Polt ploki sees puru

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
Kasutaja avatar
HrMario
Postitusi: 59
Liitunud: R Veebr 02, 2007 8:32
Asukoht:
Auto:

#1

avastasin siis et polt on puudu. ja proovisin teist sisse keerata selgus, et teine polt sees puru. kas on kellelgi kogemusi kuidas kätte saada. sest muidu ju kollektori tihent kärssab läbi?

Lisatud failid
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

Selleks on spetsiaalsed poldiväljakeerajad. Puurid augu ette nurkdrelliga, külma peale ja keerad välja. Nagu naksti. Jämedalt ööpäevaga peaks kõik poldid kätte saama. Kui tahtmine on kõik poldid välja vahetada, on mõistlikum plokikaan maha võtta, on mugavam ja seetõttu ka kiirem.

Kui ühe otsa polt on puru, on ilmselt sama ka teise otsa poldiga. Tea kas ülejäänudki esimeses nooruses on. Väljalaskekollektor läheb aja jooksul kuumuse tõttu kõveraks, kõrguste vahe on oma o,3-0,4mm. Põhimõtteliselt saab uute poltidega ja liimiga tihedaks.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#3

Qdwin,sinu autol see "naksti" oli 14tundi ja 3 poldijuurikat:wall:
Ei ole meeldiv töö,eriti auto peal,kuna polt on vedruterasest ja plokikaas teadagi alumiiniumist.Arvake ise,kumba materjali puur haugata tahab:gun:
Oluliselt lihtsam ja lõppkokkuvõttes kiirem on,kui kaane maha rebid auto pealt ja laua peal välja puurid.Sest väga harva piirdub asi ühe juurikaga.Kollektorit lahti keerates kipub veel paar tükki purunema...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: qdwin
Nagu naksti. Jämedalt ööpäevaga peaks kõik poldid kätte saama.

qdwin ju räägibki, et nagu naksti :D
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

Ma sain aru ju!
lihtsalt nii haige töö on see,selle pärast :wall:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#6

minu masinal ka üks polt puru.
see vist siis tõesti kollektori poltide puhul tavaline teema :-)
romza
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Qdwini auto puhul oli suurim võlu,et 2 polti jäid terveks lahti võttes. Juurisin siis pühapäevase päeva neid ülejäänusid. Kui kokku panin ja kollektoripolte pingutama asusin(25Nm on lubatud jõud,ehk siis pareas kerge ranmekas),läksid need 2 ülejäänud polti pooleks.:wall: Ega tavaliselt saa ka vana keeret kaanes enam kasutada,kuna korrosioon on alu. pudedaks teinud terase ja alu puutepinnal.Tuleb augud üle puurida ,keermestada spetskeere sisse ja paigaldada vedrud,mis orig.keeret asendavad ja on ka oluliselt vastupidavamad. 1-2 kontsu tasuks veel kuidagi välja nikerdada.Kui rohkem,siis ajaliselt kindlasti kannataks " pea" maha rebida ja laual teha tuleb kiirem ning ka korralikum.
Vasta