1. leht 1-st
jama õhuvõtu toruga
Postitatud: E Mär 26, 2007 20:10
Postitas tanel122
niisiis jälle mul jamad,tahtsin asendada koonuse õige filtriga sebisin kätega ringi ja kahjustasingi ühte voolikut mis tuleb õhuvõtu toru küljest enne turbot BPC klappi nüüd mõra sees ja seda sealt vist parandada polegi mõtet ,arvan mina .Äkki oskavad targemad mehed nõu anda mida teha (või osta uus)??
jama õhuvõtu toruga
Postitatud: E Mär 26, 2007 20:36
Postitas vulkanus
sa mõtled BPC-r- voolikut või
kui seda siis lõika aga jupp maha ja pane uuesti külge kui pikkust jagub
jama õhuvõtu toruga
Postitatud: E Mär 26, 2007 21:08
Postitas tanel122
ma ei tea kas ta on return aga ta käib sinna õhuvõtutoru otsa kust tuleb plastik naga välja see plast on peaaegu murdund õhuvõtuvooliku küljest (se suur toru õhufiltrist turbosse )ei tea kas tal mingi oma nimi on?
jama õhuvõtu toruga
Postitatud: T Mär 27, 2007 7:59
Postitas Cyber
Tee parem üks pilt, siis saab ehk aru, millist toru sa mõtled
jama õhuvõtu toruga
Postitatud: T Mär 27, 2007 8:09
Postitas suur
Algselt postitas: tanel122
ma ei tea kas ta on return aga ta käib sinna õhuvõtutoru otsa kust tuleb plastik naga välja see plast on peaaegu murdund õhuvõtuvooliku küljest (se suur toru õhufiltrist turbosse )ei tea kas tal mingi oma nimi on?
Tegu on tõesti Return voolikuga. Selle vooliku otstarve on liigne õhk vajadusel "turbo ette" tagasi saata. Kui õhuvõtutoru juurest on asi taastamatult katki, siis või selle ava lihtsalt kinni panna ja Return vooliku lihtsalt lahti jätta. Turboteemade all (otsing!) on selle vooliku olemus täpselt lahti ka kirjeldatud.
jama õhuvõtu toruga
Postitatud: T Mär 27, 2007 8:12
Postitas Trionic
Kui katki on R väljaviik õhutorust,saad ju selle ära lappida.Ettevaatust,et liiva-sodi sinna ei sattu,muidu on vurri tiivik peale esimest sõitu vigane. Iga
liivatera,vms hekseldab tiivikust(pöörleb kuni 150 000rpm/min)usinalt tükke välja.Edasine on juba turbo ajalugu...