NG mootor puterdab gaasi vajutades.

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#1

mootor 2.3 110kw.


tekkis mingi jama , et kui gaasi vajutan siis jääb mootor vahel seisma nagu ei saaks kütet kätte või kaob vool ja seda just 2000-4000 pöörde juures ?
aga kui konditsioneer sees on siis probleemi pole.

on kellegil kogemusi sarnase jamaga?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

AC maha-koormus väiksem. Kirjelduse järgi võiks õhumõõturit kahtlustada,või lendas õhuresonaatori kopsik drosselklapilt lahti,või,või......
Lase mõnel oskajamal vaadata.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#3

chek engine ka vilgub põhimõtteliselt vahelduva eduga.
siis kui gaasi ei vajuta siis põleb ja nii kui gaasi vajutan kustub ära.
kas õhulugejas asi ikka?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Siis mingi muu kamm,kui korrapäraselt ei vilgu,mingi ühenduste jama vms. CE võib vanematel mudelitel vilkuda korrapäraste vahedega teatud kordi,siis paus ja jälle(näit.7 korda,paus,7 korda paus jne.).Tech oleks abiks,või mõni OBD-tool.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#5

millist kohta tartus soovitate selle asja kontrollimiseks, ise vist ei saa midagi teha?
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#6

viga oli segusiibri anduris.
SandraM
Postitusi: 5
Liitunud: T Mai 06, 2008 15:23
Asukoht:
Auto:

#7

Jaaa ,mul sama asi .Check engine põleb siis vahel kustub ja nyyd mootor vabsjee kokutab klõkk-klõkk ,nagu puterdaks ka . Peab ka laskma seda segusiibri andurit tsekata
Vasta