Tere!
Lugu siis selline, et peale VM`i hooldust on märganud sellist asja, et hommikul autot käivitades on hoov sinist suitsu täis.
Suitsu tuleb ainult üks suur pahvakas, ning edasi on kõik pro
Varem tuli ainult peotäis valget suitsu. Nüüd aga "pisut" rohkem. Kas pean millegi pärast mures olema või on see tingitud praegustest ilmadest?
Tervitades,
Jupats
9-5 hommikused suitsupahvakud
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Uitmõte. Kui kat läheb soojaks, saab ta õli põletamisega hakkama. Külmalt mitte, sellest ka sinine suits.
EDIT: Mures tasub olla tõesti.
EDIT: Mures tasub olla tõesti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
see peaks olema kõige esimene märk sellest, et turbiin hakkab otsi andma. et tahaks nagu remonti, et siis saad odavamalt, ennem kui päris ribadeks lased.
kas sul karterituulutuskit on peal??
kas sul karterituulutuskit on peal??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Hmm, ühesõnaga selline sümptom, et kiirendamisel viskab kerge valgekassinaka suitsupahvaka summarist välja on siis nagu paha paha?
On sellel turbo ikaldumise algusel mingeid sümptomeid ka mille järgi nagu võiks kõrvaga kuulata ja nentida, et varsti lendab ribadeks asi
Ja üleüldse, kes ja kus ja mis hinna eest oleks nõus näiteks ühe 9-5 turbo ära hooldama?
Ise olen täheldanud kiirendamisel lahtise aknaga sõites mingit veidrat metalse kõlaga kõrinat (vana bmw tegi sarnast häält kui katis tükid lahti olid) huvitav kas saabi mootor peabki koormust saades sellist kerget kõrvalhäält tootma. Tühikäigul pöördesse lastes pole nagu midagi kuulda, suriseb ilma igasuguste kõrvalsaundideta.
On sellel turbo ikaldumise algusel mingeid sümptomeid ka mille järgi nagu võiks kõrvaga kuulata ja nentida, et varsti lendab ribadeks asi

Ja üleüldse, kes ja kus ja mis hinna eest oleks nõus näiteks ühe 9-5 turbo ära hooldama?
Ise olen täheldanud kiirendamisel lahtise aknaga sõites mingit veidrat metalse kõlaga kõrinat (vana bmw tegi sarnast häält kui katis tükid lahti olid) huvitav kas saabi mootor peabki koormust saades sellist kerget kõrvalhäält tootma. Tühikäigul pöördesse lastes pole nagu midagi kuulda, suriseb ilma igasuguste kõrvalsaundideta.
Algselt postitas: pluggerxxx
Hmm, ühesõnaga selline sümptom, et kiirendamisel viskab kerge valgekassinaka suitsupahvaka summarist välja on siis nagu paha paha?
On sellel turbo ikaldumise algusel mingeid sümptomeid ka mille järgi nagu võiks kõrvaga kuulata ja nentida, et varsti lendab ribadeks asi
Ja üleüldse, kes ja kus ja mis hinna eest oleks nõus näiteks ühe 9-5 turbo ära hooldama?
Ise olen täheldanud kiirendamisel lahtise aknaga sõites mingit veidrat metalse kõlaga kõrinat (vana bmw tegi sarnast häält kui katis tükid lahti olid) huvitav kas saabi mootor peabki koormust saades sellist kerget kõrvalhäält tootma. Tühikäigul pöördesse lastes pole nagu midagi kuulda, suriseb ilma igasuguste kõrvalsaundideta.
Kui katt umbes vms siis varsti ka turbo jne. Seda just need valged suitsupahvakud tähendavad
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Karterituulekit on peal. Kahtlustasin ise ka alguses turbiini lõppemist. Meieoludes on kati umbeminek ka suhteliselt võimalik. Viimati kui sai vahetatud v.kolektori tihend siis paistis turbo sees pisut ka õli. Ega VM´is suurhoolduse korras kolektori olekut ei kontrollita? Turbo olekut? Ise arvan, et mitte. 3 tunni jooksul kõike vast ei suudeta kontrollida.
EDIT: võib olla on tegemist piisava ajendiga mitsu turbo ostuks;)
EDIT: võib olla on tegemist piisava ajendiga mitsu turbo ostuks;)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Tubli!Algselt postitas: jupats
EDIT: võib olla on tegemist piisava ajendiga mitsu turbo ostuks;)
Siis tuleb teravam soft
kollektorid, sumpsid, katid
käigukast
mootori kapremont (silindrid on ovaalsed jne)
Ja saabki jälle mõnda aega rahulikult sõita.
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Qwinile:
Nüüdseks olen juba vaikselt loobunud softi teemadest. Mitsu turbo selle pärast, et on vastupidavam. Ja ega see hinnavahe on ju suhteliselt olematu. Sai autoga kokku lepitud, et üle 220hp sellesse autosse ei lähe. Seda põhjusel, et ei ole erilist soovi lõhkuda: veermikku, käimakasti, mootorit jne. (neid asju on palju).
Minu puhul on tegemist veel verinoore autojuhiga ning lollusi võib ka hiljem teha (või siis AMG´ga:D)
EI ÜTLE KUNAGI, kuna ei tea mida asjast arvan n. 6 kuu pärast.
EDIT: juba praegu on "Hõbenoole" puhul tegemist hallimassi liikuritest tunduvalt võimsama autoga(kriteerium, mis on noorele millegi pärast ülimalt tähtis:wtf:.)
Nüüdseks olen juba vaikselt loobunud softi teemadest. Mitsu turbo selle pärast, et on vastupidavam. Ja ega see hinnavahe on ju suhteliselt olematu. Sai autoga kokku lepitud, et üle 220hp sellesse autosse ei lähe. Seda põhjusel, et ei ole erilist soovi lõhkuda: veermikku, käimakasti, mootorit jne. (neid asju on palju).
Minu puhul on tegemist veel verinoore autojuhiga ning lollusi võib ka hiljem teha (või siis AMG´ga:D)
EI ÜTLE KUNAGI, kuna ei tea mida asjast arvan n. 6 kuu pärast.
EDIT: juba praegu on "Hõbenoole" puhul tegemist hallimassi liikuritest tunduvalt võimsama autoga(kriteerium, mis on noorele millegi pärast ülimalt tähtis:wtf:.)
Huvitav, seda juttu olen kunagi enne ka kuulnud.Algselt postitas: jupatsSai autoga kokku lepitud, et üle 220hp sellesse autosse ei lähe.
Aga never mind, küllap oli mõnes varajasemas elus

see 220 hobuse jutt on vist tulnud top gearist, kus Clakson olevat rääkinud mingi Saabi inseneriga, kes ütles, et 220 ongi maksimum esiveolise auto jaoks, rohkem võib, aga pole enam rationaalne ehk auto ei pane seda enam asfaldisse vaid rehvidesse.
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: iisak
Lisaks siia loetellu veel klaspisääred ja 9-5p...sekukkunud kolvigrupp:wall:
Hmm, mi sellel 9-5 siis selle kolvigrupiga pahasti on?
Algselt postitas: pluggerxxxAlgselt postitas: iisak
Lisaks siia loetellu veel klaspisääred ja 9-5p...sekukkunud kolvigrupp:wall:
Hmm, mi sellel 9-5 siis selle kolvigrupiga pahasti on?
Ei ole harvad juhused kui 200ndax tuhandeks on suht suur õli kadu , mis tingitud hõredast mootrist, ehk siis kolvid ovaalseks kulunud.