Turvapadjad

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Vasta
pistyk
Postitusi: 432
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#1

Kui palju maksab turvapatjade korda seadmine..?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

Eks see oleneb aastast mudelist jne. Eeldan, et mõtled oma masinat, siis oleneb ka kas juhi või kõrvalistuja oma (juhul kui viimane olemas on).
Iga ratas veab and then some!
pistyk
Postitusi: 432
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#3

sedapuhku siis mõlemad
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Kui ma õieti mäletan,siis midagi 40kilo ringi üks padi.Seal ei piisa ainult padja vahetusest-ka andurid tuleb uued panna:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#5

väike liialdus. 40 kilo tuleb umbes kokku. andureid eraldi ei ole. küll aga tuleb lisaks patjadele vahetada aju( andur sees), rooli lint, arvatavasti esimesed turvavööd. tegelikult näeb tehas ette ka komplektse roolisamba ja rooli vahetust ( igaks juhuks).
pistyk
Postitusi: 432
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#6

jube suur summa ..kas saab ka ilma patju parandamata
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: pistyk
jube suur summa ..kas saab ka ilma patju parandamata

Saab ju lasta aju ära petta ning kinni toppida padja augud. Aga siis jääd Turvalisusest ka ilma.
Iga ratas veab and then some!
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: pistyk
jube suur summa ..kas saab ka ilma patju parandamata
Jah saab - tule otsi oma helkurvestid (mida plaanisin Eleri kätte anda) minu käest ära ja sõida jalgrattaga!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: pistyk
jube suur summa ..kas saab ka ilma patju parandamata
Pead väljamaa romulaid kammima,kui ametlikult nad turvapatju müüa EI TOHI. Mitteametlikult olen saanud küll.
kroom
Postitusi: 336
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast

#10

Küsimus turvapatjade kohta, kuna armatuuris "airbag" tuli põleb ja viga pidavat olema vasakus külgmises turvapadjas:
Kas minu autole (9-3, aastast 1999) sobib ka sarnase aastakäigu 9-5 istme turvapadi? Netist otsides eriti targemaks ei saanud, sest mõnest kohast jäi mulje, et sobib, mõnes kohas olid jälle 9-3 ja 9-5 istme turvapadjad eraldi välja toodud...
kroom
Postitusi: 336
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast

#11

Tõstan küsimuse uuesti nähtavale: kas 1999 aasta 9-3 ja samaealise 9-5 külgmised turvapadjad on samad? Küsin kuna, endal on vaja vasak uus leida ja kui 9-5 oma sobib, siis muutuks otsimine kordades kergemaks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Aga mis sa neist otsid? Kelle diagnoos ja milline täpsemalt? Võib-olla ma ei jaga hästi asja, aga viimase 15a. jooksul pole mul õnnestunud kokku puutuda ühegi vigase turvapadja-, või selle süütemehanismiga. 99,99% on viga alati mujal.
kroom
Postitusi: 336
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast

#13

Diagnoosi panid Saabianti mehed, kelle juures käisin tegelikult kliimaseadet parandamas, aga veidi enne seda hakkas airbagi tuli põlema. Kliima sai korda, aga airbagi kohta ütlesid nad mulle, et turvapadi ise on see, mis viga näitab, mitte ühendused või muu.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Eks teoreetiliselt on see võimalik, praktikas pole kohanud. Sel masinal on veel nii primitiivne srs süsteem, et kontrollitakse ainult iga "pätsi" üldist takistust ja võrreldakse teistega. Juhtmete ajaga halvenevad klemmühendused põhjustavad takistuse tõusu, samuti lagunevad juhtmed istmetes/istme all.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#15

kui oletada, et selle auto turvapatjade süsteem on 900NG-ga sama (?) siis mu NG-l süttis SRS-tuluke regulaarselt, Anti kahtlustas aftermarket alarmile tehtud lisakatkestust (vist kütusepumba ahelasse) ja nii oli. Lasin selle katkestuse kõrvaldada ja viga kadus.
kroom
Postitusi: 336
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: Viimati oli OG 9-3 automaat 1999 aastast

#16

Mingi osa SRSi süsteemist võib sama olla küll, aga NG-l külgmisi turvapatju polnud ja mul on tehase alarm, mitte aftermarket...
Sellegipoolest, tänud info eest, vähemalt tean nüüd, et ei pruugigi turvapatja vaja olla, piisab remondist. Aga korda peab selle ikkagi saama, sest ma kahtlustan, et ülevaatuselt põleva airbagiga läbi ei saa.
Vasta