1. leht 1-st

Pestav õhufilter

Postitatud: T Apr 17, 2007 18:35
Postitas indrekm
Kas kellegi on kogemusi kuidas mõjub auto tervisele pestav õhufilter (tuning). Kas on mingeid vastunäidustusi 9-5 aero-le

Pestav õhufilter

Postitatud: T Apr 17, 2007 18:55
Postitas D116
KW annab juurde(tuning). Sai ükskord pestud ka, olen peale selle ~5000 läbisõitnud kõik ok. "Sabijumalad" midagi mainisid et õhulugejat võib rikkuda, aga neid sellise jutuga eriti ei usu. Stage1 juba kuulub 0 läbilaskvusega filter. Minu kogemused positiivsed, kasutan K&N toodangut:head: Pesta tuleb spets vahendiga valitud filtrile.

Pestav õhufilter

Postitatud: T Apr 17, 2007 19:59
Postitas S9K
Ma miskipärast ei usu, et kohe juurde tuleb, sest mootor on ju stockis ja tal ei tohiks originaal filtriga õhust puudust tulla. Kui aga mootorit aidata, suureneb kindlasti õhukulu ja sellega kaasneb ka filtri vahetus. Audi klubi omad olid selle kuidagi ära tõestanud, et pestav filter ei anna tavalisele autole midagi juurde. Muidugi võin ka eksida.

Pestav õhufilter

Postitatud: T Apr 17, 2007 20:03
Postitas iisak
Algselt postitas: D116
KW annab juurde(tuning). Sai ükskord pestud ka, olen peale selle ~5000 läbisõitnud kõik ok. "Sabijumalad" midagi mainisid et õhulugejat võib rikkuda, aga neid sellise jutuga eriti ei usu. Stage1 juba kuulub 0 läbilaskvusega filter. Minu kogemused positiivsed, kasutan K&N toodangut:head: Pesta tuleb spets vahendiga valitud filtrile.
Kas tohib küsida,milles see positiivsus väljendus?
"saabijumalaid" pole muidugi vaja uskuda,mis nemad ka teavad...:nono::nono:

Pestav õhufilter

Postitatud: T Apr 17, 2007 21:16
Postitas qdwin
stage 1 juurde kuulub tõesti "vabalthingav" filter, sest nii on uhkem. See on ka ainuke kasu, mida sellise tagasihoidliku võimsuse juures vabalthingav tekitab. Õigemini kui matemaatiliselt täpne olla siis dünostendi mõõtmisvea võrra võib ta tõesti juurde anda. Kõige õigem oleks üldse ilma filtrita sõita, kui siis on tõesti vahe tunda - tuld.

Pestav õhufilter

Postitatud: T Apr 17, 2007 23:50
Postitas Trionic
Algselt postitas: indrekm
Kas kellegi on kogemusi kuidas mõjub auto tervisele pestav õhufilter (tuning). Kas on mingeid vastunäidustusi 9-5 aero-le
Kui paned orig.filtri asemele sarnase vabamalthingava,aga stock softi ja mootori puhul,siis ei saavuta sa peale kiirema kolvigrupi kulumise midagi(hõredam filter= rohkem abrasiivosakesi silindritesse).Järele aidatud mootori puhul suudab dyno mingi marginaalse vahe võib-olla tuvastada,ise ei saa midagi aru.Stage 2,3,4.... puhul,kus juba on muudetud nii sisse-,kui väljalaset,nukkvõlle,softi,turbot jne.hakkab filter juba mõju avaldama(mootori kulumine ei oma ka enam nii suurt pointi,niikuinii ei kesta,nagu stock mootor).
Koonust ära kasuta,või kui,siis tuleb see täielikult eraldada mootoriruumist(liiga kuum õhk).
Õhumõõturiga mootoritel filtrisse pihustatav õli võib rikkuda mõõturi(hot-film ja hot-wire mõõturite puhul),kui pääseb läbi filtri.
Nagu Hr.Qdwin mainis-proovi ilma ja siis orig. filtriga.Vahet sa ei tunne.

Pestav õhufilter

Postitatud: T Apr 17, 2007 23:51
Postitas Trionic
Algselt postitas: D116
KW annab juurde(tuning). Sai ükskord pestud ka, olen peale selle ~5000 läbisõitnud kõik ok. "Sabijumalad" midagi mainisid et õhulugejat võib rikkuda, aga neid sellise jutuga eriti ei usu. Stage1 juba kuulub 0 läbilaskvusega filter. Minu kogemused positiivsed, kasutan K&N toodangut:head: Pesta tuleb spets vahendiga valitud filtrile.
Viska filter vahelt minema saad topeltkilovatd kohe juurde....

Pestav õhufilter

Postitatud: K Apr 18, 2007 9:55
Postitas D116
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: D116
KW annab juurde(tuning). Sai ükskord pestud ka, olen peale selle ~5000 läbisõitnud kõik ok. "Sabijumalad" midagi mainisid et õhulugejat võib rikkuda, aga neid sellise jutuga eriti ei usu. Stage1 juba kuulub 0 läbilaskvusega filter. Minu kogemused positiivsed, kasutan K&N toodangut:head: Pesta tuleb spets vahendiga valitud filtrile.
Viska filter vahelt minema saad topeltkilovatd kohe juurde....
:beer:

Pestav õhufilter

Postitatud: K Apr 18, 2007 11:15
Postitas Cyber
Algselt postitas: krss
[Seda minu väidet pole jällegi kuidagi töestada vöimalik, sest dyno ei simuleeri maanteesöitu ning kapotialust seal vastavalt ka ei tuulutata:)
Mina ei tea kuidas Eestis, aga väljamaal pannakse auto nina ette "mother-of-all-fans" ..:) mis puhub püksid jalast ära vajadusel..:) Seda just seetõttu, et kohapeal kinnises ruumis oleks reaalsele elule lähemal olev situatsioon.