Et kõik ausalt ära rääkida, sai selle 9000 lugu alguse Aero käigukastile laagrite otsimisest. Siit-sealt ma neid laagreid igaljuhul sain, ühest kohast (eelinfo oli olemas) peale laagri, mis pärast ei sobinud, ka selle garaažileiu. Õli oli jahutusvedelikus, viimased 4 aastat polnud garaaži lahtigi tehtud. Suht originaalses seisus Aero tehnikaga ja Anny salongiga 9000 (väidetavalt olla Eestis veel üks selline müüdud), olnud ühes firmas kahe omaniku käes. Tegemist oli temaga omajagu, paljud-paljud asjad said uued. Ka näiteks uued udutuled õnnestus ühest soome netipoest veel saada. Kui Torque meil endal valesti pandud nukkvõllid ka tagasi vahetas, hakkas täitsa nurru lööma. Kapott oli ka mõlgiline, käiku läks kasutaja Avalon kunagise Griffini kapott. Kuna ka saaled ja rõngad said igaks-juhuks uued, on praegu rahulik mootori sissetöötamise periood. Kui kellelgi on puuduolevaid ilusaid tagaluugiembleeme, võib PS-i täitsa pakkuda. Reflektorpaneel on väikese mõraga,, huvitav, kas tervet ka veel kellelgi on?
