1. leht 1-st
Roolinupud
Postitatud: N Mai 17, 2007 14:12
Postitas vieko
Selline mure et, mingil põhjusel lakkasid töötamast 9-3é 2003a. parema poolsed roolinupud e. siis Vol. ja Src? Oskab keegi midagi kosta?
Roolinupud
Postitatud: N Mai 17, 2007 17:16
Postitas dohman
nuppude vahetus, ca 800+töö
Roolinupud
Postitatud: N Mai 17, 2007 20:21
Postitas Jupats
mul -30C ei tööta volume nupp..

Ükskõik kuda vajutad läheb ainult kõvemaks. Päris palju nalja sai
Sorry OT pärast
Roolinupud
Postitatud: K Mai 23, 2007 8:17
Postitas vieko
Avastasin veel sellise asja, et SRC nupp ikka töötab aga VOL nupp töötab ainult siis kui auto seisab ja süüde on OFF asendis, sõiduaeg aga vajuta nii palju kui süda lustib mitte 1 piuks

Roolinupud
Postitatud: K Mai 23, 2007 10:58
Postitas Jupats
Nii muuseas kiika korraks kaitsmete sekka. On kole kahtlus, et seal mõni ämbriku võrk.
Muidugi enamasti suhteliselt mööda mõte aga paha ei teeks. Kui neil nüüd eraldi kaitse on... Pean kontrollima
Roolinupud
Postitatud: K Mai 23, 2007 12:13
Postitas Rivo
Rooli nupud on ühendatud läbi takistite jada nii, et iga nupu vajutamisel rakendub erinev takistuste summa ja vastavalt siis muutub väljundpinge. SID mõõdab läbi AD muunduri saabuva pinge ja tuvastab selle järgi, millist nuppu vajutati.
http://www.mitt-eget.com/saab/faq_audio ... el_buttons
Roolinupud
Postitatud: K Mai 23, 2007 12:28
Postitas Rivo
Hüpotees, miks VOL. nuppudega võiks esineda probleem ja tesitega mitte, võiks põhineda eeldusel, et lubatud on teatud takistuse ehk siis ka väljundpinge nihke %. Sellisel juhul on absoluutarvudes lubatud nihke suurus madalamate takistuste korral väiksem ja tagumises otsas suurem, VOL. nupud on kõige madalama takistusega ja seega ei mahu väljund ehk enam lubatud nihke piiresse.
Miks selline nihe aga üldse tekib, võib olla seotud takistite hälbe suurenemisega, mis on küll üsna vähetõenäoline, ehk siis võimalik tõesti väga suure temperatuuri normist erinemise korral. Tõenäolisem on kogu ahela takistuse suurenemine enne AD muundurit, näiteks võiks olla selle põhjuseks rooli liugkontaktide oksüdeerumine (kui seal kasutatakse liugkontakte muidugi).
Võimalik aga samuti vähetõenäoline on AD muunduri kõrvalekaldumine ettenähtud kalibratsioonist, seda saaks aga testida kui proovida kuidas nupud käituvad teise SID-iga.
Ühesõnaga, kuna rooli nuppude infot ei edastata digitaalsignaalidega, mis oleks suhteliselt häirekindel vaid analoogsignaalina, mis on väga tundlik igasuguste häirete suhtes siis võib viga otsida igalt poolt ja 100% välistada ei saa vist ühtegi sõlme.
Roolinupud
Postitatud: K Mai 23, 2007 14:38
Postitas vieko
No aga millest selline asi, et seisva mootoriga töötavad aga käivaga mitte:?