tonnise kliima kondens
Ilmad on palavad ja kliima uhab kogu aeg käia. Sellega seoses on tekkinud paljude muude murede kõrvale veel selline, et kui valida LO asend siis puhub natukese aega külma ja siis hakkab tasapisi sisenev õhk soojenema (R134a on normis) ja tunda on ka õhuniiskuse märgatavat kasvu. Kas tegemist võib olla mingi kondensvee äravoolu avause ummistumisega ja kui nii siis mida ja kus kohast traadiga sorkida?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Juhul kui soojenduse radikas ei leki, siis aur tekib kui kont välja lülitada.
Kui küsida tohib, miks peaks üldse LO asendit kasutama? Hirmus tahtmine reumat ja nohu saada? Mu meelest kliima loogika toimib kiireks mahajahutamiseks piisavalt talutavalt.
Kui küsida tohib, miks peaks üldse LO asendit kasutama? Hirmus tahtmine reumat ja nohu saada? Mu meelest kliima loogika toimib kiireks mahajahutamiseks piisavalt talutavalt.
asi selles et miskipärast peale natukest aega toimimist ka muudel temperatuuridel (n :19..23)tuleb alguses parajalt jahedat ja jahutab maha aga natuke aega linnas sõita siis ei jahuta maha ja samuti hakkab siseneva õhu temperatuur tõusma. siis lükkangi kraadhaaval temperatuuri maha kuni LO-ni ja siis läheb elu niiskeks.
Mul vastupidine mure. Temperatuur kipub tõusma.Algselt postitas: mardikas
asi selles et miskipärast peale natukest aega toimimist ka muudel temperatuuridel (n :19..23)tuleb alguses parajalt jahedat ja jahutab maha aga natuke aega linnas sõita siis ei jahuta maha ja samuti hakkab siseneva õhu temperatuur tõusma. siis lükkangi kraadhaaval temperatuuri maha kuni LO-ni ja siis läheb elu niiskeks.
Aga kas konditsioneerimisest loik auto alla tekib? Kui tekib, siis tuleks viga vist ikka salongiradikast otsida.
see ongi imelik, et ei ole kuskil mingit loiku. minu tähelepanekud on olnud, et autodel mil kliima peal tekib puhta vee loik kuhugi auto alla maha.või kuidas. autos salongi põrand kuiv, jahutusvedelik ära ei kao, kliimas aine sees.
Siis ehk tõesti kondensvee äravoolu ummistus
http://quasimotors.com/ac_drains.htm
http://quasimotors.com/ac_drains.htm
ma uurisin ka seda artiklit ja käisin kapoti all...aga seal kõik kuiv ja puhas. fatamorgaana. juu siis see acc plokk pe...s. miks muidu see asi nii toimetab, et kui ei käpi nuppe siis nagu kõik ok aga niikui midagi puutud siis külmaga lõpp...halvimal juhul hakkab isegi kuuma puhuma. Ei tea, mis selle ACC hind võiks olla?
pigem viitab su kirjeldus elust lahkuma hakkavale ac kompressorile,või paremal juhul umbes kuivatile(VT`l oli täpselt selline häda).Aga kondensvett peab sooja ilmaga usinalt tulemaAlgselt postitas: mardikas
ma uurisin ka seda artiklit ja käisin kapoti all...aga seal kõik kuiv ja puhas. fatamorgaana. juu siis see acc plokk pe...s. miks muidu see asi nii toimetab, et kui ei käpi nuppe siis nagu kõik ok aga niikui midagi puutud siis külmaga lõpp...halvimal juhul hakkab isegi kuuma puhuma. Ei tea, mis selle ACC hind võiks olla?
(1,5-2 liitrit tunnis).Neid äravooluavasid ei saa niisama lihtsalt puhastada.Alumist,mis tulemüüris on,saab,aga ülemine(see kurjajuur) on väääga si...s kohas.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kui pikk tavaliselt kompressori eluiga on ? auto nagu iseenesest palju sõitnud pole (235000 km) Ja kui ongi kompressor jala ämbrisse pannud siis kas tuleb roheliseks värvida, keerutada ümber pea ja heita kuhugi kaugemale või reanimeerib neid keegi?
Pole mingit eluiga antud,mõni käib veel 700 000km. järel korralikult.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Lihtsalt mainin et selline käitumine võib tulla ka AC kompressori siduri pindade kulumisest ning siduri poolte vahel oleva õhuvahe liiga suureks minemisest, alguses on siduri mähis veel külm ja jaksab siduri kokku ja kompressori järgi tõmmata, mingi aja pärast kuumeneb kogu krempel mingile tasemele üles ja sidur enam ennast kokku ja kompressorit järgi tõmmata ei jaksa (mille tulemusena hakkab jaheda ja kuiva õhu asemel järjest soojemat ja niiskemat õhku puhuma - radiaator oli just alles ju külm ja kondens on seal veel peal). Mu enda 9k-l oli täpselt selline viga, ise keerasin asja korra ka lahti (siduril peaks olema sees seibid, millega pannakse paika siduripoolte kaugus üksteisest, seibide eemaldamisega saab suureks kulunud õhuvahet natuke vähemaks timmida), aga ei leidnud õiged asju roostehunniku seest üles, alles kui Trionic ükskord sinna sisse vaatas siis sai asi hoobilt korda, ise olin juba peaaegu leppinud et tuleb uus sidur osta (midagi 4k ümber oleks olnud).
Minu 2 eurosenti läheb ptrt postituse toetuseks. Sümptomid olid mul täpselt sellised, et kuumaga ilmaga kliima enam külma ei andnud. Kui sobiv kuuskant käepärast (vist oli 5mm), saab nende seibide väljakakkumisega edukalt ka keset puhkust metsa all hakkama. Paar õlut, pool tunnikest ja jälle jahe (järgmisel päeval) 
