Roolinupud
Rooli nupud on ühendatud läbi takistite jada nii, et iga nupu vajutamisel rakendub erinev takistuste summa ja vastavalt siis muutub väljundpinge. SID mõõdab läbi AD muunduri saabuva pinge ja tuvastab selle järgi, millist nuppu vajutati.
http://www.mitt-eget.com/saab/faq_audio ... el_buttons
http://www.mitt-eget.com/saab/faq_audio ... el_buttons
Hüpotees, miks VOL. nuppudega võiks esineda probleem ja tesitega mitte, võiks põhineda eeldusel, et lubatud on teatud takistuse ehk siis ka väljundpinge nihke %. Sellisel juhul on absoluutarvudes lubatud nihke suurus madalamate takistuste korral väiksem ja tagumises otsas suurem, VOL. nupud on kõige madalama takistusega ja seega ei mahu väljund ehk enam lubatud nihke piiresse.
Miks selline nihe aga üldse tekib, võib olla seotud takistite hälbe suurenemisega, mis on küll üsna vähetõenäoline, ehk siis võimalik tõesti väga suure temperatuuri normist erinemise korral. Tõenäolisem on kogu ahela takistuse suurenemine enne AD muundurit, näiteks võiks olla selle põhjuseks rooli liugkontaktide oksüdeerumine (kui seal kasutatakse liugkontakte muidugi).
Võimalik aga samuti vähetõenäoline on AD muunduri kõrvalekaldumine ettenähtud kalibratsioonist, seda saaks aga testida kui proovida kuidas nupud käituvad teise SID-iga.
Ühesõnaga, kuna rooli nuppude infot ei edastata digitaalsignaalidega, mis oleks suhteliselt häirekindel vaid analoogsignaalina, mis on väga tundlik igasuguste häirete suhtes siis võib viga otsida igalt poolt ja 100% välistada ei saa vist ühtegi sõlme.
Miks selline nihe aga üldse tekib, võib olla seotud takistite hälbe suurenemisega, mis on küll üsna vähetõenäoline, ehk siis võimalik tõesti väga suure temperatuuri normist erinemise korral. Tõenäolisem on kogu ahela takistuse suurenemine enne AD muundurit, näiteks võiks olla selle põhjuseks rooli liugkontaktide oksüdeerumine (kui seal kasutatakse liugkontakte muidugi).
Võimalik aga samuti vähetõenäoline on AD muunduri kõrvalekaldumine ettenähtud kalibratsioonist, seda saaks aga testida kui proovida kuidas nupud käituvad teise SID-iga.
Ühesõnaga, kuna rooli nuppude infot ei edastata digitaalsignaalidega, mis oleks suhteliselt häirekindel vaid analoogsignaalina, mis on väga tundlik igasuguste häirete suhtes siis võib viga otsida igalt poolt ja 100% välistada ei saa vist ühtegi sõlme.