Saab 9-5 1.9TiD, 2008, Crimly
Postitatud: K Aug 19, 2020 18:36
Peaaegu kuu jälle SAABi roolis olnud, teen siis teema ka ära.
Üks vana müügi pilt, hetkel värskemaid pilte pole teinud.
Eelnevalt kulgesin ühe vana VW Boraga, mis oli igati OK auto, aga puudus kliima ja soojade suveilmadega tuligi teemaks uus auto. Umbes kuu aega otsisin sobivaid isendeid. Valikus oli kas "mõistlik" või "see mida tahan", ehk siis kas jätkan VAG grupi masinaga, sest varuosad on kilohinnaga või siis annan SAABi pisikule järgi.
Valik oli natuke piiratud, sest tahtsin kindlalt automaat diislit ja neid just väga palju liikvel ei ole. Käisin mõnda vaatamas, aga midagi head ei leidnud. Enamasti on kuulutustes tore muinasjutt ja reaalne olukord hoopis teine.
Olin siis juba kokkuleppinud ühte Passatit vaatama minna Peipsi äärde, kui samal hommikul tuli hall SAAB müüki. Õnneks asus see lähedal ja sain just enne sõitu vaatama minna. Paar tiiru auto ümber ja otsus oli tehtud, õhtul oli juba SAAB maja ees
Ega seegi isend ideaalne pole, aga nendest mida ma vaatamas käisin on ta ikkagi kõvasti paremas seisus. Läbisõit on veerand miljoni juures. Kosmeetilisi vigu on üksjagu, aga midagi katastroofilist hetkel silma pole hakanud.
Eelmine omanik on selle aasta sees sinna neljakohalise summa alla pannud ja siis loobus. Autol olid nimelt EGR hädad ja eelmine omanik otsustas remondikohaks valida Automaailma
Need siis seal vahetasid sisselaskekollektori ja veel muud pudipadi, aga millegipärast EGR klappi nad ei puutunud ja mootorituli põles endiselt.
Mind see väga ei heidutanud, nüüdseks uus EGR klapp peal ja see mure lahendatud. Küll aga jäi ikka mootorituli põlema, siis ostsin omale OP-COM diagnostikaseadme ja vaatasin mille üle auto siis kurdab. Veaks: "P2264 Water in Fuel Sensor Circuit" Mõtlesin, et ehk siis tõesti on nii ja tellisin uue kütusefiltri (mine tea millal seda keegi vahetanud on). Uus kütusefilter käes ja hakkan seda paigaldama, kui avastan, et see sensor mille üle auto kurdab, seda lihtsalt pole
Ok pole hullu, filtri plastikkaitse oli ka kinnitusest katki läinud, seega tellisin UK-st uue kaitse ja sensori. Need on nüüd ilusti autol küljes ja probleem lahendatud.
Lisaks nendele tellisin UK-st ka sellise juraka (see on täiustatud versioon, plastikut pole enam kuskil): Olgugi, et hiljuti on uus sisselaskekollektor paigaldatud, ei usalda mina neid plastikust swirl klappe ja järgmine neljapäev saab loodetavasti selle mure igaveseks unustada. Lisaks siis sinna juurde ka uus veepump ja hammasrihma komplekt.
Autot puhastades avastasin, et kõrvalistuja matt täiesti märg... Kuivatades selgus, et tegemist pole veega vaid jahutusvedelikuga. Alguses arvasin, et lihtsalt O rõngad lekivad, aga lammutades selgus, et salongiradikas ei suuda enam vedelikke hästi hoida. Tellisin siis uue radika Aeromotorsist, paigaldus oli veidi tüütu, aga ei midagi keerulist. Samuti tellisin uued riidest matid, mis peaksid nüüd lähipäevil kohale jõudma.
Hetkel on veel pooleli Android raadio paigaldus, kuna ootan mikrofoni ja antenni üleminekut. Selle paigaldus oli ka seiklus omaette
Aga sellest postitan siis kui kõik valmis on.
Üks vana müügi pilt, hetkel värskemaid pilte pole teinud.
Eelnevalt kulgesin ühe vana VW Boraga, mis oli igati OK auto, aga puudus kliima ja soojade suveilmadega tuligi teemaks uus auto. Umbes kuu aega otsisin sobivaid isendeid. Valikus oli kas "mõistlik" või "see mida tahan", ehk siis kas jätkan VAG grupi masinaga, sest varuosad on kilohinnaga või siis annan SAABi pisikule järgi.
Valik oli natuke piiratud, sest tahtsin kindlalt automaat diislit ja neid just väga palju liikvel ei ole. Käisin mõnda vaatamas, aga midagi head ei leidnud. Enamasti on kuulutustes tore muinasjutt ja reaalne olukord hoopis teine.
Olin siis juba kokkuleppinud ühte Passatit vaatama minna Peipsi äärde, kui samal hommikul tuli hall SAAB müüki. Õnneks asus see lähedal ja sain just enne sõitu vaatama minna. Paar tiiru auto ümber ja otsus oli tehtud, õhtul oli juba SAAB maja ees

Ega seegi isend ideaalne pole, aga nendest mida ma vaatamas käisin on ta ikkagi kõvasti paremas seisus. Läbisõit on veerand miljoni juures. Kosmeetilisi vigu on üksjagu, aga midagi katastroofilist hetkel silma pole hakanud.
Eelmine omanik on selle aasta sees sinna neljakohalise summa alla pannud ja siis loobus. Autol olid nimelt EGR hädad ja eelmine omanik otsustas remondikohaks valida Automaailma

Mind see väga ei heidutanud, nüüdseks uus EGR klapp peal ja see mure lahendatud. Küll aga jäi ikka mootorituli põlema, siis ostsin omale OP-COM diagnostikaseadme ja vaatasin mille üle auto siis kurdab. Veaks: "P2264 Water in Fuel Sensor Circuit" Mõtlesin, et ehk siis tõesti on nii ja tellisin uue kütusefiltri (mine tea millal seda keegi vahetanud on). Uus kütusefilter käes ja hakkan seda paigaldama, kui avastan, et see sensor mille üle auto kurdab, seda lihtsalt pole

Lisaks nendele tellisin UK-st ka sellise juraka (see on täiustatud versioon, plastikut pole enam kuskil): Olgugi, et hiljuti on uus sisselaskekollektor paigaldatud, ei usalda mina neid plastikust swirl klappe ja järgmine neljapäev saab loodetavasti selle mure igaveseks unustada. Lisaks siis sinna juurde ka uus veepump ja hammasrihma komplekt.
Autot puhastades avastasin, et kõrvalistuja matt täiesti märg... Kuivatades selgus, et tegemist pole veega vaid jahutusvedelikuga. Alguses arvasin, et lihtsalt O rõngad lekivad, aga lammutades selgus, et salongiradikas ei suuda enam vedelikke hästi hoida. Tellisin siis uue radika Aeromotorsist, paigaldus oli veidi tüütu, aga ei midagi keerulist. Samuti tellisin uued riidest matid, mis peaksid nüüd lähipäevil kohale jõudma.
Hetkel on veel pooleli Android raadio paigaldus, kuna ootan mikrofoni ja antenni üleminekut. Selle paigaldus oli ka seiklus omaette
