Check Engine kiri armatuuril

Teemad elektroonikast...
Vasta
freddirek
Postitusi: 49
Liitunud: R Juun 29, 2007 16:27
Asukoht:
Auto:

#1

Värske Saab 9-5 (1999) omanik. Neljapäeval ees kettide vahetus. Eile tekkis armatuurile kiri check engine. Automaatkäigukast on. Parkimise peal tunduvad mootori pöörded liiga kõrged. Drive peal normaalne.
Nüüd siis ongi küsimus, et kui riskantne on sõitma minna. Vähekene oleks vaja enne neljapäeva sõita.
Suht segane jutt sai, aga äkki keegi oskab midagi tarka öelda
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#2

Ei soovita sõita, kui check engine põleb. Kurat seda teab mis sul seal peetis on. Suht suur risk on, et pärast tuleb kap.remont teha. Aga samas võib ka nii olla, et midagi ei juhtu. Võta näpust.
svenska
Postitusi: 116
Liitunud: L Mai 26, 2007 16:35
Asukoht:
Auto:

#3

Kuigi mul on manuaalkast aga sarnane asi oli ka. Nimelt põles check engine(mitte pidevalt, vaid aeg-ajalt) ja samas tühikäigu pöörded olid ebastabiilsed, kõikunud kuskil 900-1500 rpm vahemikus. Asi oli talvel. Varsti peale seda läksin VMi hooldusesse ning seal diagnoositi temperatuurianduri viga. Kui küsisin et kas seda tuleb siis uue vastu ära vahetada siis öeldi mulle et tegelikult ei pea see endaga kaasa mingeid tõsiseid probleeme tooma. Nii ta jäigi. Ja mõni nädal hiljem ei põlenud see check engine enam (noh juba mitu kuud siis). Aga olen kindel et kui tulevasel talvel sama asi kordub siis lasen siiski seda temperatuuriandurit ära vahetada. Vot selline lugu :drive: Ja Jupatsiga nõustun et mida varem lased kontrollida milles viga on seda parem
freddirek
Postitusi: 49
Liitunud: R Juun 29, 2007 16:27
Asukoht:
Auto:

#4

Troostis nädalaalgul diagnostikas käies; öeldi, et temperatuuriandur õhtal. Nii võib asi selles ollagi. Tänud , kes vastata viitsisid :P Kas ma ise kah kuidagi kontrollida saaks, et see check engine selles anduris kinni on?
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#5

kaval oleks lasta kuskil tech2 taha panna ja lasta uurida mis asjapulk probleemi valmistab

minul ka põleb vahetevahel see check engine kuid auto läbis ketivahetuse ja käigukasti hoolduse ning muid vigu nagu ei ole tuvastanud
freddirek
Postitusi: 49
Liitunud: R Juun 29, 2007 16:27
Asukoht:
Auto:

#6

Homme kaval olengi :D . Kuna ketivahetus neljap. ees siis tahaks täpselt teada, kas pikemat sõitu ette võtta. Kurb oleks, kui MIKI-ga midagi hullu juhtuks, ühe Pärnu otsa pärast...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: roomlane
Algselt postitas: freddirek
Troostis nädalaalgul diagnostikas käies; öeldi, et temperatuuriandur õhtal. Nii võib asi selles ollagi. Tänud , kes vastata viitsisid :P Kas ma ise kah kuidagi kontrollida saaks, et see check engine selles anduris kinni on?
Pane töötav temp andur ja vaata, kas check engine kustub ära.
Ei ta kustu:fight:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: freddirek
Homme kaval olengi :D . Kuna ketivahetus neljap. ees siis tahaks täpselt teada, kas pikemat sõitu ette võtta. Kurb oleks, kui MIKI-ga midagi hullu juhtuks, ühe Pärnu otsa pärast...

Kuni auto laseb sõita,saad temaga seda ka teha(va. õliprobleemid ja ebaloomulikud mootorikolinad). Isegi,kui ta läheb "limp-home`le",on võimalik edukalt kulgeda(kuigi äärmiselt ebamugav). Alfonze tuli saksast "limphomega" edukalt Troostini ja mina manööverdan ka päevast -päeva sellistega.
zupa9000cd
Postitusi: 116
Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
Asukoht: Rakvere
Auto:

#9

sisselaskesse lekib õhku, kontrolli vaakumvoolikuid. "check engine" on väga tihedalt seotud lambdaga. olen kokkupuutunud. kapremodi oht on küll jõle väike, kui ülejäänud näidud norm. on .
zupa9000cd
Postitusi: 116
Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
Asukoht: Rakvere
Auto:

#10

upitaks siis seda teemat ka küsimusega, et kas probleem läbihammustatud ja mis viga oli.
Vasta