ega ilus ei ole jah kysimata võõraste piltidega jännata.
näha on, et inimene ei ole elusees esmakordselt aparaati käes hoidnud. au ja kiitus imeliste piltide eest, mis ehk kauaks saabifoorumit jäävad kaunistama!
aga miks see auto ei pysi kellegi käes??
arvan, et inimesed kujutavad natuke valesti ette, mis vanakese pidamine on ( ja veel taastamine suuremal või vähemal määral).
et sellist rariteeti hoida ja säilitada on vaja ikka rohkem olla auto all, kui temaga sõita. samas see classik on ikkagi kyllaltki tänapäevane ja vägagi vastupidav, et ei anna saab 95/96-ga suuresti võrrelda, mis tahab topelt rohkem hoolt.
ja muidugi mega bensiinikulu

ja selle ehk kompenseerib ylihea minek, seniks kuni raha jätkub.
aga usun, et see auto jääb ikkagi ellu, sest tema seisukorda arvestades on selle päris taastamiseks ikka väga vähe vaja teha võrreldes enamuse selliste aastate masinatega.
kunagi sai just see auto ostetud ja legaalseks tehtud just selle mõttega, et keegi ta kunagi korda( ehk väga korda) suudaks teha.
ju ikka see huvi kaob.
ja seda rohkem ehk õpitakse hindama neid, kes midagi oma kätega suudavad valmis teha, sest kasvõi selle auto puhul on näha, et kui muutlik on meel.
edit: sellega tahtsin öelda, et kasvõi see väike kriips, mida te kasvõi kogemata oma autouksega teisele autole teete ja mida mitte millekski ei pea;et kui palju tegelikult võib võtta see aja ja muud kulu, et saada sest uksest jälle sile ja puhas asi nagu uus.
ps. kui keegi tahab seda autot endale algupäraselt taastatuna, siis lepiks tegemise suhtes kokku. Et teil siis ila tilkuma hakkaks, kui justnagu uut turboklassikut näete!