1. leht 1-st

Probleemid esiistmetega

Postitatud: R Jaan 12, 2007 18:03
Postitas rein69
Tere!
Hankisin nüüd endale 2-ukselise esiistmed (väideti olevat 9000 omad) aga:
- Seljatoe välimisel küljel olev lingike peaks seljatoe ette laskma aga ei tee seda mitte. On sellel viguril mingi spetsiifiline tüüpviga? Mis seal võiks katki olla ja kuidas seda parandada?
- Seljatoe siseküljel on mingi ümmargune keeratav nupuke. Mis võiks selle kena asjakese otstarve olla (keerates ei saa küll aru, et midagi toimuks ja eelmine omanik ei tea'nd kah)?

Rein

Probleemid esiistmetega

Postitatud: R Jaan 12, 2007 18:07
Postitas suur
Algselt postitas: rein69
Tere!
Hankisin nüüd endale 2-ukselise esiistmed (väideti olevat 9000 omad) aga:
- Seljatoe välimisel küljel olev lingike peaks seljatoe ette laskma aga ei tee seda mitte. On sellel viguril mingi spetsiifiline tüüpviga? Mis seal võiks katki olla ja kuidas seda parandada?
- Seljatoe siseküljel on mingi ümmargune keeratav nupuke. Mis võiks selle kena asjakese otstarve olla (keerates ei saa küll aru, et midagi toimuks ja müüa ei teand kah)?

Rein
Kaheukselisi 9000-ndeid pole olemas. Seega ei saa ka 9k istmed mingil moel ette käia! Seljatoe kallet reguleeritakse välisküljel oleva keeratava nupu abil. Siseküljel muteada keeratavad nupud puuduvad.

Probleemid esiistmetega

Postitatud: R Jaan 12, 2007 18:07
Postitas IFF
Ma nüüd küll juba õllene, aga niipalju kui mina tonniseid tean (9000) siis pole neil ühtki ametliku kupee mudelit, ehk siis allaklapitavad istmed puuduvad. See teine asi keeratav muudab seljatoe jäikust.

Edit: nää kodanik Suur kiirem, jällegi.

Probleemid esiistmetega

Postitatud: R Jaan 12, 2007 18:28
Postitas ken
Sellel istmel on seda kangi näha mis istme ette laseks.
äkki on 900-se iste hoopis?

Lisatud failid

Probleemid esiistmetega

Postitatud: R Jaan 12, 2007 19:40
Postitas rein69
No vahi valevorsti (müüjat mõtlen)!

Ei nad sellised ka ei ole, nagu "ken'i" pildil. Aga Saab'i omad peaks vast ikka olema. Pilti teha ei saa, proovin kirjeldada:

Ees all on sellina pea istme laiune traadist sang, millega saab istet reguleeria edasi-tagasi.
Seal, kus pildil see kang paistab, on suur ümmargune nupp seljatoe kalde regulerimiseks, teisel pool on turvavöö kinnitusklamber.
Istmepadja välimisel küljel on kang, millega sab istet kõrgemaks-madalamaks reguleerida.
Seljatoe sisemisel küljel keskel on see salapärane väiksem ümmargune nupp.
Seljatoe välimisel küljel keskel on tõmmatav lingike (ilmselt seljatoe etteklappimiseks - aga ei toimi).

Kas keegi suudaks tuvastada minu kirjutise alusel sellised esiistmed!?

Probleemid esiistmetega

Postitatud: R Jaan 12, 2007 19:52
Postitas zill
Minu tonnisel on keset istet ka selline keeratav nupp, mis liigutab otse selja taga mingit plaati kas ette poole veidike v sisse poole(seljatoe sees).

Kui ma nüüd õieti väljendasin:)

Probleemid esiistmetega

Postitatud: R Jaan 12, 2007 19:55
Postitas suur
Zill ja Iff räägivat tõtt. Pisut ülevalpool olevast nupust saab mingil moel seljatoe jäikust (või midagi sellesarnast) timmida. Aga saabi iste on ikkagi üsnagi eriline. See kuju on aastaid sarnane püsinud.

Probleemid esiistmetega

Postitatud: R Jaan 12, 2007 20:14
Postitas rein69
Sellest seljatoe ümmargusest nupust saan nüüd pihta küll juba mis tema otstarve olema peaks - tänud teile!

Aga mis võiks olla viga, et seljatoe eteklappimine ei toimi?

Probleemid esiistmetega

Postitatud: R Jaan 12, 2007 20:29
Postitas Cyber
Eks sind ootab ees istme lammutamine..:) ilmselt see hoob on kusagilt kas puruks või lihtsalt lahti. Ma arvan, et väga raketiteadus ei ole see lammutamine. Kirjelduse järgi võiks küll kaheukselise NG900 istmeteks neid liigitada.

Probleemid esiistmetega

Postitatud: L Jaan 13, 2007 11:49
Postitas Viki
tegemist siis 900 kupee 94-98 istmetega. ümmargune nupp reguleerib seljatoe jäikust. seljatoe porolooni tagant käib läbi tekstiilist lint, mida nupust saab pingutada või järgi lasta. reeglina lähevad katki lindi otstes olevad traadist klambrid.
seljatoe kallutamine käib trossiga. kui link käib tühjalt, siis on tross katki. kui mitte, siis on tavaliselt tross niipalju veninud, et fiksaatorkonksu piisavalt ei tõmba.
et asi selgeks saada, tuleb seljatoe kate üles tõmmata. selleks tuleb alumises servas olevad traadist rõngad läbi hammustada( pärast paned nibukatega kokku) ja hakata katet üles sikutama. siis näed juba isegi, mis vedrusid ja värke on vaja lahti lasta. kallutamise lingi välja jääva plastosa kättesaamine on paras urgitsemine peene kruvikeerajaga. pingsuse nupp tuleb ära kõvasti tõmmates.