Et siis selline huvatav küsimus tekkis, et kas faceliftitud 9-5'l on ka miskeid mootoriuuendusi tehtud, kuna mul hakkab 200k juba ette kerima ja näiteks ketid ei ole üldse mitte sellist nägu, et nad katki võiks olla (sülitab kolm kord üle vasaku õla).
Ja sealjuures ei ole autol just eriti roosiline noorus olnud, üsna tormiliselt on teisega ümber käidud. Või olen ma lihtsalt oma tükiga selline õnnelik erand?:drive:
Faceliftitud 9-5 mootoriuuendused?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Sul on hästi läinud, ilmselt on piisavalt tihti õli vahetatud ja tuulutusel pole lastud umbe minna tormilise ümberkäimise tõttu.
Mu 2004 aasta Aerol ketid peale käivitamist lõgisevad veidi aega külma mootori korral (läbisõit ca 150000km). Ja 2004 a. ei lähe enam pikendatud garantii alla!!! Krt. sedasorti Saabi peakorteri käitumine ajab väga marru!
Mu 2004 aasta Aerol ketid peale käivitamist lõgisevad veidi aega külma mootori korral (läbisõit ca 150000km). Ja 2004 a. ei lähe enam pikendatud garantii alla!!! Krt. sedasorti Saabi peakorteri käitumine ajab väga marru!
hmm. talvel külmadega oli mul ka natukse miskit lõginat kosta kapoti alt... a ma ei pöörand asjale tähelepanu, kuna külm mootor on alati natuke mürarikkam, surved ei ole üleval ja mahlad on alla vajund ja pooltahkes olekus. Looduse seadused juba sellised. Pigem oleks ma kergelt alarmeeritud, kui varsti 5 aastat vana auto, mis on läbi sõitnud 200k, ei teeks üldse mingit häält. See oleks suht ebanormaalne, kuna kõik mis liigub, kulub.
A eks ma siis kuulan natukse tähelepanelikumalt, äkki saab asja garantiikorras korda teha, kui jama on
Aga üldiselt Vikingist öeldi, et kuigi auto oli tormilise noorusega, kanti ta eest ka võrdeliselt hoolt. Ehk siis kõik, mis katkes või oli katkemas, tehti koheselt ja korralikult korda.
A eks ma siis kuulan natukse tähelepanelikumalt, äkki saab asja garantiikorras korda teha, kui jama on

Aga üldiselt Vikingist öeldi, et kuigi auto oli tormilise noorusega, kanti ta eest ka võrdeliselt hoolt. Ehk siis kõik, mis katkes või oli katkemas, tehti koheselt ja korralikult korda.
hmh. Siis pole ju hullu miskit minuarvates. A ma võin roppu moodi eksida antud teemal...
Kui ma iga lõksu või kõlinat või kolinat meeleheitlikult taga ajaks ja üritaks korda teha, siis põhmõtteliselt kannaks ma vist kogu oma palga otsekorraldusega Troosti arvele ja ei tookski autot sealt ära
Aga kordan. Ma võin eksida. Eks homme vaatab, siis viin oma lennumasina järjekordsele tagasilla pukside vahetusele. Saab äkki jumalaid ahistada sellel teemal.
Kui ma iga lõksu või kõlinat või kolinat meeleheitlikult taga ajaks ja üritaks korda teha, siis põhmõtteliselt kannaks ma vist kogu oma palga otsekorraldusega Troosti arvele ja ei tookski autot sealt ära

Aga kordan. Ma võin eksida. Eks homme vaatab, siis viin oma lennumasina järjekordsele tagasilla pukside vahetusele. Saab äkki jumalaid ahistada sellel teemal.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kui kaua need puksid Su autol Tallinna tänavatel vastu pidasid?Algselt postitas: miku
Eks homme vaatab, siis viin oma lennumasina järjekordsele tagasilla pukside vahetusele.
Mu auto ka homme Troostis aga igast häälte pärast.
OT: Kas Su autol on 4 või 5 käiguline automaatkast?
120k oli eelmine vahetus, ehk siis ca 70k.
Omateada peaks olema mul viiene kast. Kuid ma ei ole üldse asjas kindel
Pole lihtsalt väga huvi tundud.
Omateada peaks olema mul viiene kast. Kuid ma ei ole üldse asjas kindel

väljavenind kett ka. üldiselt see pilt on seal suhteliselt nutune
Usu mind, isegi naisterahvas näeb, et asi on mäda seal, kui näkku vaatab.

Ma ise ei ole vaadanud.Algselt postitas: miku
väljavenind kett ka. üldiselt see pilt on seal suhteliselt nutuneUsu mind, isegi naisterahvas näeb, et asi on mäda seal, kui näkku vaatab.

Remondimees väitis, et vaatas, kui plokikaas maas oli ja ütles, et kett on pingul ja hammakad korras

Loodame siis, et tal oli õigus.
Mina kõrva järgi vahet ei tee.
Kas siis vanad T5 mootorid kestavad paremini või jõudis eelmine omanik keti ära vahetada? Hooldusraamat oli loomulikult "kadunud" ning võib kindel olla, et SN ja LS kokku ei lange.
Vanad T-5 mootorid kestavad oluliselt paremini(ka pool milj. km.) Remondimees ei saa plokikaas maas suurt midagi seoses kettidega näha,kui otsakaas küljes on. Alati tundub,et pingul ja hammakad korras:wall: ,kuni üks kettidest tükkideks lendab.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Niih. Tsiteerides klassikuid, antud hetkel siis härra Jõhvi Joosepit: ära hõiska enne õhtut ja ega õhtulgi mõtet röökida pole.
Täna hommik sai siis kapott üles tõstetud ja naine rooli taha kupatatud ja kästud süüdata. Kole kõrin kostis küll mootori vasaku külje pealt.
Tuleb alustada läbirääkimisi Vikinguga teemal mootori laiendatud garantii. Enne tuleb veel välja peilida, mis veel oleks vaja teha seal sees ja siis neile ette laduda see kõik. Vaatab, kuidas reageerivad.
Täna hommik sai siis kapott üles tõstetud ja naine rooli taha kupatatud ja kästud süüdata. Kole kõrin kostis küll mootori vasaku külje pealt.
Tuleb alustada läbirääkimisi Vikinguga teemal mootori laiendatud garantii. Enne tuleb veel välja peilida, mis veel oleks vaja teha seal sees ja siis neile ette laduda see kõik. Vaatab, kuidas reageerivad.
enda vasakut kätt, kui vaatasin mootori peale. Ehk siis kõrvalistuja pool. Kõrin kadus peale ca 40-t sekundit. aga endiselt ei meeldi mulle see hääl, mis sealt tuli. See ei ole normaalne. Nii külm väljas ei ole, et mootor sellist häält peaks tegema hakkama 
