Roolinupud

Teemad elektroonikast...
Vasta
vieko
Postitusi: 24
Liitunud: T Apr 17, 2007 8:58
Asukoht:
Auto:

#1

Selline mure et, mingil põhjusel lakkasid töötamast 9-3é 2003a. parema poolsed roolinupud e. siis Vol. ja Src? Oskab keegi midagi kosta?
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#2

nuppude vahetus, ca 800+töö
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#3

mul -30C ei tööta volume nupp..:D
Ükskõik kuda vajutad läheb ainult kõvemaks. Päris palju nalja sai
Sorry OT pärast
vieko
Postitusi: 24
Liitunud: T Apr 17, 2007 8:58
Asukoht:
Auto:

#4

Avastasin veel sellise asja, et SRC nupp ikka töötab aga VOL nupp töötab ainult siis kui auto seisab ja süüde on OFF asendis, sõiduaeg aga vajuta nii palju kui süda lustib mitte 1 piuks :wall:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#5

Nii muuseas kiika korraks kaitsmete sekka. On kole kahtlus, et seal mõni ämbriku võrk.
Muidugi enamasti suhteliselt mööda mõte aga paha ei teeks. Kui neil nüüd eraldi kaitse on... Pean kontrollima
Rivo
Postitusi: 162
Liitunud: T Mär 06, 2007 22:42
Asukoht:
Auto:

#6

Rooli nupud on ühendatud läbi takistite jada nii, et iga nupu vajutamisel rakendub erinev takistuste summa ja vastavalt siis muutub väljundpinge. SID mõõdab läbi AD muunduri saabuva pinge ja tuvastab selle järgi, millist nuppu vajutati.

http://www.mitt-eget.com/saab/faq_audio ... el_buttons
Rivo
Postitusi: 162
Liitunud: T Mär 06, 2007 22:42
Asukoht:
Auto:

#7

Hüpotees, miks VOL. nuppudega võiks esineda probleem ja tesitega mitte, võiks põhineda eeldusel, et lubatud on teatud takistuse ehk siis ka väljundpinge nihke %. Sellisel juhul on absoluutarvudes lubatud nihke suurus madalamate takistuste korral väiksem ja tagumises otsas suurem, VOL. nupud on kõige madalama takistusega ja seega ei mahu väljund ehk enam lubatud nihke piiresse.

Miks selline nihe aga üldse tekib, võib olla seotud takistite hälbe suurenemisega, mis on küll üsna vähetõenäoline, ehk siis võimalik tõesti väga suure temperatuuri normist erinemise korral. Tõenäolisem on kogu ahela takistuse suurenemine enne AD muundurit, näiteks võiks olla selle põhjuseks rooli liugkontaktide oksüdeerumine (kui seal kasutatakse liugkontakte muidugi).

Võimalik aga samuti vähetõenäoline on AD muunduri kõrvalekaldumine ettenähtud kalibratsioonist, seda saaks aga testida kui proovida kuidas nupud käituvad teise SID-iga.

Ühesõnaga, kuna rooli nuppude infot ei edastata digitaalsignaalidega, mis oleks suhteliselt häirekindel vaid analoogsignaalina, mis on väga tundlik igasuguste häirete suhtes siis võib viga otsida igalt poolt ja 100% välistada ei saa vist ühtegi sõlme.
vieko
Postitusi: 24
Liitunud: T Apr 17, 2007 8:58
Asukoht:
Auto:

#8

No aga millest selline asi, et seisva mootoriga töötavad aga käivaga mitte:?
Vasta