Amordi ülemiste pukside vahetus

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
allan
Postitusi: 5
Liitunud: L Mär 24, 2007 23:51
Asukoht:
Auto:

#1

Kas keegi oskab õelda kui suur töö see on 9-3'el. Oleks vaja mõlemad esimesed puksid koos laagritega ära vahetada. Kui ülevalt lahti lasta, kas siis need tulevad välja või peab alt poolt ka lammutama hakkama?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Ei see nii lihtsalt ikka lähe.Pead kogu täiega alt ära võtma ja laua peale.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#3

kuidas aimata ,kas on need puksid läbi?
Sent from my Monte Carlo using B236
veldur
Postitusi: 242
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#4

Algselt postitas: kasparius
kuidas aimata ,kas on need puksid läbi?
Sama küsimus.
sookoll
Postitusi: 34
Liitunud: N Mai 05, 2005 13:41
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: kasparius
kuidas aimata ,kas on need puksid läbi?
ise sain aru, et vahetamise aeg on käes, kui autot üles-alla tugevalt õõtsutasin, teine mees rooli, esimese-, tagurpidikäiguga mängida, hakkab silma. Vahetamine ei ole keeruline, kuid kui sul pole verdukammitsaid, siis ära hakka harutama(kui just käsitsi e ijõua vedrut kokku suruda):P
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#6

kui ikka tõmmitsaid pole saaab ise hakkama küll vaja ainult head traati millega vedru mitmest kohast kokku tõmmata ja ongi valmis vahetad puksid laagrid ära ja panedki tagasi.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#7

ära nüüd sellist meetodit küll propageeri. piisavalt ohtlik tegevus, et eluga mitte riskida. mõni peab võib-olla värvilist traati ka piisavalt heaks:angry:
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#8

no eks oleneb muidugi kui palju ja mis traati kasutad ja loomulikult tuleb kasutada spetsiaalset traadisõlme mis lahti ei tule
NB loomulikult kes metallitöödega kodus pole ärgu proovigu
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#9

kui aega saan teen pildi kui tõesti huvi on
sookoll
Postitusi: 34
Liitunud: N Mai 05, 2005 13:41
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: vulkanus
kui ikka tõmmitsaid pole saaab ise hakkama küll vaja ainult head traati millega vedru mitmest kohast kokku tõmmata ja ongi valmis vahetad puksid laagrid ära ja panedki tagasi.
saab küll, ise lasin tõstukikäppadega vedrusid kokku ennem, kui kammitsad sain, aga see pole kõige parem mõte, kuna korra lendas see kupatus silme eest läbi :nono::P
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#11

Julmad vennad olete:bs:
Kas tõesti mingit ohutunnet pole?:angry:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
sookoll
Postitusi: 34
Liitunud: N Mai 05, 2005 13:41
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: iisak
Julmad vennad olete:bs:
Kas tõesti mingit ohutunnet pole?:angry:
polnud midagi teha, kui vana katki oli ja uut ka millegipärast polnud(ei mäletagi, miks):red:
sookoll
Postitusi: 34
Liitunud: N Mai 05, 2005 13:41
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: vulkanus
no eks oleneb muidugi kui palju ja mis traati kasutad ja loomulikult tuleb kasutada spetsiaalset traadisõlme mis lahti ei tule
NB loomulikult kes metallitöödega kodus pole ärgu proovigu

Lihtsalt huvi päras, äkki paned pildi spetsiaalsest traadisõlmest. Mul huvi lihtsalt sõlmede vastu, vedrukammitsad on vist olemas.
kasuta siiski neid kammitsaid, kui ennem pole teinud, siis soovitan rahulikult võtta, valestipaigutatult võivad ka pahandust teha:beer:
allan
Postitusi: 5
Liitunud: L Mär 24, 2007 23:51
Asukoht:
Auto:

#14

Õiged vedru kammitsad on olemas. Kas on vaja ka rooliots ja midagi veel sealt alt lammutada? Hooldan ise oma masinaid nii palju kui saab aga tahaks enne töö alustamist teada mis mind ees ootab ja milliseid riistu vaja läheb.
Keerates kolksub eest ja Saabist õeldi, et laagrid tuleb vahetada.
sookoll
Postitusi: 34
Liitunud: N Mai 05, 2005 13:41
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: allan
Õiged vedru kammitsad on olemas. Kas on vaja ka rooliots ja midagi veel sealt alt lammutada? Hooldan ise oma masinaid nii palju kui saab aga tahaks enne töö alustamist teada mis mind ees ootab ja milliseid riistu vaja läheb.
Keerates kolksub eest ja Saabist õeldi, et laagrid tuleb vahetada.
pole ise 9-3 e lammutanud, siin selliste asutode omanikke küll, oskavad paremini kommenteerida, ülevalpool öeldud, et kogu kupatus alt ära, see siis poolteljeots lahti, sarniir lahti, rooliots, pidurisadul.... kui laagri vahetuseks läheb.., siis ketas ka. Vaata ise sellise pilguga üle, et mida oleks vaja lahti keerata ja kui veel midagi takistab, keera see ka lahti:P Üldisselt midagi keerulist pole ju, aga ühe "võtme" võiksid hankida esiistmele, kes sul pidurit peal hoiab, kui teljeotsa lahti keerad(parim variant) peakski olemas olema, eks keegi täiendab, pole ammu ise igapäevaselt seda tööd teinud enam:beer: saad kindluse mõttes laagrit kontrollida kui ratta maast üles tõstad ja seda sissepoole-väljaspoole(ülevalt ja alt kinni hoides) tugevasti raputad, kui mingi lõtk esineb, siis jõudu tööle;)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#16

Amordi vahetuseks nüüd küll pole vaja pooltelge ega sadulat näppida.Rääkimata šarniirist...:nono:
Ja vigast rattalaagrit raputades ei tuvasta:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
sookoll
Postitusi: 34
Liitunud: N Mai 05, 2005 13:41
Asukoht:
Auto:

#17

Algselt postitas: iisak
Amordi vahetuseks nüüd küll pole vaja pooltelge ega sadulat näppida.Rääkimata šarniirist...:nono:
et siis laagrivahetusest jutt
laager teeb ka keerates vilinat
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#18

Kas jutt käib rattalaagrist või amordi tugilaagrist???
Kui rattalaagrist,siis Iisak paneb omale 2päevase saabneti keelu lambajutu ajamise eest:angry:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
sookoll
Postitusi: 34
Liitunud: N Mai 05, 2005 13:41
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: allan
Õiged vedru kammitsad on olemas. Kas on vaja ka rooliots ja midagi veel sealt alt lammutada? Hooldan ise oma masinaid nii palju kui saab aga tahaks enne töö alustamist teada mis mind ees ootab ja milliseid riistu vaja läheb.
Keerates kolksub eest ja Saabist õeldi, et laagrid tuleb vahetada.
siin nüüd sai räägitud jah rattalaagrivahetusest, kuid seda postitust seitsmendat korda üle lugedes, tundub see üleliigne teema olevat:red:
allan, pole asjad nii keerulised midagi, paar amordipolti altpoolt ja paar ülevalt, ning ongi käes(peab magama minema vist:))
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

Jutt on ikka alguse saanud amordi tugilaagrist. Igasugune rattalaagri jutt on juba omalooming..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#21

Amordikorpus tuleb koos käändteljega maha võtta,ehk siis pooltelg,pidurisadul,šarniir,rooliots lahti ja kobakas lauale. Kammitsad külge ning
voila´.
Vasta