1. leht 2-st

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 20:25
Postitas stennadi
Vaatame kas foorumlased suudavad mu SAABilainele tagasi keerata.

Olen hetkel liisimas omale uuemat sorti autot daily driveriks.
Sõelal on Peugeot 406 universaal ca 2002 aasta (HDI diisel).

Samas hakkasin mõtlema, et äkki võiks SAABi kasuks otsustada.
On mingeid ideid. (muuseas saabi puhul bens/diisel ei mängi rolli)
Tahaks 9-5-t, aga need tunduvad jube kallid pidada. Kuna on pungil tüüpvigadest ja tüüpvead jube kulukad remontida.

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 20:29
Postitas stennadi
ahjaa - 9-3 diisel on iseenesest huvitav lahendus, aga see moto on vist paras ikaldus. (suur oht orki lennata valusalt)

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 20:34
Postitas epsum
9-3 diislil pole kulukaid tüüpvigu, see 2.2 tundub olevat suhtkoht pommikindel mootor , õhulugeja oli vast kulukaim vidin mis ära surra võib, pump maksab vähem kui näiteks bemmil (25k vs 17 v 22k, antud pesukotil peaks juba uuem pump olema ja selle suremise korral võib arvestada suurusjärguga 60k nagu näiteks mersumootoritel), samas ei ole pump justtäpselt see asi mida iga päev vahetatakse. Muud asjad, nagu sharniirid, stabika puksid, mis kriuksuma hakkavad, SID osaline surm ja el. antenni nõrkus , ei ole nagu märkimist väärt

406 on maanteel veel "lödim" ja teerööbastes "tundelisem" kui 9-3. lisaks arvesta mõningate el.hädadega, kui sind need ei loksuta, siis suurem on ta küll...

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 20:37
Postitas stennadi
Mis tootja diisel see 2.2 on ? Isuzu?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

see masin kannatab kriitikat? keegi elusast peast on näinud?

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 20:45
Postitas Jürgen
Opeli diisel peaks olema.

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 20:53
Postitas heikiw
Algselt postitas: stennadi
Mis tootja diisel see 2.2 on ? Isuzu?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html


see masin kannatab kriitikat? keegi elusast peast on näinud?

Tundub,et see firma on Saabidega suht kodus,sest pool aastat tagasi oli seal platsil 5 Saabi,millest 3 olid diislid.Nii,et tuleb teha Rakverre asja!Kahjuks seal (Rakveres)foorumlasi vist pole nagu.

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 21:03
Postitas teager
V6 Griffin, mis seal ikka valida :headbang:

terv, teager

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 21:05
Postitas rantto
Tee oma pakkumine, mul on uus kõrgsurvepump juba peal, uus sidur, heater ja palju uusi osasid. Peagi uued esisilla puksid ja tutikad rehvid. Keskmine kütusekulu on pragu 5,9L/100km

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 21:30
Postitas epsum
See Rakvere autopood on sihuke, mille pärast ma ise sinnasõitu ette ei võtaks - sai kunagi äiale avensist sealt käidud vaatamas, a auto nägi välja (nagu seal enamus) väga räsitud, ja jõhkralt tagasi keritud. Ehk siis tõsine kontroll abiks ikka.

Kui keskmist kütusekulu miskiks näitajaks pidada, siis jaanipäevaaegne Tln - Riia - Jurmala - Valga - Põlva- Jõgeva - Põlva - Jõgeva - Tallinn ots koos mõõduka kiiruseületamisega eestis ja mitte nii mõõduka kiiruseületamisega Lätis ja riia ummikutes kihutamine ja linnasõitu ka, kokku miski 1400km sai läbitud nii, et keskmine kulu oli 5.4 ..
Mine tuhla mobiles, ja lase auto saksast tuua, ära DOCSi kasuta, vaid võta Tan'i käest kontaktid - temale toodi oluliselt mõistlikuma rahahulga eest. Sakslasele helista, nõua hooldusraamatut faksi või maili teel ja suhtle ka sealse hooldajaga, kui asi aus, siis frits ei hakka sulle valetama. Aint kui seal auto oluliselt odavamalt turuhinnast müügis, siis teisest küljest frits ei viitsi sinuga jamada, vaid parseldab kellelegi kolmandale maha. Eniveis, maksad umbes samapalju või veidi rohkem aga saad ka seevastu OK auto. Saabi ei tohi turult odavaimat osta..

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 22:05
Postitas Jürgen

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 22:07
Postitas iisak
Mis seal nii erilist on:?

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 22:12
Postitas Cyber
Algselt postitas: iisak
Mis seal nii erilist on:?
Võibolla see:

Müüja
Jürgen

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 22:15
Postitas stennadi
Kuda Griffin kütet põletab oma vaukuuega? keskeltläbi 15 l sajale saab hakkama?

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 22:23
Postitas jannos
Tahaks 9-5-t, aga need tunduvad jube kallid pidada. Kuna on pungil tüüpvigadest ja tüüpvead jube kulukad remontida. [/quote]


Töökaaslane just rääkis oma mazda 3-e remondist.Õnneks sai omale 9-5 ostetud, vähemalt jõuan oma palga juures üleval pidada. Mazda jääks vist seisma...

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 22:39
Postitas stennadi
Mul ühel heal tuttaval oli 9-5. Tema sai sellel vahetada SID, Turbo , mootori kett ja sillas päris palju asju. Arved olid päris korralikud. See natuke teeb murelikuks.

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 22:41
Postitas Aimar
Algselt postitas: stennadi
Kuda Griffin kütet põletab oma vaukuuega? keskeltläbi 15 l sajale saab hakkama?

Vaata siia http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... &page=10

10. leht lõpu poole

Kirjutasin siia oma Griffini bensiinikulust.

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 23:00
Postitas Helix
Miks pidevalt Griffin`i peale nii sillas ollakse? Kütet põletab rohkem kui Aero, minek samas uimasem. Lisadest on mul samad asjad peal mis Griffinil. Põhjendage seltsimehed.

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 23:18
Postitas Tan
Algselt postitas: stennadi
Mul ühel heal tuttaval oli 9-5. Tema sai sellel vahetada SID, Turbo , mootori kett ja sillas päris palju asju. Arved olid päris korralikud. See natuke teeb murelikuks.

Ega sa neid asju iga aasta vaheta, masin oli ehk pikalt hooldamata, nüüd saab tuttav sul mitu aastat rahus sõita äkki ?

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 23:34
Postitas iisak
Ma hästi ei usu,et keegi teist oma 9-5-l teist korda kette vahetama hakkab:wise:

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: N Juul 05, 2007 23:55
Postitas stennadi
To Tan : Kutil sai sellest autost väga siiber. Ostsis Volvo V70

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: R Juul 06, 2007 0:07
Postitas aljoga
Algselt postitas: stennadi
Kuda Griffin kütet põletab oma vaukuuega? keskeltläbi 15 l sajale saab hakkama?
heal sirgel maanteel 7-8, mägisemal-karedamal 8-9, tln linnas (pikemad sirged) 12-13, trt linnas (lühikesed sirged) 14-17 (see on reaalne suvine kütusekulu, mitte ainult SID-i põhjal). stennadi, kui huvitab, tule tee minu omaga proovisõitu ;) Saabikiiksu 9-5l eriti väga manu pole, aga ülimugav ja -mõnus teistmoodi väljanägemisega kruiser on küll.

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: R Juul 06, 2007 0:22
Postitas teager
Algselt postitas: Helix
Miks pidevalt Griffin`i peale nii sillas ollakse? Kütet põletab rohkem kui Aero, minek samas uimasem. Lisadest on mul samad asjad peal mis Griffinil. Põhjendage seltsimehed.

"Andku jumal neile andeks, sest nad ei tea, millest nad räägivad"

Toetu faktidele, mitte oletustele.

Tehaseandmed:
Griffin 3.0t V6 Ecopower 147kW
Fuel consumption* litres/I00 km:
auto. 15.5/8.0/10.8.

0 to 60 mph: 8.5 sec.

Aero 2.3 Turbo Ecopower 169 kW
Fuel consumption*litres/100km
auto 15.3/8.2/10/8:

0 to 60mph: 7.8 sec.

Lisavarustus on Griffinil alati TÄISLISAD (elektriistmed, ventileeritavad istmed, mälud, isetumenevad peeglid, TCS, Harman/Kardoni helisüsteem ja palju muud), Aerol samas oli standardvarustus täielik blank ning sa hakkasid talle kõike seda varustust peale panema, mis Griffil standardis.

Sinu masinaga on natuke kohatu võrrelda, kuna aastaarvud erinevad (Griffi toodeti 99-01); KUID aastatel 02-03 oli tootmises V6t mootor Arc ning Vector versioonidele, ning neile sai lisana võtta Griffini paketti - mis andis pea kõik olemasoleva lisavarustuse.

Autode suunitlus on ka muidugi erinev, Griff on mõeldud härrasmehele kruiisimiseks, Aero turbohoolikule boostimiseks.

Sõida mõne korras Griffiniga, saad aru vahest. IMHO 184kW Aero on äärmiselt kehva edasiastumisega (kõne all herr qdwini masin); tonnine rebib edasi ikka tunduvalt paremini - nii vähemalt ütleb pe**emeeter.

terv, teager (sry vähe tulihingelise posti pärast)

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: R Juul 06, 2007 0:42
Postitas kasparius
ja mitteüleüldse ei imesta teageri 9-5 aut aero jutu kohta. Been there, done that.
aeroga saab boosti lihtsalt juurde. griffiga natuke keerulisem....

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: R Juul 06, 2007 0:58
Postitas qdwin
Algselt postitas: teager
IMHO 184kW Aero on äärmiselt kehva edasiastumisega (kõne all herr qdwini masin); tonnine rebib edasi ikka tunduvalt paremini - nii vähemalt ütleb pe**emeeter.

terv, teager (sry vähe tulihingelise posti pärast)
Nii hull see ka ei ole. Mõõtmistulemused oleksid siiski aerol aerole omased. Aga nagu Teager kirjutas, tonnisega võrreldes ei ole tunnet.
Griffini V6-l on hääl, mida Aero R4 vastu panna ei saa. Kui just ei ole sumpside asemel resokad.

Ostuabi Saab hinnaklassis 65000-125000

Postitatud: L Juul 07, 2007 13:27
Postitas MaxPower
kui mõned aastad tagasi omale griffini ostsin, siis oli see ka just sellepärast et griffinil on kõik lisad kohe olemas ja hind oli aero-st odavam. Hetkel liiklen aeroga ja minu tagumiku tunnetus ütleb et aero käib edasi siiski paremini kui griffin. Lisaks on aerol veidi ka välimuse peale panustatud (eriti MY2004), see ka üks põhjus mis mind tagasi saabi juurde tõi + muidugi turbomootor:headbang:

aga tulles tagasi esimese postituse juurde siis ma hästi ei kujuta ette, kui peaksin praegu loobuma oma saabist mõne prantsuse margi vastu...