Sai käidud pärnus ning kohalejõudes avastasin esiteks, et tagurpidi käik ei lähe korralikult sissse, siis mingi ajapärast juba hakkasid ka ülejäänud käigud raskelt sisse minema, tallinnasse jõudes oli juba asi päris hull, sest käigud läksid ainult gaasiga mängides sisse/välja. Selge, ühesõnaga sidur ei lahuta. Asusin siis asja uurima kodus ja avastasin, et kui siduri pedaal vajutada põhja, siis heebliga annab kapotialt sidurihooba veelgi peale lükata. Asusin siis otsima trossi pingutust - leidsin kaitsmekarbi alt võimaliku pingutamiskoha, uurisin seda ja sikutasin käega kõri natuke välja, seejärel autosse ja kukkusin pedaali tallama, et näha, kas kõri sõidab pesase sisse tagasi, kuid oma imestuseks avastasin, et peale neid protseduure hakkas kõik ilusti toimima. Nüüd küsimus, kas trossi pingutus süsteem on omadega siiski õhtal? Kas ootab ees siduri vahetus? kui tõenäoline on, et midagi oli lihtsalt siduriketta vahel, mis pärast heebliga pingutamist lihtsalt vahelt ära kukkus? Kas homme tööle minnes võin end leida olukorras kus ummikus enam esimene käik sisse ei lähe? Ja ega vist see trossi kõri ei tohiks oma pesast nii vabalt välja tulla? Punase ringi sees siis see n.ö pesa, kus trossikõri sees liigub.
Lisatud failid
NG900 sidur/siduritross
Soe soovitus: hüdrauliline sidur
Trossi pinguti üldjoontes hävib liigselt kukunud siduri tõttu.Pane käsireguleerimisega tross algatuseks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989