Saab 9-3 SE cabrio, 2001, 2.0T 136kw, 9-5LPT (Müüdud)
Postitatud: N Sept 26, 2024 19:58
Et kõik algusest ära rääkida, siis olin juhtumisi Riias nädalavahetust veetmas täitsa ilma igasuguse plaanita oma elus veel ühtegi semi-moodsat Saabi omada.
Tormi saatis läti Saabiklubi facebooki lehelt kuulutuse, mis tundus natuke liiga hea, et tõsi olla ja käisin vaatasin üle ning kodutee võis alata.
Mootoriks kaheliiitrine turbokas, 136kw ja üsna siidise käimisega. Ketid olevat ca 20k tagasi vahetatud ja 204000 läbisõit seda juttu ka toetab (kuigi on ka originaalkettidega 250k km välja veetud). Igatahes, auto sõitis nagu siidi, kast vahetas pehmelt (jah, automaat - minu kahjuks), katus on korralik (paar òrna kulumiskohta tüüpilistest kohtadest) ja toimib täielikult, tuulevõrk oli kaasas ja kärukonkski pagasiruumis.
Kere on uskumatult roostevaba, talvesid väidetavalt pole kunagi näinud, põhjaalune ka väga korralik aga mõned parklatroppide uksemõlgikesed ikkagi siinseal on kerel paista, kui otsima hakata.
Juhitavuse poole pealt on sinna alla visatud “ämblik” esisilda, teeb tuntavalt jäigemaks ja konkreetsemaks sõitu (pea ca 600 eurone lisa).
Kahetooniline nahksisu, mis ilmselt on lastud kunagi ise teha, esiistmed veidi pragulised ka, aga üldmuljelt viisakad.
Ma olen temaga nüüd kaks paagitäit läbi kühveldanud koos Riiast Tartu sõiduga ja ainukene asi mis ei meeldi, on kehv helisüsteem - tundub nagu kõige kehvem variant mis peale pandi, AS-misiganes see number siis oli, 1 või 3.
All on alu 36 veljed, mis minu hinnangul OG 9-3 all on kõige ilusam variant, kruvi käest ostsin ka juba madaldusvedrud âra ja kui omanikku see aasta ei vaheta, siis krutin alla need ja talve jooksul plaanis Tormi varamu toel teda ka jõudluse poolelt järgi aidata.
Hinnasooviks praeguses as is seisukorras, 4500.-. Talveks jääb auto seisma sooja ja kuiva garaaži.
Pikk jutt on kehv jutt, panen møned pildid ka.
Tormi saatis läti Saabiklubi facebooki lehelt kuulutuse, mis tundus natuke liiga hea, et tõsi olla ja käisin vaatasin üle ning kodutee võis alata.
Mootoriks kaheliiitrine turbokas, 136kw ja üsna siidise käimisega. Ketid olevat ca 20k tagasi vahetatud ja 204000 läbisõit seda juttu ka toetab (kuigi on ka originaalkettidega 250k km välja veetud). Igatahes, auto sõitis nagu siidi, kast vahetas pehmelt (jah, automaat - minu kahjuks), katus on korralik (paar òrna kulumiskohta tüüpilistest kohtadest) ja toimib täielikult, tuulevõrk oli kaasas ja kärukonkski pagasiruumis.
Kere on uskumatult roostevaba, talvesid väidetavalt pole kunagi näinud, põhjaalune ka väga korralik aga mõned parklatroppide uksemõlgikesed ikkagi siinseal on kerel paista, kui otsima hakata.
Juhitavuse poole pealt on sinna alla visatud “ämblik” esisilda, teeb tuntavalt jäigemaks ja konkreetsemaks sõitu (pea ca 600 eurone lisa).
Kahetooniline nahksisu, mis ilmselt on lastud kunagi ise teha, esiistmed veidi pragulised ka, aga üldmuljelt viisakad.
Ma olen temaga nüüd kaks paagitäit läbi kühveldanud koos Riiast Tartu sõiduga ja ainukene asi mis ei meeldi, on kehv helisüsteem - tundub nagu kõige kehvem variant mis peale pandi, AS-misiganes see number siis oli, 1 või 3.
All on alu 36 veljed, mis minu hinnangul OG 9-3 all on kõige ilusam variant, kruvi käest ostsin ka juba madaldusvedrud âra ja kui omanikku see aasta ei vaheta, siis krutin alla need ja talve jooksul plaanis Tormi varamu toel teda ka jõudluse poolelt järgi aidata.
Hinnasooviks praeguses as is seisukorras, 4500.-. Talveks jääb auto seisma sooja ja kuiva garaaži.
Pikk jutt on kehv jutt, panen møned pildid ka.