1. leht 1-st

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 9:15
Postitas Jupats
Tere!

Lugu siis selline, et peale VM`i hooldust on märganud sellist asja, et hommikul autot käivitades on hoov sinist suitsu täis.
Suitsu tuleb ainult üks suur pahvakas, ning edasi on kõik pro
Varem tuli ainult peotäis valget suitsu. Nüüd aga "pisut" rohkem. Kas pean millegi pärast mures olema või on see tingitud praegustest ilmadest?

Tervitades,
Jupats

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 9:19
Postitas IFF
Algselt postitas: jupats
Kas pean millegi pärast mures olema või on see tingitud praegustest ilmadest?

Tervitades,
Jupats

Või siis turbo viimastest töötundindest :?

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 9:21
Postitas qdwin
Uitmõte. Kui kat läheb soojaks, saab ta õli põletamisega hakkama. Külmalt mitte, sellest ka sinine suits.

EDIT: Mures tasub olla tõesti.

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 9:23
Postitas will
Ja ükskord /lähemal ajal/ ajab tagant valget suitsu nagu Minardi teami f1 ehk turbo minekul.

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 9:31
Postitas ivomets
see peaks olema kõige esimene märk sellest, et turbiin hakkab otsi andma. et tahaks nagu remonti, et siis saad odavamalt, ennem kui päris ribadeks lased.
kas sul karterituulutuskit on peal??

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 10:02
Postitas pluggerxxx
Hmm, ühesõnaga selline sümptom, et kiirendamisel viskab kerge valgekassinaka suitsupahvaka summarist välja on siis nagu paha paha?

On sellel turbo ikaldumise algusel mingeid sümptomeid ka mille järgi nagu võiks kõrvaga kuulata ja nentida, et varsti lendab ribadeks asi :?
Ja üleüldse, kes ja kus ja mis hinna eest oleks nõus näiteks ühe 9-5 turbo ära hooldama?

Ise olen täheldanud kiirendamisel lahtise aknaga sõites mingit veidrat metalse kõlaga kõrinat (vana bmw tegi sarnast häält kui katis tükid lahti olid) huvitav kas saabi mootor peabki koormust saades sellist kerget kõrvalhäält tootma. Tühikäigul pöördesse lastes pole nagu midagi kuulda, suriseb ilma igasuguste kõrvalsaundideta.

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 10:24
Postitas will
Algselt postitas: pluggerxxx
Hmm, ühesõnaga selline sümptom, et kiirendamisel viskab kerge valgekassinaka suitsupahvaka summarist välja on siis nagu paha paha?

On sellel turbo ikaldumise algusel mingeid sümptomeid ka mille järgi nagu võiks kõrvaga kuulata ja nentida, et varsti lendab ribadeks asi :?
Ja üleüldse, kes ja kus ja mis hinna eest oleks nõus näiteks ühe 9-5 turbo ära hooldama?

Ise olen täheldanud kiirendamisel lahtise aknaga sõites mingit veidrat metalse kõlaga kõrinat (vana bmw tegi sarnast häält kui katis tükid lahti olid) huvitav kas saabi mootor peabki koormust saades sellist kerget kõrvalhäält tootma. Tühikäigul pöördesse lastes pole nagu midagi kuulda, suriseb ilma igasuguste kõrvalsaundideta.

Kui katt umbes vms siis varsti ka turbo jne. Seda just need valged suitsupahvakud tähendavad

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 11:04
Postitas Jupats
Karterituulekit on peal. Kahtlustasin ise ka alguses turbiini lõppemist. Meieoludes on kati umbeminek ka suhteliselt võimalik. Viimati kui sai vahetatud v.kolektori tihend siis paistis turbo sees pisut ka õli. Ega VM´is suurhoolduse korras kolektori olekut ei kontrollita? Turbo olekut? Ise arvan, et mitte. 3 tunni jooksul kõike vast ei suudeta kontrollida.

EDIT: võib olla on tegemist piisava ajendiga mitsu turbo ostuks;)

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 11:20
Postitas qdwin
Algselt postitas: jupats
EDIT: võib olla on tegemist piisava ajendiga mitsu turbo ostuks;)
Tubli!
Siis tuleb teravam soft
kollektorid, sumpsid, katid
käigukast
mootori kapremont (silindrid on ovaalsed jne)
Ja saabki jälle mõnda aega rahulikult sõita.

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 11:30
Postitas Jupats
Qwinile:
Nüüdseks olen juba vaikselt loobunud softi teemadest. Mitsu turbo selle pärast, et on vastupidavam. Ja ega see hinnavahe on ju suhteliselt olematu. Sai autoga kokku lepitud, et üle 220hp sellesse autosse ei lähe. Seda põhjusel, et ei ole erilist soovi lõhkuda: veermikku, käimakasti, mootorit jne. (neid asju on palju).
Minu puhul on tegemist veel verinoore autojuhiga ning lollusi võib ka hiljem teha (või siis AMG´ga:D)
EI ÜTLE KUNAGI, kuna ei tea mida asjast arvan n. 6 kuu pärast.

EDIT: juba praegu on "Hõbenoole" puhul tegemist hallimassi liikuritest tunduvalt võimsama autoga(kriteerium, mis on noorele millegi pärast ülimalt tähtis:wtf:.)

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 12:09
Postitas sebastian
Algselt postitas: jupatsSai autoga kokku lepitud, et üle 220hp sellesse autosse ei lähe.
Huvitav, seda juttu olen kunagi enne ka kuulnud.
Aga never mind, küllap oli mõnes varajasemas elus :P.

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 12:18
Postitas Chipy
see 220 hobuse jutt on vist tulnud top gearist, kus Clakson olevat rääkinud mingi Saabi inseneriga, kes ütles, et 220 ongi maksimum esiveolise auto jaoks, rohkem võib, aga pole enam rationaalne ehk auto ei pane seda enam asfaldisse vaid rehvidesse.

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 12:45
Postitas iisak
Lisaks siia loetellu veel klaspisääred ja 9-5p...sekukkunud kolvigrupp:wall:

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 13:52
Postitas pluggerxxx
Algselt postitas: iisak
Lisaks siia loetellu veel klaspisääred ja 9-5p...sekukkunud kolvigrupp:wall:

Hmm, mi sellel 9-5 siis selle kolvigrupiga pahasti on?

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 14:10
Postitas Jupats
tegelt see 220 teema sai suhteliselt laest võetud. Nagu ka Sebastian mainis siis oli mul algselt ka selline plaan...

9-5 hommikused suitsupahvakud

Postitatud: T Mai 29, 2007 21:46
Postitas dohman
Algselt postitas: pluggerxxx
Algselt postitas: iisak
Lisaks siia loetellu veel klaspisääred ja 9-5p...sekukkunud kolvigrupp:wall:

Hmm, mi sellel 9-5 siis selle kolvigrupiga pahasti on?

Ei ole harvad juhused kui 200ndax tuhandeks on suht suur õli kadu , mis tingitud hõredast mootrist, ehk siis kolvid ovaalseks kulunud.