pöörded kõiguvad ja tühikäik kaob ära?

Teemad elektroonikast...
Vasta
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#1

auto on saab 9000 aero 94a.Pesin just koonusfiltri puhtaks ja panin tagasi aga siis naatukese aja pärast hakkas pöördeid loopima 1500-2000 vahel ja lõpuks kadus tühikäik üldse ära.Ei oska ise ka kuskilt alustada mõtlen et koonus jäi äkki niiskeks kuidagi ja tõmbas vett sisse.Kas tuleks lugeja äkki lahti võtta ?Äkki oskab keegi nõu anda
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Pese tühikäiguklapp ka ära.
Ärge mässake nende koonusfiltritega-vähemalt Saabide puhul:fight:
Sry,aga ei saanud ütlemata jätta...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#3

peseks ära küll aga äkki oskab keegi öelda kus see klapp asub
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: tanel122
peseks ära küll aga äkki oskab keegi öelda kus see klapp asub

Kusjuures otsi, minu arust on siin foorumist sellest juttu olnud. Ütleks ning aitaks aga ise ka ei tea. :(
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

Vaata siia teemasse. Piltki peaks olema...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Cyber
Vaata siia teemasse. Piltki peaks olema...

See vist vähe vale teema Cyber. Seal termostaat.
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

Otsi sealt teemast AIC klapp..;) ja seda ka piltidelt...:) saadki teada kus see tühikäiguklapp on ...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#8

suured tänud soovituste eest homme üritan muttida
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#9

üks asi veel hakkas põlema tuli check engine selle petab ära muidugi kui võtta aku klemm maha 15min aga mõtlesin siis et asi peaks siis ikka elektroonika poolele jääma äkki?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Võiksid ju enne küsimuse tõstatamist mainida ka,kas autol on ETS,või tavaline drosselklapp.Esimese puhul sul polegi IAC klappi ning ise sa midagi tarka teha seal ei saa.
Koonuse võid põlema panna.
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#11

ei tea mina midagi sest ETS või tavalisest klapist sellepärast küsingi kas keegi oskab aidata.On siis tõesti 94a 9000 aerod nii erinevad?JA koonus oli juba ostes küljes!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

ETS ehk veojõu kontroll.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#13

aaa oleks siis kohe keegi eesti keelt rääkinud Ei ole veojõukontrolli!
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: Cyber
ETS ehk veojõu kontroll.
Ei ole- Electrical throttle system on hoopis:facts: Gaasitrossi pole,siibrit liigutab pote.TCS käib ETSiga kaasas.
Järgmisel kogunemisel uputage ära mind,kui jama ajasin:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#15

Eeee, vabandan et ma ei tee jätkuvalt takistil ja mikroskeemil vahet...
Et, kas pote mõõdab või liigutab?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#16

iisak läheb täiesti ise ennast uputama...:gun:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#17

Kas ETS alles 2000 autodel ei tulnud:poke:
Või siis ETS-electronic traction system.... nõme nimetus oleks kyll.
Sent from my Monte Carlo using B236
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#18

Ühesõnaga niipalju kui ma aru saan on koonus siis s..tt ja tasuks tavaline filter panna
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#19

Olulisim negatiivne omadus on see, et koonusfiltrist pääseb oluliselt rohkem (abrasiivset) prügi läbi kui tavafiltrist. Prügi jällegi soodustab kulumist. Pealegi ei andvat koonus tonnisele mingit olulist efekti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#20

Algselt postitas: kasparius
Kas ETS alles 2000 autodel ei tulnud:poke:
Või siis ETS-electronic traction system.... nõme nimetus oleks kyll.
2000 ei toodetudki 9000 Saabe:poke:
TCS-tr.contr.sys. on saabi keeles ja ETS tuli vist 90ndal aastal.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#21

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: kasparius
Kas ETS alles 2000 autodel ei tulnud:poke:
Või siis ETS-electronic traction system.... nõme nimetus oleks kyll.
2000 ei toodetudki 9000 Saabe:poke:
TCS-tr.contr.sys. on saabi keeles ja ETS tuli vist 90ndal aastal.
Hehh, seda ma ikka tean et 2000 ei olnud enam tonniseid:D
Arvasin et ETS on electronic throttle control
Sent from my Monte Carlo using B236
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: kasparius
Arvasin et ETS on electronic throttle control
Umbes nii ongi. TCS pandi muuseas ka tonnistele peale ning TCS'iga käib ETS käsikäes.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: kasparius
Arvasin et ETS on electronic throttle control
Umbes nii ongi. TCS pandi muuseas ka tonnistele peale ning TCS'iga käib ETS käsikäes.
Tonnistel jah TCS küljes kas ETS`ga R-4 mootoritel,või "twin throttle`ga" V-6 mootoritel. Ja ega eriti kohtagi masinaid,milledel ilma elektroonilise drosselklapita,või siis topeltdrosselita ka TCS küljes oleks.Lugenud olen küll sellistest lahendustest.Kuigi näiteks bmw kasutab veojõu- ja stabiilsuskontrolliks põhiliselt läbilibisevate rataste pidurdamist ABS abil,tõmbavad nemadki samal ajal mootoril "kõri koomale" elektrooniliste drosselite abil,kuigi saaks ka ilma hakkama.Viimastel vähemalt süsteemi rakendumine ei sega väga tuntavalt juhti, tonnise ETS aga käitub küll täiesti inimvaenulikult- ülelaadimine lüüakse pauguga kinni,gaasipedaalile auto enam ei reageeri jne.Jube aeglaselt ning segavalt toimiv süsteem.
Vasta