Eile siis hakkasid jamad kondiga. Asi väljendub selles, et kont lülitab enast taha umbes 5- 10 minutit ja siis on edasi vakka ja enam ei kavatsegi sisse lülituda.
Kontrollisin sidurit ja see ei ole nii kulunud, et probleem oleks seal, kas asi võib ka väljenduda külmaine vähesuses.pole teist nagu enda kasutusaja jooksul kontrollimas käinud.
Või on veel mingeid probleeme mis esineda võib.
terv. vulkanus
konditsioneeriga mingi jama
ma ei tea küll kuidas Sa sidurit kontrollisid, aga mulle õpetati mu oma konditsioneerisaaga käigus selle kontrollimiseks üks lihtne ja pisike nipp - siis kui kompressor peaks käima, aga ei käi, koputada õrnalt millegi käest pikemaga (ja ettevaatlikult et ennast või midagi muud rihma vahele ei laseks) siduri otsaplaadile - kui nüüd klõps käib ja sidur rakendub, siis on siduri õhuvahe ikkagi liiga suur (või siis mähises lühiskeerud).
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kas kohe üldse ei kavatse rakenduda? Isegi sõidu ajal mitte?
Veidi uitmõtteid: jahutuse radikas surnd mesilastest ja tolmust umbes - ei jahuta enam; andur külmub ära; möginat vähevõitu...
Veidi uitmõtteid: jahutuse radikas surnd mesilastest ja tolmust umbes - ei jahuta enam; andur külmub ära; möginat vähevõitu...
Ei hakka uut teemat tegema, panen oma mure ka siia kirja.
Asi selles, et puhub küll külmemat õhku, kui ilma konti sisse lülitamata, kuid see õhk pole ikkagi nii külm, nagu ta olema peaks. Kas see on külmaaine vähesusest või peaks viga kusagilt mujalt otsima?
Vahetult peale täitmist eelmise aasta augustis tuli küll jääkülma õhku.
Asi selles, et puhub küll külmemat õhku, kui ilma konti sisse lülitamata, kuid see õhk pole ikkagi nii külm, nagu ta olema peaks. Kas see on külmaaine vähesusest või peaks viga kusagilt mujalt otsima?
Vahetult peale täitmist eelmise aasta augustis tuli küll jääkülma õhku.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Lase hulka kontrollida. (Esimene mõte)Algselt postitas: tripp
Ei hakka uut teemat tegema, panen oma mure ka siia kirja.
Asi selles, et puhub küll külmemat õhku, kui ilma konti sisse lülitamata, kuid see õhk pole ikkagi nii külm, nagu ta olema peaks. Kas see on külmaaine vähesusest või peaks viga kusagilt mujalt otsima?
Vahetult peale täitmist eelmise aasta augustis tuli küll jääkülma õhku.

Algselt postitas: tripp
Ei hakka uut teemat tegema, panen oma mure ka siia kirja.
Asi selles, et puhub küll külmemat õhku, kui ilma konti sisse lülitamata, kuid see õhk pole ikkagi nii külm, nagu ta olema peaks. Kas see on külmaaine vähesusest või peaks viga kusagilt mujalt otsima?
Vahetult peale täitmist eelmise aasta augustis tuli küll jääkülma õhku.
Millegipärast on ka minul tunne,et sel suvel tuleb jäist külma vähem,kui eelmise aasta palavatel suvekuudel. Eelmise aasta kevadel lasin külmameestel asja kontrollida ja selgus et rõhk normis,kuid arvasid et külmaine vana! Lasid süsteemi tühjaks ja täitsid uuega ja asi oli super! Ei usu,et asi aastaga vanaks läheb,aga külmaine pidavat mõnuga jalga laskma,kui kuskil leke! Leke ei saa suur olla,sest kompressor töötab ja torud märjad ja masina all loik. Ise arvan,et suvi ja suured kuumad"äkki" veel ees,siis plaan asja korrata!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Algselt postitas: roomlane
Saabianti õue peal on ka mingi firma, kus mul eelmisel aastal asi korda aeti...
Külminaator
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: simps
Oskab keegi öelda palju külmaine vahetus/täitmine maksab?
Tundub, et mul sama probleem..ei taha kohe mitte külma puhuda.
Tartus õnnestus 400.- eest sharanni kont ära täita, muidu on täitmine 500-700.- (mida mina tean)
Usa rauaga läks eelmine suvi 650.- Saabil pole veel vaja läinud:)
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Niisiis enda probleemile lahend leitud, jagan infi teistelegi äkki on ka kellelgi sama jama.
Igaks juhuks võib selle jubina ikka ära puhastada või vhetada
Nimelt siis kondi relee oli totaalselt tahmunud, see nihuke veider relee mis lülitab vheldumisi nii konti, kui ventikat Eks julla oli kuumade ilmadega päris segi läinud ja tahmama hakanud nüüd asi puhas ja kõik funkab täiega.
Selle pale öeldakse, et hakka viga otsima ikka lihtsatest asjadest. enne kui midagi totaalselt lahti kisud.
Igaks juhuks võib selle jubina ikka ära puhastada või vhetada
Nimelt siis kondi relee oli totaalselt tahmunud, see nihuke veider relee mis lülitab vheldumisi nii konti, kui ventikat Eks julla oli kuumade ilmadega päris segi läinud ja tahmama hakanud nüüd asi puhas ja kõik funkab täiega.
Selle pale öeldakse, et hakka viga otsima ikka lihtsatest asjadest. enne kui midagi totaalselt lahti kisud.

All paremal "J" on A/C kompressori relee.
"D" ja "I" on ventika releed vastavalt "low-speed" ja "high-speed".