Check Engine tuli pidevalt põleb...
autoks on 9-5 2,0 110kw 98a. autol on tühikäigu pöörded väga madalad, nii umbes 500 p/m ja ja aeg-ajalt viskab tühikäigul mõne kerge "popsu" sisse, aga muud erinevust nagu ei ole märganud. Kui "chek engine" ära kustub, siis on ka tühikäik normis, nii 800-900. Mida peaks tegema?
Äkki targemate meeste manu minema, kes siis oma tarkade seadmetega vaataksid, mille üle mootor pahandab? Arvata võime me kõik, aga kui tõsisemaks diagnoosimiseks läheb siis ehk oleks mõttekas kasutada (muuhulgas) ka vahendeid, mida autotootja selle tegevuse hõlbustamiseks loonud on...Mida peaks tegema?
Täna öösel on täielik kuuvarjutus. Vanarahvas ütles,et kui käia ümber auto kolm tiiru vastupäeva ja pritsida veega,siis pidavat kõik vead ära kaduma ilma töökotta viimata:wise:
Isegi ei viitsi enam kirjutada,et vii kontrolli töökotta(kuna check engine ei tule naljapärast) ja nii edasi plaplaplaaaa.......
Ise see ära ei parane-erinevalt inimesest:nono:
Isegi ei viitsi enam kirjutada,et vii kontrolli töökotta(kuna check engine ei tule naljapärast) ja nii edasi plaplaplaaaa.......
Ise see ära ei parane-erinevalt inimesest:nono:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: iisak
Täna öösel on täielik kuuvarjutus. Vanarahvas ütles,et kui käia ümber auto kolm tiiru vastupäeva ja pritsida veega,siis pidavat kõik vead ära kaduma ilma töökotta viimata:wise:
...
Ise see ära ei parane-erinevalt inimesest:nono:
Väga hea meetod, eelmisel kuul proovisin ja toimis

