1. leht 1-st
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: N Veebr 01, 2007 15:17
Postitas Bonovox
Manuaal kast
Auto 200 000km
Mootor 150 000km
Hooldusraamat
Nahtistmed, acc, elektri akknad -istmed -peeglid, istmesoojendus jne. jne.
Maptun stage 3+, 3" sumbuti turbost, HKS blow-off, sportfilter, EBC-green stuff pidurid ja EBC buuritud kettad, vastupidavam Waste-gate kell, Laadib 1.4bar
ca:210Kw
17" suverehvid veljedega
15" talverehvid plekkveljedega
Lisatud failid
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: N Veebr 01, 2007 15:38
Postitas optimus
kas on kuskil stendil ka käind ja mõõdetud need 210 kw välja
pilte võiks ka rohkem olla
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: N Veebr 01, 2007 15:58
Postitas Bonovox
Algselt postitas: optimus
kas on kuskil stendil ka käind ja mõõdetud need 210 kw välja
pilte võiks ka rohkem olla
Ei ole aga auto on eraldi "mappitud" ni et se on stage3+ ja stage 3 on 198kw + et sellel on tugevam wastegat-i kell
Mehed maptunis ütlesid 206 - 212kw
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: N Veebr 01, 2007 20:23
Postitas IFF
Ohh selle massina softi peaks ka kätte saama siis saaks võrrelda kumbkangem on.

Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: R Veebr 02, 2007 0:31
Postitas iroman
Maptun stage 3+, 3" sumbuti turbost, HKS blow-off, sportfilter, EBC-green stuff pidurid ja EBC buuritud kettad, vastupidavam Waste-gate kell, Laadib 1.4bar
ca:210Kw
JT-60 ei ole päris turbost alates 3".Downpipe esimene elbow on stock läbimõõdus:nono:pudelikaelaks kutsutakse seda.
.Pilte,pilte!Mootoriruumist,buuritud piduriketastest(pildil paistavad sul täiesti tavalised kettad)
Lisatud failid jt60-1.jpe (32 KB)
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: R Veebr 02, 2007 11:51
Postitas teager
Maptun Stage 3 annab välja 195kW
Ehk on tegu juba Stage 4'ga, mis annab välja 213kW?
Kui tegu siiski Stage 3'ga, siis pole ju turbot välja vahetatud ja endiselt piinatakse väikest väetit Garreti turbot?
terv, teager
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: R Veebr 02, 2007 12:02
Postitas Bonovox
Räägime parem hobude jöududes.
Stage 3 annab 265hj
Stage 4 annab 290hj
ja sellel on eraldi mappitud seal vahele kuskile stage 3+ ja tugevan wastegate kell ni et ca 275 - 285 hj nagu maptunis ütlesin.
Turbo tuleks stage 4-aks välja vahetada, laadib praegu 1.4bar
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: R Veebr 02, 2007 19:14
Postitas vulkanus
vaene Garrett tunnen südamest kaasa
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: R Veebr 02, 2007 20:32
Postitas qdwin
Algselt postitas: Bonovox
Tuuning ise maksis 25 000 ja on paar kuud auto peal olnud.
Et siis vahetatud on ainult sumps ja pidurid? Ja kohe on 210Kw käes. Aga aju, turbo? Krt. minu omal on siis küll 300Kw. Kusjuures 0,5bar ülelaaderõhku on veel kasutamatta... Oooo jeeee...

Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: R Veebr 02, 2007 20:42
Postitas Bonovox
Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: Bonovox
Tuuning ise maksis 25 000 ja on paar kuud auto peal olnud.
Et siis vahetatud on ainult sumps ja pidurid? Ja kohe on 210Kw käes. Aga aju, turbo? Krt. minu omal on siis küll 300Kw. Kusjuures 0,5bar ülelaaderõhku on veel kasutamatta... Oooo jeeee...
sumps ja pidurid? loe nattuke üleval pool siis näed mis tehtud on. aga ma vöin ju uuesti ka kirjutada.
3" sumbuti
race kat
sportöhufilter
HKS blow-off
Maptun Stage 3+ mappitud box
Kugevam wastegate kell
magnet ventiil
all on diagram maptun stage 3 kitiga, ja sellel autol on stage 3+
Lisatud failid
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: R Veebr 02, 2007 20:52
Postitas qdwin
Ja seda tavalise Garrettiga? Isegi Aerodel kasutatav Mitsu maksimaalne teoreetiline võimsus on 214Kw. Kahju sellest garrettist. Minu omal oli väga kõvasti tugevdatud wastegate koos väga lühikese varda käiguga, jah justkui läks küll natuke nobedamalt edasi aga eluiga oli turbol 40000km, kõrgetel pööretel jaksu ei olnud ja tolle aja nobedust ei anna praeguse mitsu turboga võrreldagi (mis, nagu öeldud, annab 214Kw ainult teoreetiliselt välja).
EDIT: To Ivomets ja Bonovox. Ärge pange tähele! Ma olen tavaline eestlane! Aga see-eest kergem hakkas!
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: R Veebr 02, 2007 20:56
Postitas Bonovox
no se oli tuunimis projekt mis oli pooleli jäänud, turbo oleks ära pidand vahetada ja sidur ei oleks ka sellele jöule kauua vastu pidanud
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: R Veebr 02, 2007 23:01
Postitas iisak
Enne dynos käimist pole mõtet numbreid välja karjuda.
Paberil on kõik asjad võimalikud-ka 2,0l mootorist 200+kw kätte saamine.
Tegelik elu on paraku midagi muud...

Edit:Ka meie Trollil on paberite järgi 200+kw,aga lähim koht,kus teooriale praktikas kinnitust saab on Soome.Nii,et tuleb sinna minna ja rullidele ajada-juba uudishimust

Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: R Veebr 02, 2007 23:22
Postitas Bonovox
Algselt postitas: iisak
Paberil on kõik asjad võimalikud-ka 2,0l mootorist 200+kw kätte saamine.
ni et 2.0L mootorist on vöimatu 200kw kätte saada? :O
ma panin lihtsalt need numbrid mida tuunimis firma ütles.
miks firmad siis ültse numbrid juurde kirjutavad erinevate tuuningu komplektidete
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: R Veebr 02, 2007 23:38
Postitas iisak
Algselt postitas: Bonovox
Algselt postitas: iisak
Paberil on kõik asjad võimalikud-ka 2,0l mootorist 200+kw kätte saamine.
ni et 2.0L mootorist on vöimatu 200kw kätte saada? :O
ma panin lihtsalt need numbrid mida tuunimis firma ütles.
miks firmad siis ültse numbrid juurde kirjutavad erinevate tuuningu komplektidete
Ma rõhutan veelkord-kõik numbrid paberil on TEOREETILISED ja mitte PÜHA TÕDE:fight:
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: R Veebr 02, 2007 23:40
Postitas Bonovox
need mis ma olen kirjutand on ka teoreetilised
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: L Veebr 03, 2007 0:50
Postitas iroman
Kogu lugupidamise juures,Bonovox,on Maptun varemgi hiilanud sellega,et reaalsel testil näitab auto vähem,kui tehaseandmed deklareerivad:red:rotodyno sai Maptun hiljuti,enne seda oli neil ainult office ja arvuti)sestab kolleegid tahavadki selle isendi testitõendit.Loevad teod,mitte lubadused(old spice)Garretti surm on lähituleviku küsimus:wise:.Minu vanake TD04HL suri koos mootoripatjadega ka esimese testisõidu ajal,kui talle oli 1,5barri(230KW) peale antud

Antud isendi edaspidise käekäigu kohta loeme kindlasti tulevikus palju värvikat,juhul kui Sa ta Eestisse müüsid,või müüsid:P
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: L Veebr 03, 2007 0:55
Postitas Bonovox
ei ole auto on Rootsis.
mis tuuning sull endal autos on?
pean aint küsima, kui tavaline on saabide tuunimine Eestis? Rootsis on igal teisel saabil vähemalt aju vahetatud.
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: L Veebr 03, 2007 1:56
Postitas iroman
SQR stage 6 420 hp hetkel.Mootor on laiali praegu(vaata signatuuri)Hardware conf lubab kevadeks 502hp, koostöös Trollspeed Racinguga.Saabide tuunimine Eestis on hoogu kogumas.Huvi on olemas,knowhow samuti.Hetkel vist 5-6 autot,parandage,kui eksin.
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: L Veebr 03, 2007 9:08
Postitas Bonovox
Algselt postitas: iroman
SQR stage 6 420 hp hetkel.Mootor on laiali praegu(vaata signatuuri)Hardware conf lubab kevadeks 502hp, koostöös Trollspeed Racinguga.Saabide tuunimine Eestis on hoogu kogumas.Huvi on olemas,knowhow samuti.Hetkel vist 5-6 autot,parandage,kui eksin.
mis sidur ja turbo sul on?
originaal käigukast? aero?
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: L Veebr 03, 2007 9:23
Postitas qdwin
Algselt postitas: iroman
Saabide tuunimine Eestis on hoogu kogumas.Huvi on olemas,knowhow samuti.Hetkel vist 5-6 autot,parandage,kui eksin.
Et kõik oleks JOKK, siis tihti on tegemist pigem liikumisvõime ja tehaseandmete taastamisega käepäraste vahendite abil, kui tuunimisega. Ma arvan, et see kehtib paljus ka minu saani puhul.
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: L Veebr 03, 2007 13:57
Postitas iroman
[/quote]
mis sidur ja turbo sul on?
originaal käigukast? aero? [/quote]
Sacs racing korv(600nm)orig kettaga
GTBB3076R (550HP)
kast on saabi originalje
Tuuninguvõimalustest 9000 juures
Postitatud: L Veebr 03, 2007 16:09
Postitas Cyber
Kuna müügiteema juures läks juba arutlemiseks, siis ma teegin koopia ja kustutasin mõned postitused ära. Aga siin laska käia..

Ehk koorub mõnelegi siit mõni hea idee välja..
