avastasin siis et polt on puudu. ja proovisin teist sisse keerata selgus, et teine polt sees puru. kas on kellelgi kogemusi kuidas kätte saada. sest muidu ju kollektori tihent kärssab läbi?
Lisatud failid
Polt ploki sees puru
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Selleks on spetsiaalsed poldiväljakeerajad. Puurid augu ette nurkdrelliga, külma peale ja keerad välja. Nagu naksti. Jämedalt ööpäevaga peaks kõik poldid kätte saama. Kui tahtmine on kõik poldid välja vahetada, on mõistlikum plokikaan maha võtta, on mugavam ja seetõttu ka kiirem.
Kui ühe otsa polt on puru, on ilmselt sama ka teise otsa poldiga. Tea kas ülejäänudki esimeses nooruses on. Väljalaskekollektor läheb aja jooksul kuumuse tõttu kõveraks, kõrguste vahe on oma o,3-0,4mm. Põhimõtteliselt saab uute poltidega ja liimiga tihedaks.
Kui ühe otsa polt on puru, on ilmselt sama ka teise otsa poldiga. Tea kas ülejäänudki esimeses nooruses on. Väljalaskekollektor läheb aja jooksul kuumuse tõttu kõveraks, kõrguste vahe on oma o,3-0,4mm. Põhimõtteliselt saab uute poltidega ja liimiga tihedaks.
Qdwin,sinu autol see "naksti" oli 14tundi ja 3 poldijuurikat:wall:
Ei ole meeldiv töö,eriti auto peal,kuna polt on vedruterasest ja plokikaas teadagi alumiiniumist.Arvake ise,kumba materjali puur haugata tahab
Oluliselt lihtsam ja lõppkokkuvõttes kiirem on,kui kaane maha rebid auto pealt ja laua peal välja puurid.Sest väga harva piirdub asi ühe juurikaga.Kollektorit lahti keerates kipub veel paar tükki purunema...
Ei ole meeldiv töö,eriti auto peal,kuna polt on vedruterasest ja plokikaas teadagi alumiiniumist.Arvake ise,kumba materjali puur haugata tahab
Oluliselt lihtsam ja lõppkokkuvõttes kiirem on,kui kaane maha rebid auto pealt ja laua peal välja puurid.Sest väga harva piirdub asi ühe juurikaga.Kollektorit lahti keerates kipub veel paar tükki purunema...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Qdwini auto puhul oli suurim võlu,et 2 polti jäid terveks lahti võttes. Juurisin siis pühapäevase päeva neid ülejäänusid. Kui kokku panin ja kollektoripolte pingutama asusin(25Nm on lubatud jõud,ehk siis pareas kerge ranmekas),läksid need 2 ülejäänud polti pooleks.
Ega tavaliselt saa ka vana keeret kaanes enam kasutada,kuna korrosioon on alu. pudedaks teinud terase ja alu puutepinnal.Tuleb augud üle puurida ,keermestada spetskeere sisse ja paigaldada vedrud,mis orig.keeret asendavad ja on ka oluliselt vastupidavamad. 1-2 kontsu tasuks veel kuidagi välja nikerdada.Kui rohkem,siis ajaliselt kindlasti kannataks " pea" maha rebida ja laual teha tuleb kiirem ning ka korralikum.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989