1. leht 1-st
Check Engine kiri armatuuril
Postitatud: R Juun 29, 2007 17:01
Postitas freddirek
Värske Saab 9-5 (1999) omanik. Neljapäeval ees kettide vahetus. Eile tekkis armatuurile kiri check engine. Automaatkäigukast on. Parkimise peal tunduvad mootori pöörded liiga kõrged. Drive peal normaalne.
Nüüd siis ongi küsimus, et kui riskantne on sõitma minna. Vähekene oleks vaja enne neljapäeva sõita.
Suht segane jutt sai, aga äkki keegi oskab midagi tarka öelda
Check Engine kiri armatuuril
Postitatud: R Juun 29, 2007 17:03
Postitas Jupats
Ei soovita sõita, kui check engine põleb. Kurat seda teab mis sul seal peetis on. Suht suur risk on, et pärast tuleb kap.remont teha. Aga samas võib ka nii olla, et midagi ei juhtu. Võta näpust.
Check Engine kiri armatuuril
Postitatud: L Juun 30, 2007 0:05
Postitas svenska
Kuigi mul on manuaalkast aga sarnane asi oli ka. Nimelt põles check engine(mitte pidevalt, vaid aeg-ajalt) ja samas tühikäigu pöörded olid ebastabiilsed, kõikunud kuskil 900-1500 rpm vahemikus. Asi oli talvel. Varsti peale seda läksin VMi hooldusesse ning seal diagnoositi temperatuurianduri viga. Kui küsisin et kas seda tuleb siis uue vastu ära vahetada siis öeldi mulle et tegelikult ei pea see endaga kaasa mingeid tõsiseid probleeme tooma. Nii ta jäigi. Ja mõni nädal hiljem ei põlenud see check engine enam (noh juba mitu kuud siis). Aga olen kindel et kui tulevasel talvel sama asi kordub siis lasen siiski seda temperatuuriandurit ära vahetada. Vot selline lugu

Ja Jupatsiga nõustun et mida varem lased kontrollida milles viga on seda parem
Check Engine kiri armatuuril
Postitatud: L Juun 30, 2007 14:01
Postitas freddirek
Troostis nädalaalgul diagnostikas käies; öeldi, et temperatuuriandur õhtal. Nii võib asi selles ollagi. Tänud , kes vastata viitsisid

Kas ma ise kah kuidagi kontrollida saaks, et see check engine selles anduris kinni on?
Check Engine kiri armatuuril
Postitatud: E Juul 02, 2007 23:48
Postitas snowguy
kaval oleks lasta kuskil tech2 taha panna ja lasta uurida mis asjapulk probleemi valmistab
minul ka põleb vahetevahel see check engine kuid auto läbis ketivahetuse ja käigukasti hoolduse ning muid vigu nagu ei ole tuvastanud
Check Engine kiri armatuuril
Postitatud: T Juul 03, 2007 1:28
Postitas freddirek
Homme kaval olengi

. Kuna ketivahetus neljap. ees siis tahaks täpselt teada, kas pikemat sõitu ette võtta. Kurb oleks, kui MIKI-ga midagi hullu juhtuks, ühe Pärnu otsa pärast...
Check Engine kiri armatuuril
Postitatud: K Juul 04, 2007 8:05
Postitas Trionic
Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: freddirek
Troostis nädalaalgul diagnostikas käies; öeldi, et temperatuuriandur õhtal. Nii võib asi selles ollagi. Tänud , kes vastata viitsisid

Kas ma ise kah kuidagi kontrollida saaks, et see check engine selles anduris kinni on?
Pane töötav temp andur ja vaata, kas check engine kustub ära.
Ei ta kustu:fight:
Check Engine kiri armatuuril
Postitatud: K Juul 04, 2007 8:16
Postitas Trionic
Algselt postitas: freddirek
Homme kaval olengi

. Kuna ketivahetus neljap. ees siis tahaks täpselt teada, kas pikemat sõitu ette võtta. Kurb oleks, kui MIKI-ga midagi hullu juhtuks, ühe Pärnu otsa pärast...
Kuni auto laseb sõita,saad temaga seda ka teha(va. õliprobleemid ja ebaloomulikud mootorikolinad). Isegi,kui ta läheb "limp-home`le",on võimalik edukalt kulgeda(kuigi äärmiselt ebamugav). Alfonze tuli saksast "limphomega" edukalt Troostini ja mina manööverdan ka päevast -päeva sellistega.
Check Engine kiri armatuuril
Postitatud: K Sept 26, 2007 23:57
Postitas zupa9000cd
sisselaskesse lekib õhku, kontrolli vaakumvoolikuid. "check engine" on väga tihedalt seotud lambdaga. olen kokkupuutunud. kapremodi oht on küll jõle väike, kui ülejäänud näidud norm. on .
Check Engine kiri armatuuril
Postitatud: K Okt 10, 2007 9:39
Postitas zupa9000cd
upitaks siis seda teemat ka küsimusega, et kas probleem läbihammustatud ja mis viga oli.