Plaani se isend omale soetada:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Sai ka omanikule helistatud ja asja uuritud(jutujärgi korras pill), lähiajal plaanis vaatama minna!!
Teab keegi seda isendidt või oskab midagi soovitada, mida ja kuidas vaadata!!
Pole ennem saabitega kokku puutunud!!
Ette tänades!
Saab 9000 Turbo CSE 2.3 T 143 kW
Üldiselt, kell on küll mitu praegu kuid ma suthuks skeptiliselt sellese juttu, et tehniliselt korras.
Kellele on piisav, tehiniliselt, et auto käivitub teisele selleks, et liigub, kolmandale et liigub ilma kuluta 1L per 1000km õli jne.
Tasuks ikka teadjatel silma peale visata. Kuid ehk on tõesti korras isend? Kui siis lõbusat reisi.
Edit: Ühtlasi selle mölaga tuli ära ka 1000's postitus. Kas tunned Cyber juba kuklas hingamist?
Kellele on piisav, tehiniliselt, et auto käivitub teisele selleks, et liigub, kolmandale et liigub ilma kuluta 1L per 1000km õli jne.
Tasuks ikka teadjatel silma peale visata. Kuid ehk on tõesti korras isend? Kui siis lõbusat reisi.

Edit: Ühtlasi selle mölaga tuli ära ka 1000's postitus. Kas tunned Cyber juba kuklas hingamist?

Iga ratas veab and then some!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14426
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei tunne, poisike oled selles osas alles..Algselt postitas: IFF
Edit: Ühtlasi selle mölaga tuli ära ka 1000's postitus. Kas tunned Cyber juba kuklas hingamist?![]()

Et teemast väga mööda ei läheks, siis kettide kolisemist kuulata (külmalt käivitades), vurri tervis ka, kas suitseb kiirendades, peale kiirendust. TCS on mainitud, kas see on välja lülitatav? kui ei, siis on pein in äss... eriti kui midagi pekki läheb. Vaata kas kont töötab, kalibreeri korra (vajuta korraga AUTO ja <==> nuppe), vaata kas ekraanile jääb midagi peale 00-i. See näitab leitud vigade arvu.
Algselt postitas: CyberEi tunne, poisike oled selles osas alles..Algselt postitas: IFF
Edit: Ühtlasi selle mölaga tuli ära ka 1000's postitus. Kas tunned Cyber juba kuklas hingamist?![]()
Et teemast väga mööda ei läheks, siis kettide kolisemist kuulata (külmalt käivitades), vurri tervis ka, kas suitseb kiirendades, peale kiirendust. TCS on mainitud, kas see on välja lülitatav? kui ei, siis on pein in äss... eriti kui midagi pekki läheb. Vaata kas kont töötab, kalibreeri korra (vajuta korraga AUTO ja <==> nuppe), vaata kas ekraanile jääb midagi peale 00-i. See näitab leitud vigade arvu.
Kas se TCS on veojõu kontroll??
Miks jama kui välja ei sa lülitada?
Mis on vurr?