1995 Saab 900 98kW 2.0l, FW54 501 käigukast
Tere
Tekkinud on selline probleem, et tagurdada üritades viskab käigu välja. Tagurdades kangi käiku surumine ei aita ning käiguhoovastikus lõtku sees ei ole. Kõik teised käigud töötavad normaalselt, kuigi viies läheb sisse väga kolmanda kõrvalt. Käsitsi käigukastist käiku pannes viskab ikka välja. Kas keegi teab milles probleem ja kuidas toimima peaks?
Saab 900, 1995, tagurpidikäigu probleem
Kastiremont ootab ees.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Mitte et nüüd end suures pildis Trionicust Saabe paremini tundvaks kuulutaks, aga ma ei kiirustaks kastiremondiga. Vast aitab nn easy fix-na tehtav 5.käigu hammasrataste & seonduva vahetus.
Just sel kevadel tegin oma FM57 kastil koormusega välja hüppava 5.käigu korda.
Kast on Sul siiski FM54, mitte FW54. Variandid on kas M või A - manual või automatic.
Kasti 5.käik pesitseb teistest eraldi otsakaane all ja neid hammasrattaid ja seonduvat saab kasti maha võtmata vahetada - ca tunnike tööd rattakoopast, heal juhul pole tõmmitsatki vaja. Tuleb olla ettevaatlik vahetuskahvli hoobadega - kui need kogemata välja tõmmata, läheb kasti mahavõtuks ja poolitamiseks.
5.käigu pildikesed leiab nt sealt:
https://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic ... 75#p777837
Just sel kevadel tegin oma FM57 kastil koormusega välja hüppava 5.käigu korda.
Kast on Sul siiski FM54, mitte FW54. Variandid on kas M või A - manual või automatic.
Kasti 5.käik pesitseb teistest eraldi otsakaane all ja neid hammasrattaid ja seonduvat saab kasti maha võtmata vahetada - ca tunnike tööd rattakoopast, heal juhul pole tõmmitsatki vaja. Tuleb olla ettevaatlik vahetuskahvli hoobadega - kui need kogemata välja tõmmata, läheb kasti mahavõtuks ja poolitamiseks.
5.käigu pildikesed leiab nt sealt:
https://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic ... 75#p777837
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Probleem oli nagu tagurpidikäigu kohta , et ei püsi sees , % käik vaid lülitub omapäraselt.13piisab kirjutas: ↑T Sept 06, 2022 14:47 Kasti 5.käik pesitseb teistest eraldi otsakaane all ja neid hammasrattaid ja seonduvat saab kasti maha võtmata vahetada - ca tunnike tööd rattakoopast, heal juhul pole tõmmitsatki vaja. Tuleb olla ettevaatlik vahetuskahvli hoobadega - kui need kogemata välja tõmmata, läheb kasti mahavõtuks ja poolitamiseks.
5.käigu pildikesed leiab nt sealt:
https://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic ... 75#p777837
