Värske Saab 9-5 (1999) omanik. Neljapäeval ees kettide vahetus. Eile tekkis armatuurile kiri check engine. Automaatkäigukast on. Parkimise peal tunduvad mootori pöörded liiga kõrged. Drive peal normaalne.
Nüüd siis ongi küsimus, et kui riskantne on sõitma minna. Vähekene oleks vaja enne neljapäeva sõita.
Suht segane jutt sai, aga äkki keegi oskab midagi tarka öelda
Check Engine kiri armatuuril
Kuigi mul on manuaalkast aga sarnane asi oli ka. Nimelt põles check engine(mitte pidevalt, vaid aeg-ajalt) ja samas tühikäigu pöörded olid ebastabiilsed, kõikunud kuskil 900-1500 rpm vahemikus. Asi oli talvel. Varsti peale seda läksin VMi hooldusesse ning seal diagnoositi temperatuurianduri viga. Kui küsisin et kas seda tuleb siis uue vastu ära vahetada siis öeldi mulle et tegelikult ei pea see endaga kaasa mingeid tõsiseid probleeme tooma. Nii ta jäigi. Ja mõni nädal hiljem ei põlenud see check engine enam (noh juba mitu kuud siis). Aga olen kindel et kui tulevasel talvel sama asi kordub siis lasen siiski seda temperatuuriandurit ära vahetada. Vot selline lugu
Ja Jupatsiga nõustun et mida varem lased kontrollida milles viga on seda parem

Ei ta kustu:fight:Algselt postitas: roomlanePane töötav temp andur ja vaata, kas check engine kustub ära.Algselt postitas: freddirek
Troostis nädalaalgul diagnostikas käies; öeldi, et temperatuuriandur õhtal. Nii võib asi selles ollagi. Tänud , kes vastata viitsisidKas ma ise kah kuidagi kontrollida saaks, et see check engine selles anduris kinni on?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: freddirek
Homme kaval olengi. Kuna ketivahetus neljap. ees siis tahaks täpselt teada, kas pikemat sõitu ette võtta. Kurb oleks, kui MIKI-ga midagi hullu juhtuks, ühe Pärnu otsa pärast...
Kuni auto laseb sõita,saad temaga seda ka teha(va. õliprobleemid ja ebaloomulikud mootorikolinad). Isegi,kui ta läheb "limp-home`le",on võimalik edukalt kulgeda(kuigi äärmiselt ebamugav). Alfonze tuli saksast "limphomega" edukalt Troostini ja mina manööverdan ka päevast -päeva sellistega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
sisselaskesse lekib õhku, kontrolli vaakumvoolikuid. "check engine" on väga tihedalt seotud lambdaga. olen kokkupuutunud. kapremodi oht on küll jõle väike, kui ülejäänud näidud norm. on .
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
upitaks siis seda teemat ka küsimusega, et kas probleem läbihammustatud ja mis viga oli.