Klaasipesu + el. aknad

Teemad elektroonikast...
Vasta
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#1

Tervist,

Kurdan siis kohe oma murest. Autoks Saab 9-3 ´03 ning klaasipesu vedelik ei piserdu esiklaasile endam, ning samal ajal tekkinud probleem, kus el. aknad automaatselt enam ei tule üles(peab peal hoidma). Mis veavariandid võiksid olla ?

Tänud.
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#2

anybody ?
Jürgen

#3

Mul ka ülesse ei tule aknad ise, vaid liiguvad automaatselt alla.
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#4

Aknaid saab Tech'i abil koolitada, kuidas ja kui palju nad automaatselt liiguvad.
Nagu ikka 3 stampkohta kes selle ära teevad.
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#5

Imelik, et kaks asja korraga tekkisid.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 499
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#6

kui kojameestel puudub lõpulüliti funktsioon( jäävad suvalises kohas seisma), siis kojameeste mootor surnud( kui lõpulüliti ei tööta, siis ei lase ka vett pritsida). või siis pump läbi või juhtmed või kaitse.
see kas aknad automaatselt üles lähevad sõltub varustusastmest. kui seda funktsiooni ei ole, pole ka tech-ga midagi teha( erinevad klaasitõstuki mootorid ja lülitid). kui on, siis kaob funktsioon näiteks akuklemmi mahavõtmisel. siis tuleb uuesti õpetada. ma arvan, et manualis peaks see kirjas olema.
Sil
Postitusi: 208
Liitunud: R Apr 13, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#7

Tänud vastuste eest. Eks järgmine nädal saab täpsemalt teada.
Kasutaja avatar
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#8

Seda, et elektriakende üles laskmiseks peab nuppu all hoidma, olen mina pidanud SAABi kiiksuks turvalisuse poolelt. Aknaid alla lastes ei saa põhimõtteliselt midagi hullu juhtuda, kuid üles tõstes võib keegi akna vahele jääda - seepärast pead nuppu hoidma kogu aja.

Näiteks on juhil segastel asjaoludel pea aknast väljas ja kõrvalistuja näpib keskkonsoolis vale nuppu - juhi röökimise peale tõmmatakse näpp nupult ja aken jääb paigale, muidu aga sõidaks klaas edasi ja teeks kurja piloodile.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 499
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#9

ma mõtlesin sellega seda, et kuna lõpulüliti asub reduktoris ja on mootoriga üks ja kinni valatud jne., siis tuleb vahetada mootor ( tüüpviga). ära näri tähte. üleüldse tundub, et siin usutakse ainult trionicut, nii et minupärast võib mind "algajaks" ülendada ja kogu lugu. kurat, kogu aeg peab midagi tõestama:angry:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#10

Täiesti OT:
Algselt postitas: t8
üleüldse tundub, et siin usutakse ainult trionicut, nii et minupärast võib mind "algajaks" ülendada ja kogu lugu. kurat, kogu aeg peab midagi tõestama:angry:
Kuss-kuss:). Ma usun et peale minu on veel palju teisi, kes arvavad, et saabe tunnevad siin foorumis kaks liiget (sina ja Trionic) kõige paremini. Teid kahte omavahel võrrelda ei julge :). Ehk Trionic julgeb :P
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14425
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Heh... Paljud inimesed vaidlevad Jumalaga mingil etapil oma elust..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: t8
ma mõtlesin sellega seda, et kuna lõpulüliti asub reduktoris ja on mootoriga üks ja kinni valatud jne., siis tuleb vahetada mootor ( tüüpviga). ära näri tähte. üleüldse tundub, et siin usutakse ainult trionicut, nii et minupärast võib mind "algajaks" ülendada ja kogu lugu. kurat, kogu aeg peab midagi tõestama:angry:
See kõlas küll väga inetult:o
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: t8
ma mõtlesin sellega seda, et kuna lõpulüliti asub reduktoris ja on mootoriga üks ja kinni valatud jne., siis tuleb vahetada mootor ( tüüpviga). ära näri tähte. üleüldse tundub, et siin usutakse ainult trionicut, nii et minupärast võib mind "algajaks" ülendada ja kogu lugu. kurat, kogu aeg peab midagi tõestama:angry:
Mis nüüd juhtus????
Kas ma olen midagi maha maganud?
Kes näris tähte?
Mida peab tõestama?
:wtf::wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

Algselt postitas: iisak
]
Mis nüüd juhtus????
Kas ma olen midagi maha maganud?
Kes näris tähte?
Mida peab tõestama?
:wtf::wtf:

eks ma kirjutasin ka oma arvamuse; aga ei pannud tähele, et tsiteerisin jumalat. sry. enam ei tee
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta