Tere
Autoks on siis Saab 9-5 2.0t ja aasta on 1999. Olen olnud selle omanik alles kuu aega. Viimase paari päeva jooksul on tekkinud mingi probleem, et auto ei taha käivituda ja seda just hommikuti. Ma ise arvan et see on külmast sõltuv, kuna päeval läheb ilusti käima kui õues juba soe on. Probleemi ilmnemisel viisin auto Viking Motorsisse ja seal öeldi et mingisugused aju juhtmete ühendused olid oksüdeerunud ja et puhastati ära ning nüüd peaks auto korras olema, kuid järgmisel hommikul oli täpselt sama. Auto ei läinud käima.
On äkki kellegil sarnast probleemi olnud ja mis võiks olla selle põhjus. On mul oodata mingit suuremat väljaminekut?
Ette tänades!
Saab 9-5 ei käivitu
kui järgmine kord probleem, astu meilt(troost auto) ka läbi..ehk on erksamaid mõtteid ja kevadväsimus pole veel meestel ajukurdusid murendanud...
võimalikud variandid: vända andur,süütekassett,kütuse rõhuga mingi jama jne...loomulikult ka korrudeerunud kontaktid aga eks näis..vaja ikka üle "joosta"
laki osakond 6599750(küsi vikit) ja kadaka 6796020(küsi wernerit)
võimalikud variandid: vända andur,süütekassett,kütuse rõhuga mingi jama jne...loomulikult ka korrudeerunud kontaktid aga eks näis..vaja ikka üle "joosta"
laki osakond 6599750(küsi vikit) ja kadaka 6796020(küsi wernerit)
Algselt postitas: Tarvo
Järgmisel nädalal tulen.
Kusjuures sain auto käima, aga huvitav on see et algul kui oli parkingu peal siis ei läinud, aga kui panin neutraali peale siis läks käima. Huvitav kas siis midagi käigukastiga hoopis või?
Kui probleeme tekitab käiguvalitsa lüliti,siis ei toimi starter, kas N, või P asendis(või mõlemas).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Täna ilmnesid esimesed prbleemid 125kw 2.3T 9-5ga.
Sai läbitud 100km ning siis auto seisma jäetud. Tund aega hiljem üritasin käivitada aga isegi mitte ei lubanud. Andsin gaasi ja käisin üle kõik pistikud kuid tulutult. Siis kolmanda katsega alles läks. Ennem seda kui süüde sisse keerata jäid näidikutabloole kiri Chech ENgine ja ohukolmnurk.
Ideid? või peaks hakama juba uut Crack Angel Sensorit sebima?
Sai läbitud 100km ning siis auto seisma jäetud. Tund aega hiljem üritasin käivitada aga isegi mitte ei lubanud. Andsin gaasi ja käisin üle kõik pistikud kuid tulutult. Siis kolmanda katsega alles läks. Ennem seda kui süüde sisse keerata jäid näidikutabloole kiri Chech ENgine ja ohukolmnurk.
Ideid? või peaks hakama juba uut Crack Angel Sensorit sebima?
CPS`i peaksid kohe kindlasti ära vahetama,varem,või hiljem jätab see teele.
Aga Tech`ga tasuks üle vaadata.Äkki on midagi huvitavat mäludes.
Aga Tech`ga tasuks üle vaadata.Äkki on midagi huvitavat mäludes.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Aga kui laseks panna Tech2 järgi kas näeks ära mis asi jurab?
TÄna siis läks kütusekulu käest ära ja minek pani jooksu. Aju pole ka safe reziimis, üle 3000rpm läheb.
VAstupidiselt teema algataja probleemile tundub mulle et asi jamab soojast peast.
Nüüd on 2 nädalavahetust järiest kinni ka, pole aega troosti poisse ka külastada.
Prooviks võiks ära vahetada CPS, mis selle leti hind on Vikingis?
TÄna siis läks kütusekulu käest ära ja minek pani jooksu. Aju pole ka safe reziimis, üle 3000rpm läheb.
VAstupidiselt teema algataja probleemile tundub mulle et asi jamab soojast peast.
Nüüd on 2 nädalavahetust järiest kinni ka, pole aega troosti poisse ka külastada.
Prooviks võiks ära vahetada CPS, mis selle leti hind on Vikingis?
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 385
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto:
- Kontakt:
Mul veits suurem jama ma ei saa üldse käima. Lambist sajapealt suri välja, lihtsalt sõitsin püsikiiruse hoidaja peal ja järsku käis mingi nõks läbi kõik tuled põlema ja tee ääras. Enne laibakat sain korra käime kui oli pooltundi maha jahtunud aga puterdas 5-10 sek ja siis suri välja ja kõik. Ise mõtlen et kütuse filter äkki kuna cheki teeb ära ja vea teadet kompu ei anna.
Minu masin on tänavu suvel kahel korral käivitamisel ca 6-9 sek puterdanud ning siis välja surnud. Teistkordsel käivitamisel on jällegi algul puterdanud, kuid siis on äkitselt nagu tise hingamise saanud ning käima jäänud. Asi on ilmselt kütusepumbas või düüsides... vaikselt panen juba raha kõrvale 
edit: Süütekassett sai kevadel vahetatud

edit: Süütekassett sai kevadel vahetatud

Kütusepump,või süütekassett.Algselt postitas: ask
Mul veits suurem jama ma ei saa üldse käima. Lambist sajapealt suri välja, lihtsalt sõitsin püsikiiruse hoidaja peal ja järsku käis mingi nõks läbi kõik tuled põlema ja tee ääras. Enne laibakat sain korra käime kui oli pooltundi maha jahtunud aga puterdas 5-10 sek ja siis suri välja ja kõik. Ise mõtlen et kütuse filter äkki kuna cheki teeb ära ja vea teadet kompu ei anna.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989