Miks hakkab minu Aero mootor just eriti teravalt elama vahetult peale tankimist?
Otsustasin täna bensiinitule peale tankima minna. Tagumik märkas, et auto oli lojuks muutunud. Pärast uut paagitäit oli auto justkui uhiuus:wtf:
Kuidas see võimalik on?
PS! sama lugu ka vabalthingava audiga 80'ga ja yamaha XJ'ga:freak:
bensiinimüstika
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Uitmõte: Lisandid, millega oktaaniarv 98 kätte saadakse, aurustuvad üsna kergesti ja pideva loksutamise tagajärjel lenduvad.
Ah jaa, kelle bensiin?
OT: Kas Statoili 98 tuleb tõesti Norrast, nagu statoil lubab?
Ah jaa, kelle bensiin?
OT: Kas Statoili 98 tuleb tõesti Norrast, nagu statoil lubab?
Algselt postitas: qdwin
OT: Kas Statoili 98 tuleb tõesti Norrast, nagu statoil lubab?
Üks tuttav, kes diisliäris, väitis, et ainult Statoili talvediisel tuleb Norrast; kõik muud kütused, olenemata müüjast tulevad Venemaalt.
Vahe (loe: kvaliteet) pidi tulema sisse transiidifirmast; osad kasutavad samu paake nii diisli kui ka bensiini vedamiseks ning vahepeal paake ei pesta.
Natuke lisa offtopikut teemal naised saunas rääkisid

terv, teager
Algselt postitas: qdwin
Uitmõte: Lisandid, millega oktaaniarv 98 kätte saadakse, aurustuvad üsna kergesti ja pideva loksutamise tagajärjel lenduvad.
Ah jaa, kelle bensiin?
OT: Kas Statoili 98 tuleb tõesti Norrast, nagu statoil lubab?
et, pärast lisandite lendumist (millise ava kaudu küll?) on oktaaniarv nõksa alla 98? ehh, vb
Tankinud olen nii Statokast kui ka GoOilist tartus
Midagi natuke peab ka paagist välja saama, muidu võib juhtuda, et kui külma ilmaga paagi täis võtad ja ilm soojaks läheb, muudab paak oma kuju või teeb midagi veel ebameeldivamat, samuti peab paagi tühjenemisel midagi kütuse asemel ruumi täitma saama(seda saab muidugi klapiga lahendada).
Kui eelnevaga eksisin, siis eks mõni targem täpsustab AGA täis paagiga ei takista miski kihistumist ja pooltühja paagiga on ka täiesti hermeetilise süsteemi korral lendumine teatud piirides võimalik.
Kui eelnevaga eksisin, siis eks mõni targem täpsustab AGA täis paagiga ei takista miski kihistumist ja pooltühja paagiga on ka täiesti hermeetilise süsteemi korral lendumine teatud piirides võimalik.
9-3 ja 9-5`l juhib paagitoiminguid T-7(8),nagu ka kõigil uuematel autodel. Osades paakides hoitaks hõrendust,osades ülerõhku.Paaki õhutatakse ja tuulutatakse , kõike kontrollitakse-juhitakse.
Kuni 03 aastani tuli norrast 98 bensiin,edasi ei tea,sest tuttav vahetas ametit.
Kuni 03 aastani tuli norrast 98 bensiin,edasi ei tea,sest tuttav vahetas ametit.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
minuteada ka tuli sealt skandinaavia poolt ainult 98, ülejäänd moos, sõltumata firmast jne tuli suurte vagunitega sõbraliku idanaabri juurest.
Ja siis kui asi terminali jõudis, olid kõikide kohalike kütusefirmade eindajad kohal, londid samas tsisternis.
Ja siis kui asi terminali jõudis, olid kõikide kohalike kütusefirmade eindajad kohal, londid samas tsisternis.
Ja ainult statoili 98
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hei, räägin siis natukene kütuseturust, kuna tegelenud sellega nii 5.a. Nii statoil, neste kui ka alexela (uno x) ja kõigi teiste kütus tuleb ühest kohast - Leedust Mažeikiai tehasest. Osaliselt toob neste kütust Soomest ja statoil Norrast, kuid see sõltub rohkem sellest, mis hinnaga on kütus müügil Mažeikis ja kas seda seal üldse saada on(hiljutine põleng on tootmismahtusid tunduvalt vähendanud). Venemaalt ei tooda bensiine nii paar aastat juba, kuna 2005.a algul muutunud standard kehtestas karmimad nõude väävlile ja hapnikuühenditele ning Venemaa tehased ei suuda neid vananenud tehnoloogia kasutuse tõttu täita. Sama teema ka väävlivaba diisliga, ainult 50 ppm sisaldusega võib olla osaliselt vene päritolu. Räägitud on, et äkki paari aasta pärst jõuavad vene tehased ka sellele tasemele, et toota vähese väävliga bensiine ja diislit.
Nüüd vahest statoili ja neste ning teiste vahel. Statoil ja neste ladustab oma kütust Muugal vastavates terminaalides, teised ladustavad Maardus otse maaletooja juures. Seega teenindavad nestet ja statoili nende endi terminaalid, samas teistel tuleb leppida ühiskasutusel olevaga ning see annab nestele ja statoilile paremad tehnilised võimalused lisandite lisamiseks ja kvaliteedi tagamiseks.
Samas oli mõni aeg tagasi levinud ka moodus nn toota 95-st 98-st vastavate lisandite lisamise teel, kuid viimasel ajal ei ole see enam teema, kuna standardi nõuded on karmid ja kontroll selle üle tugev.
Aurumise kohapealt arvan, et need kergemad auruvad ained on ennem autopaaki jõudmist juba ära auranud ja see, mis veel paagis aurustub, kvaliteeti otse ei mõjuta. Küll aga võib paagi tühjenedes bensiinipump võtta paagi põhjast rohkem sinna kogunenud kondentsvett jm jääkaineid ning see halvendab mootori töö. Täispaagiga on vesi ja jääkained rohkem nn ringluses
Nüüd vahest statoili ja neste ning teiste vahel. Statoil ja neste ladustab oma kütust Muugal vastavates terminaalides, teised ladustavad Maardus otse maaletooja juures. Seega teenindavad nestet ja statoili nende endi terminaalid, samas teistel tuleb leppida ühiskasutusel olevaga ning see annab nestele ja statoilile paremad tehnilised võimalused lisandite lisamiseks ja kvaliteedi tagamiseks.
Samas oli mõni aeg tagasi levinud ka moodus nn toota 95-st 98-st vastavate lisandite lisamise teel, kuid viimasel ajal ei ole see enam teema, kuna standardi nõuded on karmid ja kontroll selle üle tugev.
Aurumise kohapealt arvan, et need kergemad auruvad ained on ennem autopaaki jõudmist juba ära auranud ja see, mis veel paagis aurustub, kvaliteeti otse ei mõjuta. Küll aga võib paagi tühjenedes bensiinipump võtta paagi põhjast rohkem sinna kogunenud kondentsvett jm jääkaineid ning see halvendab mootori töö. Täispaagiga on vesi ja jääkained rohkem nn ringluses

..Ja võib olla tead millisest riigist töödeldav "aine" tuleb Mazeikiaisse?Algselt postitas: Mustang
Hei, räägin siis natukene kütuseturust, kuna tegelenud sellega nii 5.a. Nii statoil, neste kui ka alexela (uno x) ja kõigi teiste kütus tuleb ühest kohast - Leedust Mažeikiai tehasest.

To: andres
Samast kohast kust ka pool euroopat oma kütuse saab
Küsimus rohkem selles, millisel tasemel on rafineerimistehas ja paraku kõige viletsamas seisus on vene tehased ning ega ka Leedu oma pole suurem asi - euroopas tankides on vahe ikka tuntav.
Samast kohast kust ka pool euroopat oma kütuse saab

Küsimus rohkem selles, millisel tasemel on rafineerimistehas ja paraku kõige viletsamas seisus on vene tehased ning ega ka Leedu oma pole suurem asi - euroopas tankides on vahe ikka tuntav.
Algselt postitas: Sohne
Tagumik märkas, et auto oli lojuks muutunud. Pärast uut paagitäit oli auto justkui uhiuus:wtf:
Kuidas see võimalik on?
PS! sama lugu ka vabalthingava audiga 80'ga ja yamaha![]()
Mina proovisin enda peal õllega sama asja.

Peale korralikku 6pakitäit oli ikka võimas tunne!

tegelikult ikka vast see ujuv saast seal paagis, mis auto "uimasemaks" muudab.
Kui tavaline on autoteenindustes bensupaakide läbipesu?:wtf:
Tähelepanek. kui olen tankinud kuskil mujal kui Eestis bensiini, siis alati on läbisõit sama paagiga suurem kui Eestis.
Näide. Kui sõidan praeguse tööautoga (Mondeo) Tallinnast Vilniusse siis Tallinnas Laagris tangin ja Vilniusse jõudes tuleb uuesti tankida. Sseal sõidan veel linnas ringi, järgmine päev koju ja siin veel ca. 100km peale, alles seejärel vaja tanklast raudhobu tankimas käia. Tangin eranditult Statoilis 95ultimat.
Kuid eriti teravamalt ja pikemalt saan autoga sõita Soomes tankides!:o
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
Eesti ja lääne kütuse vahe tuleb ka sellest, et läänes puhastatakse tanklates regulaarselt kütusemahuteid ja veokeid siin aga ei puhastata üldse (kujutage ette nt praeguste temperatuurikõikumistega millised kondentsi kogused tekivad mahutites ja veokite tsisternides)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Jälgisin veidi tähelepanelikumalt auto käitumist, bensiiniks ainult statoili 98.
- sõitsin paagi tühjaks, ressursi jäi ca 20 km kompu arvates. Auto oli väle nagu hirv.
- tankisin 20 liitrit. Mitte mingit vahet ei täheldanud
- Sõitsin jälle paagi tilgatumaks. Midagi ei muutunud.
- tankisin paagi täis. Auto on ilmselgelt unisem. Ei teagi kas on põhjus lisandunud 60-s kg-s, või ühes aegajalt külalisesinemisi andvas (elektroonika ???) kotermannis.
- sõitsin paagi tühjaks, ressursi jäi ca 20 km kompu arvates. Auto oli väle nagu hirv.
- tankisin 20 liitrit. Mitte mingit vahet ei täheldanud
- Sõitsin jälle paagi tilgatumaks. Midagi ei muutunud.
- tankisin paagi täis. Auto on ilmselgelt unisem. Ei teagi kas on põhjus lisandunud 60-s kg-s, või ühes aegajalt külalisesinemisi andvas (elektroonika ???) kotermannis.
Eks vist ikka sellest, et täis paak oluliselt raskem. Näiteks 65 liitrit kütust annab auto kaalule juurde u. 47kg.
Teine asi see (seda küll ainult ise arvan
), et see lisaraskus asub auto raskuskeskmest üsna palju tagapool...põhimõtteliselt pärast tagasilda. Esiveolisele peaks see rohkem mõju avaldama.
Minu point selles, et näiteks 100kg tagaistmel või 100kg pagassis annavad hoopis erineva "sõidutunde".
Teine asi see (seda küll ainult ise arvan

Minu point selles, et näiteks 100kg tagaistmel või 100kg pagassis annavad hoopis erineva "sõidutunde".
Tonnisel on paak ikka eespool tagasilda:nono: Täispaagiga ja nelja inimesega on kaal tsentris.Ninaosa on ikka ropult raskem.Troosti tõstukite peal tuleb sabaosa pikalt üle jätta,muidu kipub kiikuma jääma;);)Algselt postitas: sebastian
Eks vist ikka sellest, et täis paak oluliselt raskem. Näiteks 65 liitrit kütust annab auto kaalule juurde u. 47kg.
Teine asi see (seda küll ainult ise arvan), et see lisaraskus asub auto raskuskeskmest üsna palju tagapool...põhimõtteliselt pärast tagasilda. Esiveolisele peaks see rohkem mõju avaldama.
Minu point selles, et näiteks 100kg tagaistmel või 100kg pagassis annavad hoopis erineva "sõidutunde".
Edit: Tühimass 60%/40% esiratastele ja täismass 50%/50% Numbrite järgi polegi nina palju raskem,aga tõstuki paneb kõikuma:freak:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Oi-oi mind küll, ei tea mis unenäos see paak nii krdi taga oli et lausa varuratta asemele kujutasinAlgselt postitas: iisakTonnisel on paak ikka eespool tagasilda:nono:

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kuna probleem pidavat ilmnema just tühja paagiga sõites, siis selleks ei pidanud just palju põletama. Seega minimaalselt 20 liitrit ainult tuligi kulutada.
Algselt postitas: roomlane
Selle paari päevaga jõudisd sellise katse teha? Päris palju kütust ära põletatud siis sellise lühikese ajaga![]()
Algselt postitas: Sohne
Miks hakkab minu Aero mootor just eriti teravalt elama vahetult peale tankimist?
Otsustasin täna bensiinitule peale tankima minna. Tagumik märkas, et auto oli lojuks muutunud. Pärast uut paagitäit oli auto justkui uhiuus:wtf:
Kuidas see võimalik on?
PS! sama lugu ka vabalthingava audiga 80'ga ja yamaha XJ'ga:freak:
Midagi on lahti kas paagi õhutuse,või -tuulutusega.Neid kontrollib/juhib trionic.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989