Pestav õhufilter

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
indrekm
Postitusi: 8
Liitunud: E Aug 22, 2005 20:05
Asukoht:
Auto:

#1

Kas kellegi on kogemusi kuidas mõjub auto tervisele pestav õhufilter (tuning). Kas on mingeid vastunäidustusi 9-5 aero-le
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

KW annab juurde(tuning). Sai ükskord pestud ka, olen peale selle ~5000 läbisõitnud kõik ok. "Sabijumalad" midagi mainisid et õhulugejat võib rikkuda, aga neid sellise jutuga eriti ei usu. Stage1 juba kuulub 0 läbilaskvusega filter. Minu kogemused positiivsed, kasutan K&N toodangut:head: Pesta tuleb spets vahendiga valitud filtrile.
__In Boost We Trust__
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#3

Ma miskipärast ei usu, et kohe juurde tuleb, sest mootor on ju stockis ja tal ei tohiks originaal filtriga õhust puudust tulla. Kui aga mootorit aidata, suureneb kindlasti õhukulu ja sellega kaasneb ka filtri vahetus. Audi klubi omad olid selle kuidagi ära tõestanud, et pestav filter ei anna tavalisele autole midagi juurde. Muidugi võin ka eksida.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: D116
KW annab juurde(tuning). Sai ükskord pestud ka, olen peale selle ~5000 läbisõitnud kõik ok. "Sabijumalad" midagi mainisid et õhulugejat võib rikkuda, aga neid sellise jutuga eriti ei usu. Stage1 juba kuulub 0 läbilaskvusega filter. Minu kogemused positiivsed, kasutan K&N toodangut:head: Pesta tuleb spets vahendiga valitud filtrile.
Kas tohib küsida,milles see positiivsus väljendus?
"saabijumalaid" pole muidugi vaja uskuda,mis nemad ka teavad...:nono::nono:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#5

stage 1 juurde kuulub tõesti "vabalthingav" filter, sest nii on uhkem. See on ka ainuke kasu, mida sellise tagasihoidliku võimsuse juures vabalthingav tekitab. Õigemini kui matemaatiliselt täpne olla siis dünostendi mõõtmisvea võrra võib ta tõesti juurde anda. Kõige õigem oleks üldse ilma filtrita sõita, kui siis on tõesti vahe tunda - tuld.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: indrekm
Kas kellegi on kogemusi kuidas mõjub auto tervisele pestav õhufilter (tuning). Kas on mingeid vastunäidustusi 9-5 aero-le
Kui paned orig.filtri asemele sarnase vabamalthingava,aga stock softi ja mootori puhul,siis ei saavuta sa peale kiirema kolvigrupi kulumise midagi(hõredam filter= rohkem abrasiivosakesi silindritesse).Järele aidatud mootori puhul suudab dyno mingi marginaalse vahe võib-olla tuvastada,ise ei saa midagi aru.Stage 2,3,4.... puhul,kus juba on muudetud nii sisse-,kui väljalaset,nukkvõlle,softi,turbot jne.hakkab filter juba mõju avaldama(mootori kulumine ei oma ka enam nii suurt pointi,niikuinii ei kesta,nagu stock mootor).
Koonust ära kasuta,või kui,siis tuleb see täielikult eraldada mootoriruumist(liiga kuum õhk).
Õhumõõturiga mootoritel filtrisse pihustatav õli võib rikkuda mõõturi(hot-film ja hot-wire mõõturite puhul),kui pääseb läbi filtri.
Nagu Hr.Qdwin mainis-proovi ilma ja siis orig. filtriga.Vahet sa ei tunne.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: D116
KW annab juurde(tuning). Sai ükskord pestud ka, olen peale selle ~5000 läbisõitnud kõik ok. "Sabijumalad" midagi mainisid et õhulugejat võib rikkuda, aga neid sellise jutuga eriti ei usu. Stage1 juba kuulub 0 läbilaskvusega filter. Minu kogemused positiivsed, kasutan K&N toodangut:head: Pesta tuleb spets vahendiga valitud filtrile.
Viska filter vahelt minema saad topeltkilovatd kohe juurde....
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#8

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: D116
KW annab juurde(tuning). Sai ükskord pestud ka, olen peale selle ~5000 läbisõitnud kõik ok. "Sabijumalad" midagi mainisid et õhulugejat võib rikkuda, aga neid sellise jutuga eriti ei usu. Stage1 juba kuulub 0 läbilaskvusega filter. Minu kogemused positiivsed, kasutan K&N toodangut:head: Pesta tuleb spets vahendiga valitud filtrile.
Viska filter vahelt minema saad topeltkilovatd kohe juurde....
:beer:
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

Algselt postitas: krss
[Seda minu väidet pole jällegi kuidagi töestada vöimalik, sest dyno ei simuleeri maanteesöitu ning kapotialust seal vastavalt ka ei tuulutata:)
Mina ei tea kuidas Eestis, aga väljamaal pannakse auto nina ette "mother-of-all-fans" ..:) mis puhub püksid jalast ära vajadusel..:) Seda just seetõttu, et kohapeal kinnises ruumis oleks reaalsele elule lähemal olev situatsioon.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta