Vaatame kas foorumlased suudavad mu SAABilainele tagasi keerata.
Olen hetkel liisimas omale uuemat sorti autot daily driveriks.
Sõelal on Peugeot 406 universaal ca 2002 aasta (HDI diisel).
Samas hakkasin mõtlema, et äkki võiks SAABi kasuks otsustada.
On mingeid ideid. (muuseas saabi puhul bens/diisel ei mängi rolli)
Tahaks 9-5-t, aga need tunduvad jube kallid pidada. Kuna on pungil tüüpvigadest ja tüüpvead jube kulukad remontida.
Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000
9-3 diislil pole kulukaid tüüpvigu, see 2.2 tundub olevat suhtkoht pommikindel mootor , õhulugeja oli vast kulukaim vidin mis ära surra võib, pump maksab vähem kui näiteks bemmil (25k vs 17 v 22k, antud pesukotil peaks juba uuem pump olema ja selle suremise korral võib arvestada suurusjärguga 60k nagu näiteks mersumootoritel), samas ei ole pump justtäpselt see asi mida iga päev vahetatakse. Muud asjad, nagu sharniirid, stabika puksid, mis kriuksuma hakkavad, SID osaline surm ja el. antenni nõrkus , ei ole nagu märkimist väärt
406 on maanteel veel "lödim" ja teerööbastes "tundelisem" kui 9-3. lisaks arvesta mõningate el.hädadega, kui sind need ei loksuta, siis suurem on ta küll...
406 on maanteel veel "lödim" ja teerööbastes "tundelisem" kui 9-3. lisaks arvesta mõningate el.hädadega, kui sind need ei loksuta, siis suurem on ta küll...
Mis tootja diisel see 2.2 on ? Isuzu?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
see masin kannatab kriitikat? keegi elusast peast on näinud?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
see masin kannatab kriitikat? keegi elusast peast on näinud?
Algselt postitas: stennadi
Mis tootja diisel see 2.2 on ? Isuzu?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
see masin kannatab kriitikat? keegi elusast peast on näinud?
Tundub,et see firma on Saabidega suht kodus,sest pool aastat tagasi oli seal platsil 5 Saabi,millest 3 olid diislid.Nii,et tuleb teha Rakverre asja!Kahjuks seal (Rakveres)foorumlasi vist pole nagu.
See Rakvere autopood on sihuke, mille pärast ma ise sinnasõitu ette ei võtaks - sai kunagi äiale avensist sealt käidud vaatamas, a auto nägi välja (nagu seal enamus) väga räsitud, ja jõhkralt tagasi keritud. Ehk siis tõsine kontroll abiks ikka.
Kui keskmist kütusekulu miskiks näitajaks pidada, siis jaanipäevaaegne Tln - Riia - Jurmala - Valga - Põlva- Jõgeva - Põlva - Jõgeva - Tallinn ots koos mõõduka kiiruseületamisega eestis ja mitte nii mõõduka kiiruseületamisega Lätis ja riia ummikutes kihutamine ja linnasõitu ka, kokku miski 1400km sai läbitud nii, et keskmine kulu oli 5.4 ..
Mine tuhla mobiles, ja lase auto saksast tuua, ära DOCSi kasuta, vaid võta Tan'i käest kontaktid - temale toodi oluliselt mõistlikuma rahahulga eest. Sakslasele helista, nõua hooldusraamatut faksi või maili teel ja suhtle ka sealse hooldajaga, kui asi aus, siis frits ei hakka sulle valetama. Aint kui seal auto oluliselt odavamalt turuhinnast müügis, siis teisest küljest frits ei viitsi sinuga jamada, vaid parseldab kellelegi kolmandale maha. Eniveis, maksad umbes samapalju või veidi rohkem aga saad ka seevastu OK auto. Saabi ei tohi turult odavaimat osta..
Kui keskmist kütusekulu miskiks näitajaks pidada, siis jaanipäevaaegne Tln - Riia - Jurmala - Valga - Põlva- Jõgeva - Põlva - Jõgeva - Tallinn ots koos mõõduka kiiruseületamisega eestis ja mitte nii mõõduka kiiruseületamisega Lätis ja riia ummikutes kihutamine ja linnasõitu ka, kokku miski 1400km sai läbitud nii, et keskmine kulu oli 5.4 ..
Mine tuhla mobiles, ja lase auto saksast tuua, ära DOCSi kasuta, vaid võta Tan'i käest kontaktid - temale toodi oluliselt mõistlikuma rahahulga eest. Sakslasele helista, nõua hooldusraamatut faksi või maili teel ja suhtle ka sealse hooldajaga, kui asi aus, siis frits ei hakka sulle valetama. Aint kui seal auto oluliselt odavamalt turuhinnast müügis, siis teisest küljest frits ei viitsi sinuga jamada, vaid parseldab kellelegi kolmandale maha. Eniveis, maksad umbes samapalju või veidi rohkem aga saad ka seevastu OK auto. Saabi ei tohi turult odavaimat osta..
Mis seal nii erilist on:?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Tahaks 9-5-t, aga need tunduvad jube kallid pidada. Kuna on pungil tüüpvigadest ja tüüpvead jube kulukad remontida. [/quote]
Töökaaslane just rääkis oma mazda 3-e remondist.Õnneks sai omale 9-5 ostetud, vähemalt jõuan oma palga juures üleval pidada. Mazda jääks vist seisma...
Töökaaslane just rääkis oma mazda 3-e remondist.Õnneks sai omale 9-5 ostetud, vähemalt jõuan oma palga juures üleval pidada. Mazda jääks vist seisma...
Algselt postitas: stennadi
Kuda Griffin kütet põletab oma vaukuuega? keskeltläbi 15 l sajale saab hakkama?
Vaata siia http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... &page=10
10. leht lõpu poole
Kirjutasin siia oma Griffini bensiinikulust.
Algselt postitas: stennadi
Mul ühel heal tuttaval oli 9-5. Tema sai sellel vahetada SID, Turbo , mootori kett ja sillas päris palju asju. Arved olid päris korralikud. See natuke teeb murelikuks.
Ega sa neid asju iga aasta vaheta, masin oli ehk pikalt hooldamata, nüüd saab tuttav sul mitu aastat rahus sõita äkki ?
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
heal sirgel maanteel 7-8, mägisemal-karedamal 8-9, tln linnas (pikemad sirged) 12-13, trt linnas (lühikesed sirged) 14-17 (see on reaalne suvine kütusekulu, mitte ainult SID-i põhjal). stennadi, kui huvitab, tule tee minu omaga proovisõituAlgselt postitas: stennadi
Kuda Griffin kütet põletab oma vaukuuega? keskeltläbi 15 l sajale saab hakkama?

Algselt postitas: Helix
Miks pidevalt Griffin`i peale nii sillas ollakse? Kütet põletab rohkem kui Aero, minek samas uimasem. Lisadest on mul samad asjad peal mis Griffinil. Põhjendage seltsimehed.
"Andku jumal neile andeks, sest nad ei tea, millest nad räägivad"
Toetu faktidele, mitte oletustele.
Tehaseandmed:
Griffin 3.0t V6 Ecopower 147kW
Fuel consumption* litres/I00 km:
auto. 15.5/8.0/10.8.
0 to 60 mph: 8.5 sec.
Aero 2.3 Turbo Ecopower 169 kW
Fuel consumption*litres/100km
auto 15.3/8.2/10/8:
0 to 60mph: 7.8 sec.
Lisavarustus on Griffinil alati TÄISLISAD (elektriistmed, ventileeritavad istmed, mälud, isetumenevad peeglid, TCS, Harman/Kardoni helisüsteem ja palju muud), Aerol samas oli standardvarustus täielik blank ning sa hakkasid talle kõike seda varustust peale panema, mis Griffil standardis.
Sinu masinaga on natuke kohatu võrrelda, kuna aastaarvud erinevad (Griffi toodeti 99-01); KUID aastatel 02-03 oli tootmises V6t mootor Arc ning Vector versioonidele, ning neile sai lisana võtta Griffini paketti - mis andis pea kõik olemasoleva lisavarustuse.
Autode suunitlus on ka muidugi erinev, Griff on mõeldud härrasmehele kruiisimiseks, Aero turbohoolikule boostimiseks.
Sõida mõne korras Griffiniga, saad aru vahest. IMHO 184kW Aero on äärmiselt kehva edasiastumisega (kõne all herr qdwini masin); tonnine rebib edasi ikka tunduvalt paremini - nii vähemalt ütleb pe**emeeter.
terv, teager (sry vähe tulihingelise posti pärast)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Nii hull see ka ei ole. Mõõtmistulemused oleksid siiski aerol aerole omased. Aga nagu Teager kirjutas, tonnisega võrreldes ei ole tunnet.Algselt postitas: teager
IMHO 184kW Aero on äärmiselt kehva edasiastumisega (kõne all herr qdwini masin); tonnine rebib edasi ikka tunduvalt paremini - nii vähemalt ütleb pe**emeeter.
terv, teager (sry vähe tulihingelise posti pärast)
Griffini V6-l on hääl, mida Aero R4 vastu panna ei saa. Kui just ei ole sumpside asemel resokad.
kui mõned aastad tagasi omale griffini ostsin, siis oli see ka just sellepärast et griffinil on kõik lisad kohe olemas ja hind oli aero-st odavam. Hetkel liiklen aeroga ja minu tagumiku tunnetus ütleb et aero käib edasi siiski paremini kui griffin. Lisaks on aerol veidi ka välimuse peale panustatud (eriti MY2004), see ka üks põhjus mis mind tagasi saabi juurde tõi + muidugi turbomootor:headbang:
aga tulles tagasi esimese postituse juurde siis ma hästi ei kujuta ette, kui peaksin praegu loobuma oma saabist mõne prantsuse margi vastu...
aga tulles tagasi esimese postituse juurde siis ma hästi ei kujuta ette, kui peaksin praegu loobuma oma saabist mõne prantsuse margi vastu...