jama õhuvõtu toruga

Tonnised ja nende mured
Vasta
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#1

niisiis jälle mul jamad,tahtsin asendada koonuse õige filtriga sebisin kätega ringi ja kahjustasingi ühte voolikut mis tuleb õhuvõtu toru küljest enne turbot BPC klappi nüüd mõra sees ja seda sealt vist parandada polegi mõtet ,arvan mina .Äkki oskavad targemad mehed nõu anda mida teha (või osta uus)??
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#2

sa mõtled BPC-r- voolikut või
kui seda siis lõika aga jupp maha ja pane uuesti külge kui pikkust jagub
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#3

ma ei tea kas ta on return aga ta käib sinna õhuvõtutoru otsa kust tuleb plastik naga välja see plast on peaaegu murdund õhuvõtuvooliku küljest (se suur toru õhufiltrist turbosse )ei tea kas tal mingi oma nimi on?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Tee parem üks pilt, siis saab ehk aru, millist toru sa mõtled
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: tanel122
ma ei tea kas ta on return aga ta käib sinna õhuvõtutoru otsa kust tuleb plastik naga välja see plast on peaaegu murdund õhuvõtuvooliku küljest (se suur toru õhufiltrist turbosse )ei tea kas tal mingi oma nimi on?
Tegu on tõesti Return voolikuga. Selle vooliku otstarve on liigne õhk vajadusel "turbo ette" tagasi saata. Kui õhuvõtutoru juurest on asi taastamatult katki, siis või selle ava lihtsalt kinni panna ja Return vooliku lihtsalt lahti jätta. Turboteemade all (otsing!) on selle vooliku olemus täpselt lahti ka kirjeldatud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Kui katki on R väljaviik õhutorust,saad ju selle ära lappida.Ettevaatust,et liiva-sodi sinna ei sattu,muidu on vurri tiivik peale esimest sõitu vigane. Iga
liivatera,vms hekseldab tiivikust(pöörleb kuni 150 000rpm/min)usinalt tükke välja.Edasine on juba turbo ajalugu...
Vasta