jama õhuvõtu toruga
niisiis jälle mul jamad,tahtsin asendada koonuse õige filtriga sebisin kätega ringi ja kahjustasingi ühte voolikut mis tuleb õhuvõtu toru küljest enne turbot BPC klappi nüüd mõra sees ja seda sealt vist parandada polegi mõtet ,arvan mina .Äkki oskavad targemad mehed nõu anda mida teha (või osta uus)??
Tegu on tõesti Return voolikuga. Selle vooliku otstarve on liigne õhk vajadusel "turbo ette" tagasi saata. Kui õhuvõtutoru juurest on asi taastamatult katki, siis või selle ava lihtsalt kinni panna ja Return vooliku lihtsalt lahti jätta. Turboteemade all (otsing!) on selle vooliku olemus täpselt lahti ka kirjeldatud.Algselt postitas: tanel122
ma ei tea kas ta on return aga ta käib sinna õhuvõtutoru otsa kust tuleb plastik naga välja see plast on peaaegu murdund õhuvõtuvooliku küljest (se suur toru õhufiltrist turbosse )ei tea kas tal mingi oma nimi on?
Kui katki on R väljaviik õhutorust,saad ju selle ära lappida.Ettevaatust,et liiva-sodi sinna ei sattu,muidu on vurri tiivik peale esimest sõitu vigane. Iga
liivatera,vms hekseldab tiivikust(pöörleb kuni 150 000rpm/min)usinalt tükke välja.Edasine on juba turbo ajalugu...
liivatera,vms hekseldab tiivikust(pöörleb kuni 150 000rpm/min)usinalt tükke välja.Edasine on juba turbo ajalugu...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989