasti tõmmates.