SRS airbag klassikul
Niipalju kui ma väljamaa foorumitest lugenud olen, siis kõige etem on armatuurist see SRS pirn välja võtta... see selleks, Bentley manuaalis on süsteem põhimõtteliselt ära kirjeldatud aga ega seal täpseid juhiseid eriti anta, ikka et pöörduge esindusse.
Airbagi juhtplokk on armatuuris kellade taga, kohe kõlarikatte all, selline metallist karp ja andurid on kapoti all, mootoriruumi seina küljes, kahel pool, üks on õhufiltri lähedal ja teine teiselpool.
Ise uurisin natuke seda süsteemi, kuna on plaanis rool välja vahetada ja avastasin, et mul on armatuurist see signaalpirn välja võetud, ju on siis airbagiga mingi jama ja signaal peal (seda kergema südamega rooli ära vahetan).
Airbagi juhtplokk on armatuuris kellade taga, kohe kõlarikatte all, selline metallist karp ja andurid on kapoti all, mootoriruumi seina küljes, kahel pool, üks on õhufiltri lähedal ja teine teiselpool.
Ise uurisin natuke seda süsteemi, kuna on plaanis rool välja vahetada ja avastasin, et mul on armatuurist see signaalpirn välja võetud, ju on siis airbagiga mingi jama ja signaal peal (seda kergema südamega rooli ära vahetan).
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 871
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Olen kuulnud, et vahel aitab aku mahavõtmine mõneks ajaks sellisel puhul?
Algselt postitas: AndrusFJR
Niipalju kui ma väljamaa foorumitest lugenud olen, siis kõige etem on armatuurist see SRS pirn välja võtta... see selleks, Bentley manuaalis on süsteem põhimõtteliselt ära kirjeldatud aga ega seal täpseid juhiseid eriti anta, ikka et pöörduge esindusse.
Airbagi juhtplokk on armatuuris kellade taga, kohe kõlarikatte all, selline metallist karp ja andurid on kapoti all, mootoriruumi seina küljes, kahel pool, üks on õhufiltri lähedal ja teine teiselpool.
Ise uurisin natuke seda süsteemi, kuna on plaanis rool välja vahetada ja avastasin, et mul on armatuurist see signaalpirn välja võetud, ju on siis airbagiga mingi jama ja signaal peal (seda kergema südamega rooli ära vahetan).
Võibolla aitab see akujuhtme mahavõtmine, proovida ju võid.
Hea oleks ikka veakood välja lugeda, milles on probleem. Näiteks roolil on kontaktrõngas, mille kaudu airbag on juhtplokiga ühenduses. See võib vabalt mitte ühendust anda ja ongi veasignaal olemas. Ja seda vist ise ei saa tagastada.
Hea oleks ikka veakood välja lugeda, milles on probleem. Näiteks roolil on kontaktrõngas, mille kaudu airbag on juhtplokiga ühenduses. See võib vabalt mitte ühendust anda ja ongi veasignaal olemas. Ja seda vist ise ei saa tagastada.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 871
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Ei aidanud see akujuhtme mahakatkumine, ei aidanud ka rooli kontaktrõnga mahavõtmine, tester näitas, et täitsa korras, puhastasin ka nende andurite kontakte, et korrosioon või midagi, kokku tagasi pirn armatuurist välja ja eks paistab, mis saab edasi. Uus airbagi aju maksab netis 755.- USD, natsa kallis või mis. Eks ma uurin, kas nad Troostis oskavad midagi ette võtta.
Algselt postitas: AndrusFJR
Võibolla aitab see akujuhtme mahavõtmine, proovida ju võid.
Hea oleks ikka veakood välja lugeda, milles on probleem. Näiteks roolil on kontaktrõngas, mille kaudu airbag on juhtplokiga ühenduses. See võib vabalt mitte ühendust anda ja ongi veasignaal olemas. Ja seda vist ise ei saa tagastada.
Tonnisega oli nii, et tekitasin ise lolli vea tõttu ajju vea. Vahetasin nimelt armatuuri taustavalguse lampe, kui pooled pistikud tagant olin ja süüdet keerasin (kontrollisin, kas taustavalgustus toimib). Kui viga juba mälus, siis seda kodusel teel kustutada ei saanud. Trionic nullis sisuliselt hetkega TECH2-ga vead ära ja asi toimib jälle.
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 871
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Soomlased väidavad, et klassikul pidi selleks mingi SRS tester olema, et igasugu TECH-id ja ISAT-id ei suuda sellist vana süsteemi üldse näha.
Algselt postitas: jupats
airbagiga on jah see viga, et nii kui midagi ei meeldi siis hakkab põlema. Ja kustu saab ainult TECH`iga
Nii see paraku on. Vilgukoode saab kätte,kui juhendi kusagilt leiab.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
EiAlgselt postitas: LPT
Huvitav, kas VM-is saab sellega midagi ette võtta?
Algselt postitas: Trionic
Nii see paraku on. Vilgukoode saab kätte,kui juhendi kusagilt leiab.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989